X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum II trymestr Endometrioza a poród
Odpowiedz

Endometrioza a poród

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • Maugo Przyjaciółka
    Postów: 341 48

    Wysłany: 8 lipca 2018, 00:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć dziewczyny.
    Czy któraś z Was ma endometriozę i ma przeciwwskazania do cc? Czy może któraś z Was, chora na endometriozę ma za sobą poród?
    Ja miałam wykrytą endo, wykonaną laparoskopię i zaraz po zabiegu zaszła w ciążę. Obecnie jestem w 20tym tygodniu i lekarz wspominał, że właśnie cc mi odradza.

    Endometrioza
    02.2018 - laparoskopia, usunięcie ognisk endometriozy, jajowody drożne,
    Cykl z laparoskopią szczęśliwy - 2 kreski
    Mam synka :)
  • Seli Autorytet
    Postów: 12180 2027

    Wysłany: 10 lipca 2018, 20:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej, ja mam endometriozę potwierdzoną 5 lat temu laparotomią, dużo ognisk. Lekarz nic nie mówił mi o cc w tym przypadku... Powiedział, że na razie ciąża jest książkowa i nie powinno być jakiś komplikacji.

    dZhdp1.png

    Endometrioza głębokonaciekająca IV stopnia, guz jelita grubego zrośniety z macicą, macica, jajnik, jelito w zrostach, jajnik z guzkami, torbielami... Adenomioza na szyjce.

    Więcej cudów nie będzie 😔
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zapisz się na newsletter:

Zainteresują Cię również:

12 najnowszych rekomendacji dla kobiet cierpiących na endometriozę - łagodzenie bólu i wspieranie płodności poprzez dietę

Endometrioza jest jedną z tych chorób, do której należy podchodzić holistycznie. Jednym ze sposobów, który może pomóc w walce z chorobą i przede wszystkim z łagodzeniem objawów choroby jest odpowiednia dieta. Poznaj 12 najważniejszych zasad zdrowego odżywiania dla kobiet, które cierpią na endometriozę.

CZYTAJ WIĘCEJ

Test Panorama – jeszcze dokładniejszy dzięki sztucznej inteligencji!