X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Czekamy na dwie kreski rocznik91
Odpowiedz

Czekamy na dwie kreski rocznik91

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 22 marca 2014, 22:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    wiem,slyszalam,ale dzieki :) ile sie staracie?

  • Kashamba Koleżanka
    Postów: 56 23

    Wysłany: 22 marca 2014, 23:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Na początku 4 mc ale niestety poroniłam :( . A teraz jest 1 cykl starań

    Aniołek [*] 06. 02. 2014
    Julek 16. 08. 2015
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 22 marca 2014, 23:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    przykro mi. :( my bez zabezp. rok ale nie spr kiedy owulacja i nie udalo sie "wpasc" ;) teraz zaczynam testowac owul.

  • Martuśka Autorytet
    Postów: 928 590

    Wysłany: 23 marca 2014, 19:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej, ja tez 91 :)
    staramy sie z pomoca medyczna od stycznia, a wczesniej na wlasna reke 1,5 roku prawie. do tego mam cukrzyce typu 1 na insulinie i policystyczne jajniki, bez lekow nie owuluje i takie tam sroty pierdoty czyli czekam na cud, a w piatek idziemy na badania meza


    0d229c8bca0a7a37441a14a4db12ea32.png
    Kalendarz ciąży BellyBestFriend
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 23 marca 2014, 20:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    martuska. trzymam kciuki,na pewno doczekasz sie maluszka:*

    Martuśka lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 23 marca 2014, 21:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    witam jestem rocznik 91 to nasz 7 cykl staran :) zrobilam test przed miesiaczka ktora mam dostac za kilka dni i niby cos tam pokazal ale tak jasno ze w sumie sie nie ludze narazie ze cos jest.. poczekam za kilka dni i w dniu spodziewanej @ zrobie i jak wtedy pokaze cos to bedziem sie cieszyc albo smucic pozdrawiam !

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 23 marca 2014, 21:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    pisz koniecznie:)

  • Lucy91 Autorytet
    Postów: 2260 1756

    Wysłany: 23 marca 2014, 22:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    91 się klania :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 5 sierpnia 2014, 20:26

    lenka123321 lubi tę wiadomość

    Aniołek Franek - 36 tc (*) 20.03.2021

    Maciej - 37+4 tc (CC) 3470g/54cm

    WLQNp2.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 23 marca 2014, 22:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja zwariuje jak do 5 mi sie nie uda. jakie masz podejscie?? ja to juz bym panikowala

  • Tynka1990 Autorytet
    Postów: 1065 780

    Wysłany: 24 marca 2014, 17:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej a "staruszkę" z 90 przyjmiecie?
    nam teraz leci 10 albo 11 cykl starań ale dopiero zaczynam z badaniami
    teraz walczę z prolaktynką bo zaszalała :)

    lenka123321 lubi tę wiadomość

    relgx1hp8inl3sxx.png
    relgx1hpaj5zn1ig.png
    04.2020 aniołek 8tc
    f2wlx1hpm31en47v.png
    2nn3rjjgyvycc82b.png

    1cb90e9c99.png
    a9013fc3de.png
    Aniołek 8tc
    06cf3d1f83.png
    09b2a62ba1.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 marca 2014, 18:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    no jasne.Witamy w naszych skromnych progach hihi :)

    Tynka1990 lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 marca 2014, 18:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja jeszcze nie robilam ale chyba sie wybiore.

    Tynka1990 lubi tę wiadomość

  • Tynka1990 Autorytet
    Postów: 1065 780

    Wysłany: 24 marca 2014, 19:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja żałuję, że tak późno się wybrałam.
    Na koniec maja dopiero mam sprawdzić prolaktyne, później monitoringi jak prl spadnie a jak coś jeszcze będzie nie tak to znów czekać

    relgx1hp8inl3sxx.png
    relgx1hpaj5zn1ig.png
    04.2020 aniołek 8tc
    f2wlx1hpm31en47v.png
    2nn3rjjgyvycc82b.png

    1cb90e9c99.png
    a9013fc3de.png
    Aniołek 8tc
    06cf3d1f83.png
    09b2a62ba1.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 marca 2014, 19:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    no to niefajnie.ale prl mozna szybko lekami unormowac:)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 marca 2014, 19:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    castagnus dobry na prl.samo zdrowie;) ziolowe,dziewczyny chwala

  • kejti91 Autorytet
    Postów: 989 529

    Wysłany: 24 marca 2014, 19:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam sie i ja:-) u nas niestety juz 9 cs.

    f2w33e3ks3h3a3i8.png
    img-2013040601801830.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 marca 2014, 20:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej kejti ale masz fajne zdj :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 25 marca 2014, 00:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    oj,co tak dlugo

  • Tynka1990 Autorytet
    Postów: 1065 780

    Wysłany: 25 marca 2014, 08:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    lenka123321 wrote:
    no to niefajnie.ale prl mozna szybko lekami unormowac:)
    Oby moja prl szybko wróciła do siebie:-) dostałam bromka na 3 miesiące i wtedy sprawdzę efekty:-)

    relgx1hp8inl3sxx.png
    relgx1hpaj5zn1ig.png
    04.2020 aniołek 8tc
    f2wlx1hpm31en47v.png
    2nn3rjjgyvycc82b.png

    1cb90e9c99.png
    a9013fc3de.png
    Aniołek 8tc
    06cf3d1f83.png
    09b2a62ba1.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 25 marca 2014, 13:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    bedzie ok na pewno :)

    Tynka1990 lubi tę wiadomość

1 2 3 4 5 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Układ immunologiczny a problemy z płodnością, czyli czym jest niepłodność immunologiczna

Układ immunologiczny, czyli inaczej odpornościowy ma niebagatelny wpływ na płodność. Niekiedy czynniki immunologiczne mogą być bezpośrednią przyczyną niepłodności. Czy problemy z implantacją zarodka albo nawracającymi poronieniami mogą być wywołane przez czynniki immunologiczne? W jakich przypadkach rozważyć konsultację ze specjalistą - immunologiem? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Stres oksydacyjny w plemnikach jako przyczyna męskiej niepłodności

Wiadomo, że stres może mieć negatywny wpływ na funkcjonowanie całego organizmu. Ale co ma wspólnego stres oksydacyjny z plemnikami? Czy może być on przyczyną męskiej niepłodności? Dowiedz się, skąd bierze się stres oksydacyjny oraz jak diagnozuje się jego obecność w męskim nasieniu?

CZYTAJ WIĘCEJ

Choroby endometrium - jakie są najczęstsze?

Czym jest endometrium, a czym endometrioza? Jakie mogą być inne choroby endometrium i jak się objawiają? Jaka grubość endometrium jest optymalna podczas starań o dziecko? 

CZYTAJ WIĘCEJ