Zaczynamy znowu starania
-
WIADOMOŚĆ
-
Alunia, cieszę się że u Ciebie wszystko ok:)
Gos, przykro mi...
A ja dziewczyny wczoraj przeżyłam lekkie załamanie... Przyszły moje wyniki kariotypu, i mam tam napisane tak:'prawidlowy kariotyp żeński. W jednym z chromosomów pary 9 występuje inwersja pericentryczna obejmująca region heterochromatyny (p12q13).' najpierw się załamałam. Potem zaczęłam czytać w necie, i wyszło że uważa się to za kariotyp prawidłowy, ale może powodować zwiększone ryzyko poronień. Czyli może to jest powód moich strat... Moja dr genetyk wraca dopiero w marcu (jest na konferencji), nie mam kogo spytać, może któraś z Was się z tym spotkała? Czy mam szansę urodzić zdrowe dziecko? Czy znacie kogoś kto ma tą mutację i urodził dziecko?
16.01.2017 [*] (11tydz)
12.05.2017 [*] (8tydz)
26.11.2018 Wojtuś
23.06.2020 [*] (8tydz) -
Niecierpliwa bardzo dobrze znam ren stan.. i ta radosc ze drugiej kreski nie widac.
Vigry, nie znam się aż tak na kariotypach, ale mój brar ma trisomie na 13 hromosomie (to już nie jest prawidlowy kariotyp) i fakt, ze po wielu podejsciach, ale doczekali się dwójki dzieci. Sama czekam teraz na swoj wynik, ale zly kariotyp to nie wyrok, nie jest to w kazdym razie cos co calkiem uniemozliwia posiadanie dzieci (przynajmniej nie zawsze, pewnie sa i jakies mutacje ciezsze) tylko niestety trzeba miec mega silna psychike i nastawic sie na to ze ciaza to dopiero poczatek drogi. Ale mam nadzieje, ze skoro Twoj kariotyp jest dobry to limit nieszczesc juz wyczerpalas.vigry lubi tę wiadomość
-
AAA nie ma co testować. Postawiłam dzisiaj na wczesną kąpiel. Badam sobie te szyjkę a tam już śluz podbarwiony krwią. Czyli @ zawitała dzień, dwa wcześniej.. Teraz ciężki tydzień, a później do roboty
Malgonia lubi tę wiadomość
-
bondzik007 wrote:AAA nie ma co testować. Postawiłam dzisiaj na wczesną kąpiel. Badam sobie te szyjkę a tam już śluz podbarwiony krwią. Czyli @ zawitała dzień, dwa wcześniej.. Teraz ciężki tydzień, a później do roboty