X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum III trymestr Herbata z Liści Malin - od kiedy zaczynacie pic?
Odpowiedz

Herbata z Liści Malin - od kiedy zaczynacie pic?

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
    1 2
Oceń ten wątek:
  • Julkaa Koleżanka
    Postów: 69 12

    Wysłany: 10 marca 2014, 09:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej! Napiszcie proszę od kiedy zaczynacie pić herbatkę z liści malin na uelastycznienie ścian macicy? Słyszałam różne opinie ale ja chyba zacznę ok 37 tc.

  • magdalena Autorytet
    Postów: 1681 1163

    Wysłany: 13 marca 2014, 15:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej u nas na sr polozna mowila zeby pic po 36 tc.
    zreszta taki watek juz jest wydaje mi sie ze na ciaza-ogolne.

    dqpri09knl7nzqjn.png
  • doris85 Autorytet
    Postów: 1192 561

    Wysłany: 13 marca 2014, 17:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A co daje ta herbatka?

    klz9vcqg5cpvnjbv.png
    więc teraz serca mam dwa
  • Julkaa Koleżanka
    Postów: 69 12

    Wysłany: 15 marca 2014, 20:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    uelastycznienie i pobgrubienie ścianek macicy do porodu. podobno łatwiej rodzić ;)

    monalisa lubi tę wiadomość

  • Ewka31 Debiutantka
    Postów: 7 0

    Wysłany: 10 kwietnia 2014, 22:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja juz mam polecenie od poloznej,ze möge zaczal juz pic, 1-2 szklanki na dzien. Zaczynam 35 tydzien

    Ewka31
  • ola77 Debiutantka
    Postów: 6 3

    Wysłany: 12 kwietnia 2014, 05:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    a ja slyszlam ze ta herbatka dziala poronnie i nie wolno jej pic w czasie ciazy.Tak nam mowili na szkole rodzenia. Moze faktycznie pod koniec wolno, bo mialoby to sens...

    olka
  • pasia27 Autorytet
    Postów: 13367 11933

    Wysłany: 12 kwietnia 2014, 11:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pilam od 37tyg.....nic nie momogla..zero skurczow...oxytocyna i porod w 3godz ;-)

    3i498u698lx7etrf.png
    zrz6sg189ii5w2ru.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 12 kwietnia 2014, 11:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tez to ustrojstwo pilam tzn ja brałam w tabletkach porod w 40 tyg i. 4 dniu na oxytocynie wcześniej skurcze regularne ale brak rozwarcia na mnie ta herbatka nie zadziałała
    Trzeba było przebić pęcherz plodowych (zielone wody juz były ) i podać oxytocyne podana przy 4 cm rozwarcia podana o 10 rano o 11:55 Zojka była juz z nami :)

  • Kaja Autorytet
    Postów: 10995 15321

    Wysłany: 13 kwietnia 2014, 21:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Miriam i ja jestem zwolenniczką ,że jak 38tc jest idziesz do szpitala i rodzisz nie wiem czemu u nas w Polsce sie tego nie praktykuje ,a doprowadza sie do zielonych wód plodowych i antybiotyk sie podaje takiemu malenstwu ....paranoja Anglia jakios może ,a czemu my nie !!!!

    weronika86 lubi tę wiadomość

    mhsvanlih0qhtdnx.png


    https://www.maluchy.pl/li-67859.png


  • monalisa Autorytet
    Postów: 966 1394

    Wysłany: 13 kwietnia 2014, 22:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ta herbata nie jest typowa na wywołanie skurczy ale po niej szybciejsie rodzi jak juz sie zacznie to sprawnie idzie :) Ja mam zamiar od 36 tygonia piv

    bontbhr.png
  • ao12. Autorytet
    Postów: 1032 631

    Wysłany: 25 lipca 2014, 09:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja też zamierzam pić herbatkę, chociaż nie wszystkim dziewczynom pomaga, spróbować warto- zacznę od 37 tyg :)

    zrz6gu1rhuyw52vb.png
    relgxzdvya23oj2h.png
    i81xvhpg91t5h2er.png
  • Mlenka Autorytet
    Postów: 255 139

    Wysłany: 25 lipca 2014, 14:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Herbatka pomaga uelastycznić szyjkę macicy a nie samą macicę, szyjka łatwiej się wtedy rozwiera- tak mówiła położna na szkole rodzenia u mnie.

    ao12. lubi tę wiadomość

  • mitaka Autorytet
    Postów: 980 872

    Wysłany: 26 lipca 2014, 12:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A to się kupuje czy można sobie narwać takich listków i zaparzyć? :P

    zrz6ha0087gvqc3d.png
    ex2bi09kf6yrzsk3.png
  • ao12. Autorytet
    Postów: 1032 631

    Wysłany: 29 lipca 2014, 08:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mitaka wrote:
    A to się kupuje czy można sobie narwać takich listków i zaparzyć? :P
    Znalazłam w sieci "Liście musisz wysuszyć :) (zbierasz te młode i ładne)
    a potem zalać 1 łyżeczkę liści wrzątkiem w kubeczku i zaparzać pod przykryciem
    10-15 minut :) "
    Ja kupię herbatkę w zielarskim, ale jak masz dostęp do liści to możesz sama zrobić.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 29 lipca 2014, 08:12

    zrz6gu1rhuyw52vb.png
    relgxzdvya23oj2h.png
    i81xvhpg91t5h2er.png
  • bajaderka Przyjaciółka
    Postów: 71 46

    Wysłany: 6 sierpnia 2014, 08:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No i jak dziewczyny, któraś popijała? Coś pomogło?

    52yfp1.png
  • Ewelin Ekspertka
    Postów: 160 78

    Wysłany: 24 września 2014, 13:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No ja zamierzam popijac liście malin w takiej mieszance przygotowanej na 6 tygodni przed porodem, zeby to sobie ułatwic, bo mam obawy co do mojego wieku, czy wszystko dobrz bedzie i dlatego już kupiłam Przygotowanie do Porodu z tej samej serii co mam Szczęśliwą ciążę na zgagę od mamamed i zobzaczymy, bo ta szczęśliwa ciąza dobra jest to pewnie i ten Poród bedzie dobry

  • Ewelin Ekspertka
    Postów: 160 78

    Wysłany: 4 października 2014, 13:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    właśnie, a może ktoś oprócz mnie zamierza albo już pił to Przygotowanie do Porodu z baby and mama med i może podzielić się opinią?

  • solga Przyjaciółka
    Postów: 158 40

    Wysłany: 6 października 2014, 14:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ewelin tez się nad tym zastanawiam, tylko szukam opinii o Przygotowanie do Porodu, może na innych wątkach dziewczyny coś o tym pisały

    Famibion + Baby and Mama Med + OmegaMed
    f2w3rjjgrlzhuy1n.png
    Siły natury
    relgcwa1ja1bh6e1.png
  • ChciałabymJuż Autorytet
    Postów: 862 1065

    Wysłany: 14 października 2014, 12:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny a gdzie można kupić taką herbatkę? Normalnie w aptece? Jakoś się nazywa, czy po prostu się mówi, że się chce herbatkę z liści malin?

    dqprupjyo7wwzfuq.png

    thgfe6hhvbp6j415.png
  • solga Przyjaciółka
    Postów: 158 40

    Wysłany: 14 października 2014, 14:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    wiesz co ta nad którą się zastanawiam jest chyba tylko do kupienia na stronie internetowej producenta baby and mama med

    http://sklep.babyandmamamed.com/mieszanka-ziolowa-przygotowanie-do-porodu

    ale w aptece pewnie też są takie mieszanki , tylko patrz na skład żeby nie było cukru ani konserwantów . Może też w rossmanie by były na działach dla ciężarnych albo w superpharm

    Famibion + Baby and Mama Med + OmegaMed
    f2w3rjjgrlzhuy1n.png
    Siły natury
    relgcwa1ja1bh6e1.png
1 2
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Kwas foliowy podczas starania o dziecko, kwas foliowy w ciąży - dlaczego tak ważny?

Kwas foliowy to witamina z grupy B, o której żadna starająca się o ciążę kobieta, nie powinna zapominać! Kwas foliowy ma ogromny wpływ na rozwój płodu, prawidłowy przebieg ciąży, ale i również płodność kobiety! Dodatkowo przeczytaj dlaczego suplementacja kwasu foliowego zalecana jest czasem również dla mężczyzn.   

CZYTAJ WIĘCEJ

3 kluczowe płaszczyzny wsparcia męskiej płodności

Za problemy z płodnością w równym stopniu odpowiadają czynniki żeńskie, jak męskie. Jednak problemy z płodnością u mężczyzn w dalszym ciągu są większym tabu. Czas to zmienić! Jakie są najważniejsze i kluczowe płaszczyzny wsparcia męskiej płodności? Co w sytuacji, gdy wyniki nasienia nie napawają optymizmem? Które składniki są istotne w kontekście męskiej płodności? Wszystko wyjaśnia diagnosta laboratoryjny, seminolog - mgr anal. med. Piotr Nazarek. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Gadżety elektroniczne dla kobiet część 1 - opaski fitnessowe wesprą Twoje zdrowie, ale też płodność

To pierwszy artykuł z serii gadżetów elektronicznych dla kobiet. Dziś przyjrzymy się opaskom fitnessowym - w czym mogą nam pomóc, na co warto zwrócić uwagę wybierając opaskę i co ciekawe w jaki sposób opaski fitnessowe mogą dodatkowo wesprzeć naszą płodność i polepszyć analizę cykli miesiączkowych. Podpowiemy również dlaczego warto skonfigurować opaskę z aplikacją miesiączkową i czy zawsze jest to możliwe.

CZYTAJ WIĘCEJ