X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum I trymestr badzanie wiedzy i nawyków żywieniowych wśród kobiet w ciąży
Odpowiedz

badzanie wiedzy i nawyków żywieniowych wśród kobiet w ciąży

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • Monika2105 Nowa
    Postów: 10 1

    Wysłany: 16 marca 2018, 18:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam :) Jestem studentką II roku studiów magisterskich na kierunku dietetyka na Wydziale Zdrowia Publicznego w Bytomiu Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach. Zwraca, się z ogromną prośba do kobiet w ciąży o wypełnieni mojej krótkiej anonimowej ankiety, której wyniki zostaną wykorzystane do napisania pracy magisterskiej. Celem badania jest poznanie wiedzy i nawyków żywieniowych dotyczących spożywania suplementów diety i produktów spożywczych zawierających żelazo i kwas foliowy wśród kobiet w ciąży.

    Bardzo dziękuję za pomoc <3

    https://goo.gl/forms/34VBOFKQLKVn37dG2[url][/url]

  • Illą Koleżanka
    Postów: 42 1

    Wysłany: 8 kwietnia 2018, 23:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wersja na smartfon baaardzo słaba. Nie działa odkliknięcie zaznaczonej opcji przy pytaniach z kolumnami. Drugi raz nie wypełniłam

    "... Proście, a bedzie wam dane..."
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zapisz się na newsletter:

Zainteresują Cię również:

6 porad jak wybrać najlepszego specjalistę od leczenia niepłodności

Wybór najlepszego lekarza specjalisty jest najwyższym priorytetem każdej kobiety, której starania przedłużają się lub dotychczasowe leczenie okazało się nieskuteczne. Szukając kompetentnych godnych zaufania lekarzy, którzy mogą pochwalić się wysoką skutecznością, należy brać pod uwagę również jakość placówki, w której przyjmują.   

CZYTAJ WIĘCEJ

Choroby endometrium - jakie są najczęstsze?

Czym jest endometrium, a czym endometrioza? Jakie mogą być inne choroby endometrium i jak się objawiają? Jaka grubość endometrium jest optymalna podczas starań o dziecko? 

CZYTAJ WIĘCEJ