Forum Starając się - ogólne co robic...
Odpowiedz

co robic...

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
    1 2
Oceń ten wątek:
  • kim88 Koleżanka
    Postów: 54 3

    Wysłany: 12 grudnia 2014, 13:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Od jakies czasu boli mnie jajnik byłam u ginekologa i na badaniach usłyszałam ze mam zapalenie jajnika badanie bez usg dziwi mnie to ze bez usg :/ przepisał mi antybiotyk powiedział wesołych swiat i tyle,nie odpowiedział na moje pytania nawet i nie wspomniał o wizycie kontrolnej.
    moje objawy to nabrzmiałe bolące piersi,ból jajnika,ból podbrzusza i krzyza niewiem co robic czy mam kupic ten antybiotyk bo takim badaniu?kurcze myslałam ze to ciaza tempke tez mam wysoka mój wykres jest dostepny prosze was o rade i dziekuje:)

  • ara Autorytet
    Postów: 1345 1602

    Wysłany: 12 grudnia 2014, 13:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    co za buc, kurde do kardiologa równie dobrze mogłaś iść ;) tam też by Cię nie badał
    bałabym się tego antybiotyku skoro możesz być w ciąży...
    masz możliwość przejść się do kogoś innego?

  • Fatim Autorytet
    Postów: 3955 4485

    Wysłany: 12 grudnia 2014, 13:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Idź do innego lekarza i zobacz czy potwierdzi diagnozę

    3jvzjw4zg23rfekr.png
    p19u43r8tmqu4p6v.png
  • dreambaby Autorytet
    Postów: 906 219

    Wysłany: 12 grudnia 2014, 14:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dokładnie idz do innego lekarza. robilas test?

    w57vpc0zzn2en7nx.png
    27.08.2015 (*) cb
    08.02.2016 (*) cb
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 12 grudnia 2014, 14:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Idz do innego leKarza, ja miałam zapalenie jajników, wtedy gin zrobil usg i leżałam tydzień w szpitalu. Dziwne, że nawet na wizytę kontrolna nie kazał przyjść, przecież zapalenie to poważna sprawa i nie można tego lekceważyć !

  • kim88 Koleżanka
    Postów: 54 3

    Wysłany: 12 grudnia 2014, 14:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    testu nie robiłam 19.12 mam termin okresu chciałam isc do innego lekarza kurcze ale nigdzie juz nie ma terminu wolnego najszybszy jaki zostałam to 07.01.2015 a mówiłam wszedzie gdzie dzwoniłam o jajniku ze mnie boli a tu prosze dopiero wizyta w styczniu prywatnie jestem załamana niewiem co robic okres mam zostac za tydzien ale tak długo czekac z tym antybiotykę :/ a wy jak myslicie moze sie lekarz pomylic co do zapalenia a ciazy?poprostu gdy dotknoł to powiedział ze jestem spuchnieta tam w środku cos takiego... puzniej głebiej mnie strasznie bolało :( przy stosunku tez boli:(

  • dreambaby Autorytet
    Postów: 906 219

    Wysłany: 12 grudnia 2014, 14:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    moze beta by juz cos wykazala?

    w57vpc0zzn2en7nx.png
    27.08.2015 (*) cb
    08.02.2016 (*) cb
  • kim88 Koleżanka
    Postów: 54 3

    Wysłany: 12 grudnia 2014, 14:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    a test kiedy najlepiej zrobic?

  • Fatim Autorytet
    Postów: 3955 4485

    Wysłany: 12 grudnia 2014, 14:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    To wejdź między kolejkę i powiedz co się dzieje

    3jvzjw4zg23rfekr.png
    p19u43r8tmqu4p6v.png
  • dreambaby Autorytet
    Postów: 906 219

    Wysłany: 12 grudnia 2014, 14:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dokladnie a jak sie nie uda jedz do innego miasta, nie wybaczysz sobie jesli to ciaza a wezmiesz leki

    w57vpc0zzn2en7nx.png
    27.08.2015 (*) cb
    08.02.2016 (*) cb
  • kim88 Koleżanka
    Postów: 54 3

    Wysłany: 12 grudnia 2014, 14:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    no tak juz dwa lata sie staramy :( zrobie test w poniedziałek moze cos wykryje a jak nie to widocznie tak jak radzicie bede zmuszona sie wcis do kolejki :/ boje sie troche ze sie wkręcam bo w sumie moze lekarz miał racje :(

  • kim88 Koleżanka
    Postów: 54 3

    Wysłany: 12 grudnia 2014, 14:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    a miałyscie zapalenie jajnika?jakie sa objawy?

  • livia30 Autorytet
    Postów: 7923 4597

    Wysłany: 12 grudnia 2014, 14:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jedź wieczorem na IP - mają obowiązek Cię zbadać ;-)

    atdci09krcni3vrx.png
    dqpranlijgjzfr8g.png
    l22nvcqg03ccs7pi.png
  • Anatolka Autorytet
    Postów: 8010 6903

    Wysłany: 12 grudnia 2014, 14:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja mialam zapalenie jajnika tez stwierdzone bez usg. Lekarz potrafi to wykryc odpowiednio uciskajac. Nie pamietam czy dostalam antybiotyk, ale dostalam na pewno czopki przeciwzapalne i po paru dniach przeszlo. A antybiotyk proponuje sprawdzic jaka ma substancje czynna - byc moze nalezy do grupy A, ktora nie jest szkodliwa dla plodu. Nie ma co oceniac z gory, byc moze taki lek przepisal. Czekac z tym nie nalezy, bo jak sobie poczekasz to zaczniesz sie zwijac z bolu.

    Jesli masz watpliwosci to nocna i swiateczna opieka medyczna bedzie dobrym rozwiazaniem. Choc wcale nie musisz trafic na dyzur ginekologa.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 12 grudnia 2014, 14:46

    kapturnica lubi tę wiadomość

    1usa3e5e6fqireg4.png

    3ca106616b.png
  • kim88 Koleżanka
    Postów: 54 3

    Wysłany: 12 grudnia 2014, 14:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Anatolka a jakie miałas objawy?

  • Anatolka Autorytet
    Postów: 8010 6903

    Wysłany: 12 grudnia 2014, 14:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja mialam zapalenie lewego jajnika. To byl silny bol, im dluzej to trwalo tym silniejszy. Pozniej nawet porzadnie wyprostowac sie nie moglam. Byl na tyle powiekszony, ze sama dotykajac przez powloki brzuszne wiedzialam jaka bedzie diagnoza. Umarlabym chyba jakby mi jeszcze od srodka usg pogmerala lekarka...

    1usa3e5e6fqireg4.png

    3ca106616b.png
  • Anatolka Autorytet
    Postów: 8010 6903

    Wysłany: 12 grudnia 2014, 15:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tu masz podzial antybiotykow ze wzgledu na grupy. Grupy A nie ma sie co bac ,tym bardziej, ze jest powod zazywania powazny, grupe B1 tez bym wziela w tym wypadku http://www.erodzina.com/?id=31,373,0,0,1,0

    1usa3e5e6fqireg4.png

    3ca106616b.png
  • kim88 Koleżanka
    Postów: 54 3

    Wysłany: 12 grudnia 2014, 15:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja tez mam zapalenie lewego jajnika boli mnie ale ból sie nasila przy czynosciach fizycznych i podczas siusiu :) staje z kibelka i znowu mi sie chce :/ takie mam uczucie :) bolą mnie piersi i sa powiekszone boli mnie podbrzusze miałas tez tak?

  • Anatolka Autorytet
    Postów: 8010 6903

    Wysłany: 12 grudnia 2014, 15:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Podbrzusze pewnie od tego. Piersi raczej nie, to pewnie progesteron z 2 fazy cyklu wplywa - normalne w 2 polowie cyklu. Nie pamietam tab bardzo szczegolowo, bo ja to mialam ze 4 lata temu, ale bolu tego juz nigdy z niczym nie pomyle... Czytaj, ktora grupe antybiotyku masz i jak bezpieczna to wcinaj, a jak nie to na nocna opieke po 18 albo jeszcze do rodzinnego przed i niech wypisze lek z pierwszej grupy i cos przeciwzapalnego.

    1usa3e5e6fqireg4.png

    3ca106616b.png
  • kim88 Koleżanka
    Postów: 54 3

    Wysłany: 12 grudnia 2014, 15:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    piersi mnie juz bola od początku cylku "/ i to bardzo mocno tak mnie jeszcze nie bolały :/ ide czytac co to za grupe jesli nie A to nie biore

1 2
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

10 ważnych rzeczy dotyczących Twoich piersi, które warto wiedzieć

Piersi - symbol kobiecości, płodności i namiętności. Mężczyźni je uwielbiają, a kobiety często zbyt surowo je oceniają. Przeczytaj jak dbać o piersi, co wynaleźli ostatnio polscy naukowcy, jakie objawy powinny Cię zaniepokoić i w jaki sposób piersi mogą wesprzeć Twoje starania o ciążę.   

CZYTAJ WIĘCEJ

7 zaskakujących rzeczy, o których możesz się dowiedzieć prowadząc kalendarz owulacji OvuFriend

Wydaje Ci się, że działanie kalendarza owulacji sprowadza się tylko do wyznaczania dni płodnych i terminu owulacji? Nic bardziej mylnego! Podczas prowadzenia obserwacji w kalendarzu OvuFriend możesz dowiedzieć się o rzeczach, które wspomogą Twoje starania o dziecko. Poznaj 7 zaskakujących rzeczy, o których możesz się dowiedzieć prowadząc kalendarz dni płodnych! 

CZYTAJ WIĘCEJ

Płodność i zdrowie w posiłkach - co jeść w okresie przesilenia zimowego?

Wiadomo nie od dziś, że to co jemy ma ogromny wpływ na nasze zdrowie i płodność. Co jednak zrobić, kiedy dostępność świeżych i sezonowych produktów jest ograniczona? Po jakie produkty sięgać zimą, aby dostarczać organizmowi kluczowych składników dla zdrowia i płodności? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego