Forum Starając się - ogólne Ciąża- dziewięć miesięcy stwarzania świata.
Odpowiedz

Ciąża- dziewięć miesięcy stwarzania świata.

Oceń ten wątek:
  • MariaAntonina Autorytet
    Postów: 1524 2101

    Wysłany: 27 maja 2013, 08:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    staraczka a jak wstawimy sobie bociany to bedzie wojna .. ?

    aniołek 13.11.2012 r.

    GUSTAW 15.04.2014 r. Godz..10.12 waga 3730 miara 56 cc-39 tydzien.

    Ciąża trwała od 15.07.2013 do 15.04.2014. 274 dni.
  • staraczka24 Autorytet
    Postów: 2435 939

    Wysłany: 27 maja 2013, 08:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    no niby dokaldniejsze ale elektryczne wygodniejsze od rauz masz wynik :D

    Naj­piękniej­szych chwil w życiu nie zap­la­nujesz. One przyjdą same.
  • nescafe Autorytet
    Postów: 468 286

    Wysłany: 27 maja 2013, 08:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jak widac staram sie staram i nic. :(

  • staraczka24 Autorytet
    Postów: 2435 939

    Wysłany: 27 maja 2013, 08:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    chcesz t owstawiaj ale tak żeby szlo odroznic :D

    Naj­piękniej­szych chwil w życiu nie zap­la­nujesz. One przyjdą same.
  • staraczka24 Autorytet
    Postów: 2435 939

    Wysłany: 27 maja 2013, 08:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    nescafe skad wiesz poczekaj do temrinu @

    Naj­piękniej­szych chwil w życiu nie zap­la­nujesz. One przyjdą same.
  • nescafe Autorytet
    Postów: 468 286

    Wysłany: 27 maja 2013, 08:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    staraczka24 wrote:
    nescafe skad wiesz poczekaj do temrinu @

    A no dola chyba jakiegos lapie. Nie wiem jak Ty to wytrzymujesz tyle miesiecy starania i nic :( Ja juz sie kurcze w sumie na poczatku staran a poddaje.

  • nescafe Autorytet
    Postów: 468 286

    Wysłany: 27 maja 2013, 08:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    stataczka a Ty chodzisz teraz jeszcze na ten monitoring? Albo znowu zaczynasz od nastepnego cyklu . No chyba ze ten bedzie dla ciebie owocny :)

  • staraczka24 Autorytet
    Postów: 2435 939

    Wysłany: 27 maja 2013, 08:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    oj co ma być to będzie ! nie my pierwsze i nie ostatnie ! glowa do góry !

    chociaż nie powiem ja dziś tez mam dola przez ta temp, ludze się ze jutro pojdzie znacznie w gorę.

    Naj­piękniej­szych chwil w życiu nie zap­la­nujesz. One przyjdą same.
  • staraczka24 Autorytet
    Postów: 2435 939

    Wysłany: 27 maja 2013, 08:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    chodziłam gin kazala przyjść po @ chyba ze zajde. a jak nie ajde to 3 meisiace przerwy !!!!!!!!!!!

    Naj­piękniej­szych chwil w życiu nie zap­la­nujesz. One przyjdą same.
  • nescafe Autorytet
    Postów: 468 286

    Wysłany: 27 maja 2013, 08:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    staraczka24 wrote:
    chodziłam gin kazala przyjść po @ chyba ze zajde. a jak nie ajde to 3 meisiace przerwy !!!!!!!!!!!

    3 miesiace przerwy od lekarzy starn i wszystkiego? Staraczka jak trzeba to trzeba

  • staraczka24 Autorytet
    Postów: 2435 939

    Wysłany: 27 maja 2013, 08:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    tak :( ja się nie poddam choćby nie wiem co !

    Naj­piękniej­szych chwil w życiu nie zap­la­nujesz. One przyjdą same.
  • staraczka24 Autorytet
    Postów: 2435 939

    Wysłany: 27 maja 2013, 09:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    jesteascie ?

    Naj­piękniej­szych chwil w życiu nie zap­la­nujesz. One przyjdą same.
  • MariaAntonina Autorytet
    Postów: 1524 2101

    Wysłany: 27 maja 2013, 09:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    nescafe wrote:
    Jak widac staram sie staram i nic. :(

    No to witaj w grupie .. starajacych sie i nic ..:( a juzz punktu medycyny to powinnam miec 5 raczki .. a ja ciagle sie mecze z jednym .. juz sie boję ze przyjdzie mi inseminacja czy in vitro..

    aniołek 13.11.2012 r.

    GUSTAW 15.04.2014 r. Godz..10.12 waga 3730 miara 56 cc-39 tydzien.

    Ciąża trwała od 15.07.2013 do 15.04.2014. 274 dni.
  • staraczka24 Autorytet
    Postów: 2435 939

    Wysłany: 27 maja 2013, 09:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    maria mi ostatnio mój luby mowil ze jak nam się nie będzie udawac to on będzie placic za inseminacje albo invitro byleby mieć ze mna dziecko

    Naj­piękniej­szych chwil w życiu nie zap­la­nujesz. One przyjdą same.
  • MariaAntonina Autorytet
    Postów: 1524 2101

    Wysłany: 27 maja 2013, 09:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    nescafe wrote:
    staraczka24 wrote:
    nescafe skad wiesz poczekaj do temrinu @

    A no dola chyba jakiegos lapie. Nie wiem jak Ty to wytrzymujesz tyle miesiecy starania i nic :( Ja juz sie kurcze w sumie na poczatku staran a poddaje.

    Nescafe .. powiem ci ze ja sobie kwiecen na luzie i ogólnie czuje ze presja zeszła.. a byla bardzo.. teraz mam cieżej bo 9 czerwca bym miała aniolka ze soba , ale widac nikt nie miał na to wpływu..i załamywac sie nie ma sensu.. czekam co bedzie i tyle robie swoej , odciązyłam mózg i jade z tym wszytskim juz prawie rok..

    aniołek 13.11.2012 r.

    GUSTAW 15.04.2014 r. Godz..10.12 waga 3730 miara 56 cc-39 tydzien.

    Ciąża trwała od 15.07.2013 do 15.04.2014. 274 dni.
  • staraczka24 Autorytet
    Postów: 2435 939

    Wysłany: 27 maja 2013, 09:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ok ja uciekam papa :) miłego dnia może później wejde :)

    Naj­piękniej­szych chwil w życiu nie zap­la­nujesz. One przyjdą same.
  • MariaAntonina Autorytet
    Postów: 1524 2101

    Wysłany: 27 maja 2013, 10:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pa staraczka.. miłego dnia.

    aniołek 13.11.2012 r.

    GUSTAW 15.04.2014 r. Godz..10.12 waga 3730 miara 56 cc-39 tydzien.

    Ciąża trwała od 15.07.2013 do 15.04.2014. 274 dni.
  • nescafe Autorytet
    Postów: 468 286

    Wysłany: 27 maja 2013, 10:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    MariaAntonina wrote:
    nescafe wrote:
    Jak widac staram sie staram i nic. :(

    No to witaj w grupie .. starajacych sie i nic ..:( a juzz punktu medycyny to powinnam miec 5 raczki .. a ja ciagle sie mecze z jednym .. juz sie boję ze przyjdzie mi inseminacja czy in vitro..

    Czasem tak bywa i trzeba wiecej czasu na zajscie. Tez sobie nie myslalam ze to bedzie takie trudne zrobic dzieciaka.

  • nescafe Autorytet
    Postów: 468 286

    Wysłany: 27 maja 2013, 10:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    staraczka24 wrote:
    ok ja uciekam papa :) miłego dnia może później wejde :)

    staraczka cos szybko zwinelas zagle :P no to pa

  • MariaAntonina Autorytet
    Postów: 1524 2101

    Wysłany: 27 maja 2013, 10:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    nescafe wrote:
    MariaAntonina wrote:
    nescafe wrote:
    Jak widac staram sie staram i nic. :(

    No to witaj w grupie .. starajacych sie i nic ..:( a juzz punktu medycyny to powinnam miec 5 raczki .. a ja ciagle sie mecze z jednym .. juz sie boję ze przyjdzie mi inseminacja czy in vitro..

    Czasem tak bywa i trzeba wiecej czasu na zajscie. Tez sobie nie myslalam ze to bedzie takie trudne zrobic dzieciaka.

    Tymbardziej ze już mamy , ale ja to nie wiem tak do konca czy pojdzie .. u nas bez inwazji lekarzy.. Bo u mnie podbno jest wszytsko oki, bo juz rodziłam a u N ..? kto wie ..płodny jest bo w ciąze zaszłam, ale chorera wie co sie teraz dzieje ..

    Staraczka mi pisała , ze znów cos jest na Fm..jakas burza mózgów..

    aniołek 13.11.2012 r.

    GUSTAW 15.04.2014 r. Godz..10.12 waga 3730 miara 56 cc-39 tydzien.

    Ciąża trwała od 15.07.2013 do 15.04.2014. 274 dni.
1 2 3 4 5 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Choroba Hashimoto a ciąża - co musisz wiedzieć?

Hashimoto co to za choroba i jak się objawia? Przede wszystkim charakteryzuje się przewlekłym stanem zapalnym tarczycy (tzw. limfocytowym zapaleniem tarczycy). Jak ją rozpoznać i jak leczyć? Hashimoto a ciąża - jaki wpływ może mieć choroba Hashimoto na płodność kobiet oraz przebieg ciąży?

CZYTAJ WIĘCEJ

Niepłodność a nietolerancja pokarmowa - czy istnieje związek?

Dlaczego coraz częściej przyszli rodzice nie mogą doczekać się upragnionego potomstwa? Czy nieodpowiedni styl odżywiania może przyczyniać się do powstawania zaburzeń płodności? Czy nietolerancja pokarmowa może wpływać na obniżenie płodności, a nawet powodować niepłodność? Jakie testy na nietolerancje pokarmowe warto wówczas wykonać?  

CZYTAJ WIĘCEJ

11 największych mitów dotyczących starania o dziecko, w które być może jeszcze wierzysz

Niektóre nieprawdziwe stwierdzenia przekazywane są z ust do ust tak długo, że bez zastanowienia w nie wierzymy. Przeczytaj jakie są największe mity na temat starania o dziecko i upewnij się, że „nie padłaś ich ofiarą”.

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego