Ciężkie chwile, długie starania
-
WIADOMOŚĆ
-
Ja dostałam okres normalnie na Duphastonie. Mój okres po prostu z niczym się nie liczy, nawet z duphastonem
Kimbra lubi tę wiadomość
starania od 12.2019
3x IUI kwiecień-czerwiec 2021 nieudane
Lipiec start IVF ICSI, 2 ❄️❄️
30.08.21 I transfer 3.1.3 10 dpt beta 0
27.09.21 II transfer 4.2.3 + AH + encorton
8dpt II; 9dpt 45,5; 11dpt 131; 15 dpt 799 prog 31
21 dpt 2,5 mm zarodek
29 dpt 6 mm zarodek i ❤️ (6+3)
9+3 2,8 cm człowieka
12+3 5,9 cm, prenatalne ok i Nifty ok
23+2 połówkowe 523g chłopca
27+2 1100 g; 30+2 1600g; 33+2 2200g; 36+2 3200g; 39+0 3600g
06.2022 40+4 poród SN 3560 g ❤️
Powrót po rodzeństwo.
Start drugiej stymulacji 02.2025 i 2 ❄️❄️ ❤️
23.04.25 Transfer 4.2.2
4dpt II; 6 dpt 29; 12 dpt 950 🤯
6+1 zarodek i ❤️
8+4 2 cm i ❤️ 169/min
-
nick nieaktualnyszamanka91 wrote:Paulina ile badań!
Mi się wydaje że wszystko super.
Jedynie dłużej przyglądałam się ferrytynie, ale ja tego nigdy nie badałam i nie znam się. Może dziewczyny podpowiedzą.
Dokładnie ferrytyna w dolnej granicy. Ja taka miałam jak miałam niedobór żelaza. Koniecznie zbadaj Paulinka żelazo z morfologia krwi 🙂 reszta super 💕Wiadomość wyedytowana przez autora: 6 lipca 2021, 14:39
Paulina1190 lubi tę wiadomość
-
AnnaMD wrote:Ja dostałam okres normalnie na Duphastonie. Mój okres po prostu z niczym się nie liczy, nawet z duphastonemSzczęśliwa mężatka od 2017💍
Zdrowy tryb życia 💪
Starania od dobrych ładnych paru lat...🤔
Uwielbiamy:
Góry,rowery, spacery,bieganie,zwierzątka,natura 💞🔥🤭
Suple:
🥛Inofem
💊Mio inozytol
💊Folain-Metafolin
💊 Duphaston od 14-20dc
💊DHEA Eliot
💊Prenatal uno
💊Magnez
💊Molekin D3+K2
💊Witamina A+E
Totalne odpuszczenie
-pozostawiam wszystko Bogu 🙏😇❤️🤰 -
CestLaVie wrote:Teraz z perspektywy uważam, że wpadki są cudem. Serio ha ha
Wczoraj byla u nas zona brata ciotecznego mojego męża mają 4 dzieci dwoje planowanych i dwoje najmłodszych z wpadki praktycznie rok po roku i powiedz mi jak 🤷♀️ -