X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum II trymestr Ruchy dziecka.
Odpowiedz

Ruchy dziecka.

• AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • patryka Przyjaciółka

Wysłany: 15 stycznia 2018, 16:48

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jestem w 22 tygodniu ciąży. Dotychczas moja mała była dość ruchliwa. Wyraźnie czułam jej ruchy rano i wieczorem oraz przy dłuższym leżeniu, po posiłku w ciągu dnia. Były one naprawdę dość odczuwalne o wyraźne. Od kilku dni mała bardzo zmniejszyła swoją aktywność. Rano czuję jedynie kiedy przyłożę sobie rękę do brzucha (czuję, że coś się tam dzieje), w ciągu dnia podobnie. Wieczorem dziecko uraczy mnie dosłownie kilkoma lekkimi kopniakami. Na pewno jej aktywność jest około 50% mniejsza niż było to dotychczas.

Byliśmy na połówkowych, ja jestem pod stałą kontrolą lekarza. Wszystko jest w porządku. Jedyne co to miałam podejrzenie wycieku wód płodowych, ale w szpitalu stwierdzono, że jest wszystko w porządku.

Wiem, że nikt nie siedzi w mojej macicy i nikt nie oceni czy akurat z moim dzieckiem wszystko ok :) , ale bardziej liczę na Wasze zdanie na ten temat, jak to jest u Was, jakie macie doświadczenia? Wasze dzieci są bardzo aktywne, miewają dni ciszy? Jest to moja pierwsza ciąża, więc nie mam pojęcia kiedy jest powód do zmartwień a kiedy moja córeczka ma po prostu spokojniejsze dni...;)

• nick nieaktualny

Wysłany: 15 stycznia 2018, 17:16

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie martw się. Dziecko może po prostu zmienić aktywność.

Dopiero po 28tc ciąży powinno liczyć się ruchy dziecka.

Moja Mała np.bardziej się wypina. No i przrz kilka dni była spokojna i co się okazało? Zmieniła ułożenie.

patryka lubi tę wiadomość

• kasza Autorytet

Wysłany: 16 stycznia 2018, 09:28

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Maluch ma jeszcze sporo miejsca, więc pewnie fika w innych obszarach, a Tobie wydaje się że jest mniej aktywny :)

Kto nie boi się wierzyć, że się uda?
    Ja nie, ja wierzę, wiara czyni cuda.. <3
    klz9vcqgoe25tgnv.png