miesniak w ciazy
-
WIADOMOŚĆ
-
Hej kochane,mialam wczesniej robiobe badania i wspomnuano mi o tym ze mam (fibroid) czyli miesniaka. Dzis mialam pierwszy skan i sie troche tym zaniepokoilam bo dopiero teraz mi wytlumaczono co to jest...miesniak jest wielkosci 6 cm...boje sie ze urosnie jeszcze bardziej...tyle samo ma moj dzidzius..pielegniarka zanotowala to w ksiazecze ciazowej i tyle..powiedziala ze bede pod opieka midwife...czy ktoras z was miala badz ma taki przypadek ? Dodam ze mieszkam w uk wiec jestem tu spisana na tych lekarzy i polozne.
-
Ja również mam mięśniaka tzn. byłam już po zabiegu w lutym 2013 usunięcia 3 szt. ale jednego mi zostawiono i obawiam się że może urosnąć, właśnie wybieram się na pierwszą wizytę 02.10.2013 więc dam znać co i jak. Dodam że mam niekiedy dziwne bóle w podbrzuszu i boję się że to może własnie przez niego ;(
-
Właśnie wchodzę szczęśliwie w II trymestr. Na razie na USG mięśniak się nie powiększa ma ok. 2cm. Czekamy, obserwujemy, bo nic więcej nie da się zrobić będąc w ciąży. Pozostaje mieć nadzieję, że nie urośnie. Póki co uspokoiłam się chociaż troszkę.
monaaa lubi tę wiadomość
-
Witam dziewczyny
Jestem w 17tc. i właśnie wykryto u mnie mięśniaka 3cm na tylnej ścianie macicy pod łożyskiem. Jestem załamana bo właśnie powiedziano mi, że tego się nie leczy w ciąży tylko pozostaje obserwacja czy rośnie i czy nie zabiera miejsca dziecku -
Aneta, jeżeli w ciąży się tego nie leczy, to nie masz się czym załamywać, bo nic Ci to nie pomoże, tylko przyjąć to jako fakt - jest mięśniak, trzeba go obserwować i być dobrej myśli. Nic więcej tak naprawdę nie możesz zrobić, a zamartwianie się to najgorsza opcja .
Jak widzisz po postach powyżej - z mięśniakiem da się chodzić w ciąży, myślę, że na tym forum niejedna ciąża była w ten sposób szczęśliwie donoszona, nie zakładaj od razu najgorszego. -