Szwy do cesarki roszpuczalne czy tradycyjne?
-
WIADOMOŚĆ
-
czy któraś z Was wie które szwy są lepsze rozpuszczalne czy tradycyjne? Zawsze myślałam że rozpuszczalne, bo nie trzeba ich wyjmować, ale lekarz w Medicoverze powiedział mi ostatnio że normalne szwy są lepsze, bo lepiej się goją i bliza lepiej wygląda. Powiedział że wszyscy chirurdzy plastycznie robią szwy normalnie bo jest mniejsza blizna (nie mam doświadczenia tutaj hehe). Ale ciekawa jestem czy to prawda czy Medicover po prostu chce oszczędzić na szwach rozpuszczalnych. Powiedział że moge na zyczenie mieć rozpuczalne, ale juz sama nie wiem.
-
Dzieki. A bolało zdejmowanie szwów? kto Ci je zdejmował? A i czy miałaś ten szew sródskórny - to znaczy szew był tylko widoczny po bokach? takie supełki?
-
Ok, dzięki dziewczyny muszę sie zatem dowiedzieć. Przeczytałam gdzieś jeszcze że szwy rozpuszczalne mogą się szybciej rozpuścić i blizna może się lekko rozejść dlatego szwy normalne są pod tym względem lepsze ze trzymają bliznę razem tyle ile trzeba i nie ma ryzyka ze blizna bedzie szersza...
-
kotek wrote:Dzieki. A bolało zdejmowanie szwów? kto Ci je zdejmował? A i czy miałaś ten szew sródskórny - to znaczy szew był tylko widoczny po bokach? takie supełki?
Tak,taki właśnie miałam szew, widoczny tylko po bokach. Bałam się zdjęcia jak cholera, ale babka w przychodni po prostu przecieła szew z jednej str a z drugiej pociągnęła. Nic nie bolało. Miałam jechać na zdjęcie do szpitala ale że daleko to nie bardzo mi się chciało, więc poszłam do przychodni i pielęgniarka to zrobiła. -
Miałam normalne, blizna super, ostatnio siostra myślała, że to kreska od odciśniętych majtek i szukała dalej Ściąganie nic nie bolało, a panikowałam jak wariatka W pewnym momencie powiedziałam do pielęgniarki, żeby to już wyjęła, żebym miała to z głowy, bo się boję - a ona się odwróciła i ze śmiechem powiedziała, że już wyjęła minutę wcześniej
ap1526 lubi tę wiadomość
-