Forum Starając się - ogólne Dlugi cykl
Odpowiedz

Dlugi cykl

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • lollita Ekspertka
    Postów: 290 75

    Wysłany: 6 lutego 2017, 13:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pytanie do dziewczyn ktore maja dlugie cykle. Czy robilyscie jakies badania z powodu dlugich cykli??? Jesli tak to jakie.

    4 cs:)
  • LilyEvans Autorytet
    Postów: 727 296

    Wysłany: 6 lutego 2017, 14:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej ja przed tabletkami mialam srednio 5 tygodniowe ale rekordowy trwal 8. Okazalo sie ze to PCOS i Endo. Po tabletkach pierwszy trwal 14 dni, durgi 19 teraz jest trzeci i nie ma sie na koniec. Jak znowu beda dlugie to w maju ide do lekarza jeszcze nie wiem na jakie badania.

    Pierwsza luteina, brak okresu tydzien po odstawieniu
    PCOS
    Endometrioza
    9cs
  • lollita Ekspertka
    Postów: 290 75

    Wysłany: 6 lutego 2017, 21:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Masz ekstremalne cykle. Ja poki co mam 37dc i nie zapowiada sie ze [email protected]

    4 cs:)
  • LilyEvans Autorytet
    Postów: 727 296

    Wysłany: 7 lutego 2017, 00:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    lollita wrote:
    Masz ekstremalne cykle. Ja poki co mam 37dc i nie zapowiada sie ze [email protected]

    To juz ponad 5 tygodni, sporo. Jesli to jedyny taki to jak nie potrwa wioecej niz 6 to ja bym do lekarza nie szla jak nie masz innych powodow. Jesli to nie pierwszy to idz do dobrego gina on sam bedzie widzial co zbadac. Wiesz czy masz PCOS anlbo Endo albo czy kiedys badalas hormony? To jak dla mnie beda podstawy ale ja nie jestem ekspertem. A moze to szczelsiwy cykl tylko test nie chce wyjsc bo czytalam o ekstremalnych przypadkach ze test byl pozytywny dopiero 3 tygodnie po zaplodnieniu.
    Pomysl tez o acardzie jesli nie jestes w ciazy i zapytaj lekarza czy powinnas brac, mi zalecil.
    Moj na razie ponad 4 ale mam nadzieje ze @ nie bedzie ;) Chociaz watpie bo srednia szansa ze gdzies tam owulacja byla :p

    Pierwsza luteina, brak okresu tydzien po odstawieniu
    PCOS
    Endometrioza
    9cs
  • Paula. Autorytet
    Postów: 1034 1192

    Wysłany: 7 lutego 2017, 12:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Moje cykle trwały średnio po 36 dni zdażył się też cykl 69 dniowy... Ogólnie lekarze nie chcą nic robić z tym, ponieważ skoro zachodzę w ciaże to nie ma co kombinować. Byłam 3 cykle na luteinie i cykle trwały 32 - 24 - 28 dni. Zobaczymy jak będzie wyglądał ten cykl.

    słońca łan, akacjowa lubią tę wiadomość

    Moj wczesniaczek z 33tc klz9mg7yctlaon6z.png
    9wZYp2.png
    Aniołki: 02.2015 & 06.2016
  • lollita Ekspertka
    Postów: 290 75

    Wysłany: 8 lutego 2017, 07:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No ja dzis dostał[email protected] Ale na pewno zglosze sie do gina.zawsze byly bezbolesne. A dzis nie poszlam do pracy i druga tabletka nie pomaga.i ogolnie mam wrazenie ze to [email protected] niz zwykle

    4 cs:)
  • magdis Autorytet
    Postów: 676 258

    Wysłany: 8 lutego 2017, 11:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    lollita, ja też mam od kilku m-cy długie cykle (tj. ponad 40 dniowe, z owulacją ok. 25-30 dc). Moja gin kazała się nie przejmować ale na własną rękę porobiłam sobie badania i wygląda na PCOS. Zrób sobie między 3-5 dc LH, FSH, testosteron (u mnie stosunek LH/FSH = 2 , do tego testosteron przekroczony). Dzisiaj byłam zrobić bad. w kierunku insulinooporności. Ja na Twoim miejscu drążyłabym temat i szukała przyczyny. A owulacyjne są Twoje cykle? Dobrze jest też zbadać progesteron ok.7-8 dni po domniemanej owulacji. Prolaktyny i estriadiolu też nie zaszkodzi skontrolować.

    f2w3rjjg9rxvzya9.png
    km5suay3700g32yy.png
  • Majetta Autorytet
    Postów: 359 108

    Wysłany: 8 lutego 2017, 14:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    lollita wrote:
    Pytanie do dziewczyn ktore maja dlugie cykle. Czy robilyscie jakies badania z powodu dlugich cykli??? Jesli tak to jakie.

    Ja mam cykle regularne 35dniowe. Po roku starań (ale też nie jakiś bardzo intensywnych) poszłam po skierowanie na badanie poziomu hormonów w całym cyklu + tarczyca i raz miałam monitoring cyklu, żeby sprawdzić czy pojawia się owulacja.

    Wszystkie wyniki były w normie i po prostu musiałam dalej próbować :) Potem moja lekarka zachorowała i wizytę miałam u innej gin, która objechała mnie od góry do dołu mówiąc, że jestem niepłodna bo cykle 35 dniowe są nienormalnie długie a takie badania hormonalne mogę sobie wsadzić w d*** bo je trzeba robić w klinice leczenia niepłodności.

    Szczęście że 3 miesiące później się udało :)

    3i49df9hyucdaooi.png

    Mama Michasi <3
    ur. 20/07/2017
  • Majetta Autorytet
    Postów: 359 108

    Wysłany: 8 lutego 2017, 14:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    lollita wrote:
    Masz ekstremalne cykle. Ja poki co mam 37dc i nie zapowiada sie ze [email protected]

    ja cykle miałam bardzo regularne i jak miałam dostać przykładowo w pn to mogłam być pewna, że tak właśnie dostanę. W 38dc gdy nie dostałam @ (a byłam przekonana, że dostanę bo wszystko mnie bolało jak na okres) i wynik był pozytywny :)

    3i49df9hyucdaooi.png

    Mama Michasi <3
    ur. 20/07/2017
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Niedoczynność tarczycy podczas starania o dziecko

Tarczyca to niewielki gruczoł umiejscowiony na szyi człowieka, który wytwarza hormony i ma ogromny wpływ na funkcjonowanie całego organizmu. Dlaczego tak często obniża płodność kobiety? Jak rozpoznać najczęstsze choroby tarczycy: niedoczynność i nadczynność? Przeczytaj w eksperckim artykule w całości poświęconym tarczycy! 

CZYTAJ WIĘCEJ

Nieregularny okres. Przyczyny i objawy nieregularnych cykli miesiączkowych.

Nieregularny okres nie zawsze musi świadczyć o zaburzeniach, czy problemach hormonalnych. Na pewnych etapach życia nieregularne cykle są okresem przejściowym. Kiedy jednak nieregularne cykle warto skonsultować z lekarzem? Jakie są najczęstsze przyczyny nieregularnych cykli miesiączkowych? 

CZYTAJ WIĘCEJ

6 składników, które mogą wesprzeć Twoją płodność i zwiększyć szanse na zajście w ciążę!

Dowiedz się, które składniki są ważne i istotne w kontekście płodności. Jakie produkty mogą zwiększać szanse na zajście w ciążę i tym samym przyśpieszać starania o dziecko? Poznaj proste i sprawdzone przepisy na zastosowanie 6 składników wspierających płodność!

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego