X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Aplikacja - interpretacja cykli i wykresów JAKA TEMPERATURA w DZIEN OWULACJI
Odpowiedz

JAKA TEMPERATURA w DZIEN OWULACJI

Oceń ten wątek:
  • inka84 Autorytet
    Postów: 640 416

    Wysłany: 1 kwietnia 2014, 23:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    asioczek86 wrote:
    nie znam się za bardzo w temacie temperatur- dopiero zaczynam mierzyć. napiszcie mi proszę, czy jeśli w ciągu całego cyklu mam tylko 2 dni pod rząd śluz rozciągliwy i przejrzysty a potem to już tylko kremowe czy sucho, to to oznacza,że prawdopodobną owulkę miałam właśnie w czasie tego płodnego śluzu czy mogła nastąpić dzień po czy jakoś tak. jak myślicie?

    Asioczek owulacja wystepuje w pewnych widelkach czasowych i nie da sie jej okreslic dokladnie. W gre wchodzi opcja szczytu sluzu i wzrostu temperatury.

    ganndqk39u0k0xj0.png

    dxgi2rintqxgfhf2.png
  • asioczek86 Autorytet
    Postów: 998 655

    Wysłany: 2 kwietnia 2014, 08:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    szkoda, że żeby dokładnie określać czas owulacji to trzeba wiele pomiarów robić a sam śluz nie wystarczy.... będę obserwować cykl i notować i mam nadzieję, że od czasu do czasu ktoś też mi podpowie co i jak :)
    dzięki

    8.03.2015- mama Aniołka (8/9tc)
    28.04.2016 IGA <3 3400g i 57 cm szczęścia :)
    17.12.2018 ADAM <3

    atdci09ken4tz24o.png

    o148zbmhik1ekq2b.png
  • inka84 Autorytet
    Postów: 640 416

    Wysłany: 2 kwietnia 2014, 10:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zeby dokladnie okreslic moment owulacji potrzeba montoringu usg, zadne pomiary nie okresla ktorego dnia odbyla sie owulacja. Sam wykres i wszystkie pomiary potrzebne sa glownie przy odkladaniu poczecia, przy staraniach są pomocne.

    ganndqk39u0k0xj0.png

    dxgi2rintqxgfhf2.png
  • kittykate Autorytet
    Postów: 1325 884

    Wysłany: 2 kwietnia 2014, 11:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    vanessa wrote: