X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum II trymestr Endometrioza a poród
Odpowiedz

Endometrioza a poród

• AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • Maugo Przyjaciółka

Wysłany: 8 lipca 2018, 00:11

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć dziewczyny.
    Czy któraś z Was ma endometriozę i ma przeciwwskazania do cc? Czy może któraś z Was, chora na endometriozę ma za sobą poród?
    Ja miałam wykrytą endo, wykonaną laparoskopię i zaraz po zabiegu zaszła w ciążę. Obecnie jestem w 20tym tygodniu i lekarz wspominał, że właśnie cc mi odradza.

Endometrioza
    02.2018 - laparoskopia, usunięcie ognisk endometriozy, jajowody drożne,
    Cykl z laparoskopią szczęśliwy - 2 kreski
    Mam synka :)
  • Seli Autorytet

Wysłany: 10 lipca 2018, 20:10

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej, ja mam endometriozę potwierdzoną 5 lat temu laparotomią, dużo ognisk. Lekarz nic nie mówił mi o cc w tym przypadku... Powiedział, że na razie ciąża jest książkowa i nie powinno być jakiś komplikacji.

dZhdp1.png

Endometrioza głębokonaciekająca IV stopnia, guz jelita grubego zrośniety z macicą, macica, jajnik, jelito w zrostach, jajnik z guzkami, torbielami... Adenomioza na szyjce.

Więcej cudów nie będzie 😔
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zapisz się na newsletter:

Zainteresują Cię również:

PMS, czyli zespół napięcia przedmiesiączkowego - przyczyny, objawy, leczenie

Zespół napięcia przedmiesiączkowego to ogólne określenie na objawy i dolegliwości, które odczuwają kobiety przed miesiączką. A jakie są najczęstsze objawy PMS? Co jest ich przyczyną? Czy i kiedy napięcie przedmiesiączkowe wymaga leczenia? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Ranking aplikacji miesiączkowych dla kobiet starających się o ciążę