Zaczynamy znowu starania
-
WIADOMOŚĆ
-
Jagna w odpowiedzi melduję się ze jestem i mam się dobrze
Cały czas czytam co się i nas tu dzieje ale jakoś weny do pisania mi brakuje a co do porad w sprawie leczenia te wolę nie pisać bo nie znam się na tym a i na lekach ani na badaniach...
Jakoś tak szybko ten czas leci i mnie już 6 miesiąc i 23 tydzień mała mnie coraz intensywniej podkopuje wiec też jestem spokojniejsza ze chyba ma się dobrze. Miałam wam wrzucić jakieś fotki ale nie umiem z telefonu a z kompa nie korzystam
Jestem z wami cały czas i naprawdę bardzo mnie ciesza kolejne nowe ciaze i dobre wieści wizyt. Jagna a mnie się wydaje ze u Ciebie to jednak chłopak siedzi w brzuszku
A i gadulo chyba Cię nie pociesza ale te mdłości i wymioty i mnie trwały do 5 miesiąca wiec... dość długoale dasz radę
Dziewczyny wszystkich nie jestem w stanie wymienić i odnieść się do każdego postu ale wierzcie ze wierzę że na każdą przyjdzie ten szczęśliwy moment ujrzenia 2 kresek na teście i urodzenia slicznego dzieciaczka
Wiadomość wyedytowana przez autora: 30 grudnia 2016, 22:48
promyczek 39, Gaduaaa lubią tę wiadomość
Aniołek (8t) marzec 2016
-
MonaLiza wrote:Justa jak tam nastrój, troszkę lepszy? Ja też czasem myślę ile by już miały moje dzieci..
Owulacja byla u mnie potwierdzona,przesunela sie kilka dnie,wiec czekam na 7.01...i juz mam przerazenie w golwie ze moge znow poronic:(to chore...Nadzieja zawiera w sobie światło mocniejsze od ciemności jakie panują w naszych sercach...3 aniołki.
CORCIA 06.09.17r. -
nick nieaktualny
-
Justa87 wrote:Dzieki:)lepszy ...najgorzej bedzie na poczatku kwietnia,to moj termin 3ciazy a do tego szwagierka ma dokladnie na ten sam dzien i tez dziewczynke:(
Owulacja byla u mnie potwierdzona,przesunela sie kilka dnie,wiec czekam na 7.01...i juz mam przerazenie w golwie ze moge znow poronic:(to chore...