X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum I trymestr badzanie wiedzy i nawyków żywieniowych wśród kobiet w ciąży
Odpowiedz

badzanie wiedzy i nawyków żywieniowych wśród kobiet w ciąży

• AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • Monika2105 Nowa

Wysłany: 16 marca 2018, 18:04

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam :) Jestem studentką II roku studiów magisterskich na kierunku dietetyka na Wydziale Zdrowia Publicznego w Bytomiu Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach. Zwraca, się z ogromną prośba do kobiet w ciąży o wypełnieni mojej krótkiej anonimowej ankiety, której wyniki zostaną wykorzystane do napisania pracy magisterskiej. Celem badania jest poznanie wiedzy i nawyków żywieniowych dotyczących spożywania suplementów diety i produktów spożywczych zawierających żelazo i kwas foliowy wśród kobiet w ciąży.

Bardzo dziękuję za pomoc <3

https://goo.gl/forms/34VBOFKQLKVn37dG2[url][/url]

• Illą Koleżanka

Wysłany: 8 kwietnia 2018, 23:23

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wersja na smartfon baaardzo słaba. Nie działa odkliknięcie zaznaczonej opcji przy pytaniach z kolumnami. Drugi raz nie wypełniłam

"... Proście, a bedzie wam dane..."
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zapisz się na newsletter:

Zainteresują Cię również:

Inseminacja (IUI) koszt i wskazania. Jaka jest skuteczność inseminacji?

Inseminacja domaciczna jest zabiegiem mającym na celu, ułatwienie zapłodnienia, poprzez skrócenie drogi, jaką mają do pokonania plemniki do komórki jajowej. Czy warto ją wykonać, jaki jest koszt i przy jakich schorzeniach odnotowuje się najlepsze rezultaty? Przeczytaj również jakie badania należy wykonać przed inseminacją i jak się do niej przygotować. 

CZYTAJ WIĘCEJ

5 sposobów jak zwiększyć inteligencję swojego dziecka jeszcze w brzuchu!