Luty miesiącem miłości

Tylko w OvuFriend mamy dla Ciebie Walentynkowy prezent w miejscu, które z całego serducha polecamy!

ODBIERZ AŻ 50% ZNIŻKI
X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Bardzo dziwna sprawa
Odpowiedz

Bardzo dziwna sprawa

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
    1 2
Oceń ten wątek:
  • Stefa Znajoma
    Postów: 23 3

    Wysłany: 5 października 2014, 23:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zrobie tak jak radzicie kochane :-) zapisze sie jutro na wizytę po 10-tym rzecz jasna :-P porobię badania, zapytam lekarza co mi radzi i jakoś przez to przejdę :-) dziekuje Wam bardzo za to, że dodajecie mi otuchy i wspieracie mnie w tym wszystkim ! Jestescie najlepsze ! <3

    hchyugpj5rvbqbjc.png
  • amelia04072006 Autorytet
    Postów: 13507 8224

    Wysłany: 6 października 2014, 17:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Stefa wrote:
    Zrobie tak jak radzicie kochane :-) zapisze sie jutro na wizytę po 10-tym rzecz jasna :-P porobię badania, zapytam lekarza co mi radzi i jakoś przez to przejdę :-) dziekuje Wam bardzo za to, że dodajecie mi otuchy i wspieracie mnie w tym wszystkim ! Jestescie najlepsze ! <3
    wszystkie mamy podobne problemy, wiec każdy kto pyta dostaje odpowiedz. sama wiele się tutaj nauczyłam a jeszcze wielu rzeczy nie wiem , wiec musimy się wspierać :) powodzenia

    Stefa lubi tę wiadomość

    zus1znh.png

    iv09krhm2hgmouw3.png

  • Sana Autorytet
    Postów: 3149 2799

    Wysłany: 6 października 2014, 17:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Stefa, pisałaś, że staracie się od jakiegoś czasu - ile dokładnie?

    km5scwa10mzljyjj.png
    Julia <3 07.2015
  • Stefa Znajoma
    Postów: 23 3

    Wysłany: 6 października 2014, 22:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Staramy sie tak na serio, ze tak powiem 2 cykl :-P w sensie ze sprawdzam śluz i jak zachowuje sie moje ciało, natomiast tak na zasadzie uda sie czy sie nie uda staraliśmy sie wczesniej jakies 2,3 cykle ;-)

    hchyugpj5rvbqbjc.png
  • Sana Autorytet
    Postów: 3149 2799

    Wysłany: 6 października 2014, 23:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No to króciutko, spokojnie. Głowa do góry :)
    Żebyś była spokojniejsza, idź do ginekologa, niech sprawdzi, jak tam u Ciebie. Ale jestem pewna, że wszystko będzie dobrze i wkrótce zobaczysz upragnione dwie kreski :)

    Na Twoim miejscu bym póki co sięgnęła po testy owulacyjne ;)

    km5scwa10mzljyjj.png
    Julia <3 07.2015
  • Stefa Znajoma
    Postów: 23 3

    Wysłany: 7 października 2014, 22:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Myślę, ze od następnego cyklu zbiorę sie w garść i będę mierzyła temperaturke :-P i na testy moze tez sie skuszę ;-) widzialam na allegro po dość atrakcyjnych cenach z darmową dostawą ;-)

    hchyugpj5rvbqbjc.png
  • Sana Autorytet
    Postów: 3149 2799

    Wysłany: 7 października 2014, 22:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Może ten następny cykl przyniesie Ci upragnioną Fasolkę :)

    Stefa lubi tę wiadomość

    km5scwa10mzljyjj.png
    Julia <3 07.2015
1 2
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

14 najczęstszych pytań o Zespół Policystycznych Jajników (PCOS)

Na PCOS, czyli Zespół Policystycznych Jajników może cierpieć nawet 10-15% kobiet w wieku rozrodczym. Czy PCOS jest groźną chorobą? Jakie są najczęstsze przyczny PCOS? Czy Zespół Policystycznych Jajników jest uleczalny? Poznaj odpowiedzi na 14 najczęstszych pytań o PCOS.  

CZYTAJ WIĘCEJ

Niepłodność a nietolerancja pokarmowa - czy istnieje związek?

Dlaczego coraz częściej przyszli rodzice nie mogą doczekać się upragnionego potomstwa? Czy nieodpowiedni styl odżywiania może przyczyniać się do powstawania zaburzeń płodności? Czy nietolerancja pokarmowa może wpływać na obniżenie płodności, a nawet powodować niepłodność? Jakie testy na nietolerancje pokarmowe warto wówczas wykonać?  

CZYTAJ WIĘCEJ

Adaptogeny - Ashwagandha, Korzeń Maca, Shatavari

Każdego dnia przybywa par, które po wieloletnich staraniach o dziecko, osiągają swój cel dzięki unikalnym ziołom - adaptogenom. Powiedzmy sobie otwarcie: kto sprawniej przywróci ład i porządek w świecie sztucznie zdezorganizowanym przez człowieka, jak Matka Natura? Świetnie, że zaczynamy korzystać z jej pomocy. Jeśli to zagadnienie nie jest Ci jeszcze znane, koniecznie przeczytaj artykuł do końca.          

CZYTAJ WIĘCEJ