Forum Poronienie 1 poziom wtajemniczenia: poronienia, badania, Jerzak
Odpowiedz

1 poziom wtajemniczenia: poronienia, badania, Jerzak

Oceń ten wątek:
  • pap86 Autorytet
    Postów: 3412 2531

    Wysłany: 14 lipca 2018, 17:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witajcie Dziewczyny. Czy mozecie podać mi dawki witamin i koenzymu i kwasu foliowego, ktore zaleca doktor Jerzak? Chodzi mi o witaminy z grupy b, koenzym, wit e i d i kwas oeaz ewentualnie acard- na poprawe endometrim

    Szymonek jest z nami od 11.09 :) 3490gram, 57cm, 10pkt
    f2wl9vvjamwjvsgw.png
  • japonka Autorytet
    Postów: 2234 2280

    Wysłany: 14 lipca 2018, 19:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja dostałam: koenzym 60mg 2x1, E 2x200 1-15 dzień cyklu, witaminy B to różnie, jednym 150 mg B6 i 100mcg B12 i osobno folian 0,4mg ale ja dostałam modulator homocysteiny i biorę tylko jedną tabletkę. Kwas daje 5 albo 15 na receptę, D zależy od Twoich wyników, mi kazała dalej brać 2000j przy poziomie ok 50, przy niedoborze raczej 5000. I jeszcze inozytol (B8), ja mam raz dziennie. Acard 75 ale on jest przeciw zakrzepom a nie na endo...

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 14 lipca 2018, 19:19

    a5526252e0.png

    38 lat | 5,5 r starań, 1 strata 5.2017 (Adaś,LBWC,16t)| JA: MTHFR 677T homo, IO, NK 20%, INF ⬆️, KIR Bx, AMH 1,3; ON: 4%, fDNA 32% | 3x IUI, 3 x ICSI (6 transferów, 8 zarodków, 4*)
  • pap86 Autorytet
    Postów: 3412 2531

    Wysłany: 14 lipca 2018, 21:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzieki japonka. Ktoras kolezanka jeszcze podpowie?

    Szymonek jest z nami od 11.09 :) 3490gram, 57cm, 10pkt
    f2wl9vvjamwjvsgw.png
  • Blastka Autorytet
    Postów: 630 382

    Wysłany: 14 lipca 2018, 22:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jeśli chodzi Ci o te o które pytałaś to tak jak napisała Japonka. Mogę jeszcze podać dawki L-argininy 2x 500 mg 1-15 dc oraz DHEA1x1 50 mg przez cały czas.

    Lat 42
    Córcia 2012,
    starania od 2014
    2014 ciąża, brak serduszka (9 tydz *)
    2017 IUI x 7
    IV 2018 ICSI+MACS
    V 2018 ICSI+MACS
    IX 2018 crio dwa aniołki nie przetrwały rozmrożenia
    X 2018 ICSI+MACS ciąża, poronienie XII 2018 (9 tydz *)
    III 2019 crio ostaniego zarodka - ciąża XII 2019 urodził się synek :-)
  • pap86 Autorytet
    Postów: 3412 2531

    Wysłany: 14 lipca 2018, 22:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzieki. Pytam o wszystko bez recepty co moze wspomoc endometrium a po przeczytaniu tego i innyc watkow o dr.jerzak widzialam,ze ona wlasnie na endo daje koenzym wit.e i b itd. Staram sie od stycznia o drugie dziecko, wg hormonow wszystko jest ok, ginekolog kazal chwile odpoczac glowie od staranek z termometrem w reku i wyluzowac bo nie minal jeszcze ten przeklety rok staran. Wiec poki co na luzie w wakacje ale mysle,ze witaminy wg dr.jerzak nie powinny zaszkodzic.

    Szymonek jest z nami od 11.09 :) 3490gram, 57cm, 10pkt
    f2wl9vvjamwjvsgw.png
  • lilly. Autorytet
    Postów: 1941 1188

    Wysłany: 15 lipca 2018, 00:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    pap86 wrote:
    Dzieki. Pytam o wszystko bez recepty co moze wspomoc endometrium a po przeczytaniu tego i innyc watkow o dr.jerzak widzialam,ze ona wlasnie na endo daje koenzym wit.e i b itd. Staram sie od stycznia o drugie dziecko, wg hormonow wszystko jest ok, ginekolog kazal chwile odpoczac glowie od staranek z termometrem w reku i wyluzowac bo nie minal jeszcze ten przeklety rok staran. Wiec poki co na luzie w wakacje ale mysle,ze witaminy wg dr.jerzak nie powinny zaszkodzic.

    Ja jeszcze czekam na wyniki wiec nie wiem co dostanę.
    A z pierwsza ciąża było wszystko ok?
    7 cykli to jeszcze krótko, żeby się przejmować.

    qb3c2n0a05lqpx6w.png

    3c 10cs 11.05.20 40t synek 👦🏻
    2c 10cs 06.18 (8t*) wada gen.
    1c 1cs 02.16 (8t*) puste jajo
    Niedoczynność/Endo 3cm/MTHFR 677CT hetero/PAI-1 4G4/Białko S obniżone/Wysoka homocysteina/Hp
  • Blastka Autorytet
    Postów: 630 382

    Wysłany: 15 lipca 2018, 18:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    pap86 wrote:
    Dzieki. Pytam o wszystko bez recepty co moze wspomoc endometrium a po przeczytaniu tego i innyc watkow o dr.jerzak widzialam,ze ona wlasnie na endo daje koenzym wit.e i b itd. Staram sie od stycznia o drugie dziecko, wg hormonow wszystko jest ok, ginekolog kazal chwile odpoczac glowie od staranek z termometrem w reku i wyluzowac bo nie minal jeszcze ten przeklety rok staran. Wiec poki co na luzie w wakacje ale mysle,ze witaminy wg dr.jerzak nie powinny zaszkodzic.
    Na endo i nie tylko przyda ci się link:https://matkamimowszystko.pl/jak-poprawic-grubosc-endometrium-26-sposobow/

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 15 lipca 2018, 18:34

    Lat 42
    Córcia 2012,
    starania od 2014
    2014 ciąża, brak serduszka (9 tydz *)
    2017 IUI x 7
    IV 2018 ICSI+MACS
    V 2018 ICSI+MACS
    IX 2018 crio dwa aniołki nie przetrwały rozmrożenia
    X 2018 ICSI+MACS ciąża, poronienie XII 2018 (9 tydz *)
    III 2019 crio ostaniego zarodka - ciąża XII 2019 urodził się synek :-)
  • pap86 Autorytet
    Postów: 3412 2531

    Wysłany: 15 lipca 2018, 19:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Blastka ten link mam zapisany w ulubionych i czytam prawie codziennie hehe i od nowego cyklu biore sie za probe z suplementacja witamin.
    Lily w pierwsza ciaze zaszlam bodaj w 2cs ale nie rozwijala sie wiec mialam zabieg. Po nim 3cykle odczekalismy i w 1cs zdrowa ciaza i synek. Minely 2lata od porodu i teraz juz 7cykli nie udaje sie. Owszem to jeszcze nie tak dlugo dlatego poki co jeden lekarz zasugerowal tylko cienkie endo (to sie moze zgadzac, mam skąpe miesiaczki ale z takimi zaszlam w obie ciaze). Drugi lekarz nie chcial mnie naciagac na koszty bo nie zajmuje sie nieplodnoscia i dal skiero do poradni leczenia nieplodnosci.teraz w wakacje troche wyluzowalam z mierzeniem temp, serduszkowaniem z zegarkiem w reku i zobaczymy. Chce sie troche posuplementowac witaminami i koenzymem bo poczytalam na necie duuuzo i chce sprobowac sposobu dr.jerzak

    Szymonek jest z nami od 11.09 :) 3490gram, 57cm, 10pkt
    f2wl9vvjamwjvsgw.png
  • Blastka Autorytet
    Postów: 630 382

    Wysłany: 15 lipca 2018, 20:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pap86 suple to tak nie od razu zaczną działać. Efekty będą najwcześniej w 3 lub po 3 miesiącach.

    Lat 42
    Córcia 2012,
    starania od 2014
    2014 ciąża, brak serduszka (9 tydz *)
    2017 IUI x 7
    IV 2018 ICSI+MACS
    V 2018 ICSI+MACS
    IX 2018 crio dwa aniołki nie przetrwały rozmrożenia
    X 2018 ICSI+MACS ciąża, poronienie XII 2018 (9 tydz *)
    III 2019 crio ostaniego zarodka - ciąża XII 2019 urodził się synek :-)
  • pap86 Autorytet
    Postów: 3412 2531

    Wysłany: 16 lipca 2018, 18:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Blastka no oprocz proby podjecia leczenia tego marnego endometrium i zazywania supli nic mi nie pozostalo. Dzieki dziewczyny za odzew.

    Szymonek jest z nami od 11.09 :) 3490gram, 57cm, 10pkt
    f2wl9vvjamwjvsgw.png
  • Blastka Autorytet
    Postów: 630 382

    Wysłany: 16 lipca 2018, 18:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    pap86 wrote:
    Blastka no oprocz proby podjecia leczenia tego marnego endometrium i zazywania supli nic mi nie pozostalo. Dzieki dziewczyny za odzew.
    Powodzenia

    Lat 42
    Córcia 2012,
    starania od 2014
    2014 ciąża, brak serduszka (9 tydz *)
    2017 IUI x 7
    IV 2018 ICSI+MACS
    V 2018 ICSI+MACS
    IX 2018 crio dwa aniołki nie przetrwały rozmrożenia
    X 2018 ICSI+MACS ciąża, poronienie XII 2018 (9 tydz *)
    III 2019 crio ostaniego zarodka - ciąża XII 2019 urodził się synek :-)
  • Agxi Koleżanka
    Postów: 53 7

    Wysłany: 16 lipca 2018, 19:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć dziewczyny, mam pytanie do Was odnośnie Glucophage. Od ponad msc stosuje ten lek, na początku przez pierwszy tydzień 500 do śniadania. Było ok. Po tygodniu zwiększyła o kolejne 500 do obiadu. I po ok 7 dniach zaczęła się rewolucja żołądkowo lazienkowa, która już trwa ok 3 tygodni. Dodam że udało mi się zajsc w ciaze w międzyczasie. Jestem w 7 tygodniu. I strasznie się z tym mecze. Kiedy Wam to przeszło? Idę w czwartek do prof ale im bliżej tego terminu to gorzej znoszę. W pierwszej cuazy brałam 500 xr do kolacji i nie było takiego problemu...

  • lilly. Autorytet
    Postów: 1941 1188

    Wysłany: 17 lipca 2018, 21:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny dostałam dziś pierwszy wynik: badanie kosmowki. Wyszła mutacja: trisomia 16. Czy któraś z Was badała kosmowke i coś wyszło?

    qb3c2n0a05lqpx6w.png

    3c 10cs 11.05.20 40t synek 👦🏻
    2c 10cs 06.18 (8t*) wada gen.
    1c 1cs 02.16 (8t*) puste jajo
    Niedoczynność/Endo 3cm/MTHFR 677CT hetero/PAI-1 4G4/Białko S obniżone/Wysoka homocysteina/Hp
  • Hope89 Autorytet
    Postów: 791 278

    Wysłany: 23 lipca 2018, 22:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny,

    czy sprawdzalyscie poziom kwasu foliowego podczas suplementacji zalecanej przez profesor? Ja sprawdzilam dzisiaj i wynik mnie przerazil tj. 39,80 ng/ml podczas gdy widelki to 4,60-18,70. Te dawki zalecane przez profesor zaczynaja mnie przerazac.

    Insulinooporność, MTHFR, PAI-1, białko S, allo mlr 7%, niedoczynność tarczycy

    ♥ 07.2020 córeczka
  • ka_tarzyna Autorytet
    Postów: 1324 614

    Wysłany: 25 lipca 2018, 19:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny, po ciąży zostały mi następujące leki do odsprzedania:

    Neoparin 0,4ml, 2 opak. (pełne po 10 ampułkostrzykawek), 1 opak. (rozpoczęte, 5 ampułkostrzykawek), ważność do 01.2021, za cenę łączną 160 PLN

    Lutinus 100mg, 11 tabl., ważność do 11.2019, za cenę 45PLN

    DHEA Eljot 25mg, 1 opak. (pełne 30 tabl. ), 1 opak. (rozpoczęte 20 tabl.), ważność do 09.2018, za cenę łączną 50 PLN

    Folian quatrefolic 400 Swanson, otwarta fiolka, ok. 10 kapsułek – dorzucę gratis dla chętnej osoby.

    Możliwa wysyłka. Zainteresowane osoby zapraszam do kontaktu na priv.

    gg643e5ei3b53o9s.png
    bl9cgu1rq4wedujs.png

    07.2019 drugi naturalsik :-)
    10.2017 naturalsik :-)
    Mam 4❄️
    4 IUI, 2IVF, 2 transfery, 3 poronienia
    AMH 1,3, nasienie zmienne, fragmentacja 38%
  • japonka Autorytet
    Postów: 2234 2280

    Wysłany: 26 lipca 2018, 19:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ka_tarzyna, ten naturalsik był po lekach Jerzak? :)

    a5526252e0.png

    38 lat | 5,5 r starań, 1 strata 5.2017 (Adaś,LBWC,16t)| JA: MTHFR 677T homo, IO, NK 20%, INF ⬆️, KIR Bx, AMH 1,3; ON: 4%, fDNA 32% | 3x IUI, 3 x ICSI (6 transferów, 8 zarodków, 4*)
  • pap86 Autorytet
    Postów: 3412 2531

    Wysłany: 8 sierpnia 2018, 10:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hope89 wrote:
    Dziewczyny,

    czy sprawdzalyscie poziom kwasu foliowego podczas suplementacji zalecanej przez profesor? Ja sprawdzilam dzisiaj i wynik mnie przerazil tj. 39,80 ng/ml podczas gdy widelki to 4,60-18,70. Te dawki zalecane przez profesor zaczynaja mnie przerazac.
    Hope nie wiem czy na 100% mam racje ale chyba wlasnie przy mutacjach jesli kwas foliowy nie wchlania sie za dobrze to dobrze,zr wychpdzi mocno poza gorna granice?

    Szymonek jest z nami od 11.09 :) 3490gram, 57cm, 10pkt
    f2wl9vvjamwjvsgw.png
  • magdzik96 Nowa
    Postów: 3 0

    Wysłany: 12 sierpnia 2018, 19:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej niebieska, można powiedzieć, że mam obecnie podobna sytuacje do Twojej. Mam za soba dwa poronienia samoistne w 8 i 10 tygodniu. Mieszkam za granica i mam za soba pierwsza wizyte u dr Jerzak. W tym miesiacu wybieram sie na kolejna wizyte wraz z usg. Mam do Ciebie kilka pytan, a mianowicie jak to u Ciebie wygladalo ze staraniami i wizytami. Bardzo bylabym wdzieczna za wiadomosc od Ciebie:) pozdrawiam
    Niebieskaa wrote:
    Hej dziewczyny! witam Was serdecznie, od paru dni przeczytalam wiele stron tego forum i od razu poczulam sie blizej Was.
    Niestety zmagam sie z tym samym: poronienia. Mam za soba 2 samoistne w 6 i 8 tygodniu. W lutym ide pierwszy raz do dr Jerzak...mam nadzieje ze pomoze. Nie mieszkam w Pl...mam nadzieje ze nie bedzie mi kazala przyleciec na to jej slynne badanie miedzy 3 a 5 dc, bo ciezko bedzie trafic akurat z urlopem. Pozdrawiam serdecznie!

    Mam pytanie jeszcze...zrobilam na wlasna reke sporo badan i z cala teczka jade do Jerzak w lutym... wyniki konsultowalam z ginekologiem i wlasciwie wszystkie sa dobre, oprocz niedoboru wit D. i gwaltownego spadku glukozy po obciazeniu (choc to badanie bede musiala raczej powtorzyc), liczylam sobie jakis tam wskaznik na insulinoopornosc i wychodzi na to ze ten wskaznik wlasnie na to wskazuje... wiecej nie widze zlych wynikow...aha jeszcze TSH wynosi 3,5, zaczelam brac euthyrox pol tabletki.
    Czekam jeszcze na wynik dot. komorek NK, czy ich obecnosc zmienilaby jakos drastycznie strategie leczenie jerzak ? a co z przeciwcialami przeciwplemnikowymi? nie robilam ich, moze mi to zleci... wlasciwie to juz nie mam sily na kolejne badania, juz wole wziac milion tabletek "na wszelki wypadek" choc wiadomo ze tak sie nie robi...
    Takze dolaczam do Waszego watku i witam Was serdecznie!
    Bede wdzieczna za jakis wskazowki odnosnie moich pytan. Tyle sie naczytalam o tej lekarce, ze troche sie boje spotkania z nia haha:))

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 13 sierpnia 2018, 10:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny, zapisy na wrzesień ruszyły. Cena urosła do 400 zł

  • Hope89 Autorytet
    Postów: 791 278

    Wysłany: 13 sierpnia 2018, 19:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ktosiek2018 wrote:
    Dziewczyny, zapisy na wrzesień ruszyły. Cena urosła do 400 zł

    400zł????? Żart :O :O

    Insulinooporność, MTHFR, PAI-1, białko S, allo mlr 7%, niedoczynność tarczycy

    ♥ 07.2020 córeczka
‹‹ 29 30 31 32 33 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Nowości i innowacyjne algorytmy sztucznej inteligencji wdrożone w aplikacji OvuFriend

Przeczytaj o nowościach, które właśnie wdrożyliśmy w aplikacji OvuFriend! Są to wyniki naszych ponad dwuletnich prac badawczo-rozwojowych, w które byli zaangażowani najlepsi eksperci medyczni i naukowcy od analizy danych i algorytmów sztucznej inteligencji w Polsce. Projekt otrzymał również wsparcie od Narodowego Centrum Badań i Rozwoju oraz Google for Startups. Co to oznacza dla użytkowniczek OvuFriend? Przeczytaj więcej. 

CZYTAJ WIĘCEJ

10 ważnych rzeczy dotyczących Twoich piersi, które warto wiedzieć

Piersi - symbol kobiecości, płodności i namiętności. Mężczyźni je uwielbiają, a kobiety często zbyt surowo je oceniają. Przeczytaj jak dbać o piersi, co wynaleźli ostatnio polscy naukowcy, jakie objawy powinny Cię zaniepokoić i w jaki sposób piersi mogą wesprzeć Twoje starania o ciążę.   

CZYTAJ WIĘCEJ

Zespół Policystycznych Jajników – objawy PCOS, leczenie podczas starania o dziecko

Zespół Policystycznych Jajników również znane jako PCOS lub Policystyczne Jajniki, to jedno z najczęstszych zaburzeń endokrynologicznych u kobiet. Jakie są objawy PCOS? Jak wygląda proces diagnozy i leczenia? I najważniejsze jak PCOS wpływa na płodność i starania o dziecko. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego