Forum Starając się - ogólne Dobra rada?
Odpowiedz

Dobra rada?

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
    1 2
Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 grudnia 2012, 13:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam.
    Staramy się z mężem o dzidzie 14 miesięcy i jak narazie nic....

    Więc postanowiłam wybrać się do ginekologa...
    I oto tak przebiegła moja wizyta:

    Mówię lekarzowi o 14 miesiącach naszych starań a on nie słucha-wszy mnie dalej zaprosił mnie na badanie... Badania wyszły ok usg dopochwowe tez ... No wiec dalej mowie, ze chciałam przyjść z mężem bo tak długo się staramy no ale niestety w ostatniej chwili okazało się ze musi jechać do pracy, na to lekarz mi odp. ze bardzo dobrze ze nie przyszedł bo nie wie co by tu robił bo od kiedy chłop do ginekologa przychodzi... no nic przemilczałam to ....


    I mówię dalej że od 5 miesięcy robię testy owulacyjne ze wszystko fajnie wychodzi tylko ze dalej w ciąże nie zachodzę , a na to lekarz śmiech na cały głos i że owulacje się dowiem kiedy miałam jak zajdę w ciąże i wtedy idzie stwierdzić ze wystąpiła owulacja. I wtedy w mojej głowie ????? ( czy nie robię z siebie idiotki)

    No cóż dążąc dalej żeby jakoś mi pomógł albo doradził spytałam czy może to być wina hormonów i czy umie to sprawdzić a on na to ze mam iść sobie prywatnie zrobić bo on skierowań nie daje i najlepiej jak by udałam się do kliniki niepłodność i tak wizyta się zakończyła


    I co tu teraz robić?

  • Dora Autorytet
    Postów: 1783 1387

    Wysłany: 20 grudnia 2012, 15:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Temu lekarzowi juz podziękuj, jedak skierowanie was do kliniki jest dobrym pomyslem. Tam wam obojgu zrobią kompleksowe badania i w razie czego zaproponują leczenie. To są specjaliści od tego tematu.
    Pozdrawiam

    Witamy Cie Córeczko:* 09.09.13 ♥
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 20 grudnia 2012, 15:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No cudowny lekarz !!!!!!!! szok!!!!!
    Kasę zbierają grubą a takie podejście do sprawy maja!!!!
    Szukaj innego lekarza moja droga!!!;-)

  • Amicizia Autorytet
    Postów: 2578 2367

    Wysłany: 20 grudnia 2012, 16:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    zgadzam sie poszukaj innego lekarza, a skoro tak długo sie staracie to klinika niplodnosci jest nieghłupim pomyslem, a ja osobiscie poszukalabym takie ktora zajmuje sie naprotehcnologia, poniewaz oni przede wszystki nastawiaja sie na nanturalne poczecie i faktyczne leczenie problemu, a nie proponowaniem inseminacji i in vitro jak wyniki sa kiepskie, ale to jest moje zdanie na ten temat. i oczywiscie musicie sie do takiego miejsca udac razem :)

    tpb9ue9.png
    20110521580820.png
  • mindusia Autorytet
    Postów: 668 435

    Wysłany: 20 grudnia 2012, 16:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kastlin mogę jedynie współczuć bo na lekarza trafiłaś fatalnego. jak mnie wkurzają lekarze z takim podejściem do sprawy. Kase biora siedzą na tyłku za biurkiem i nawet nie potrafią pomóc albo maja wszystko gdzieś.

    Po pierwsze to zmień lekarza na jakiegoś innego i bardziej przychylnego zobaczysz co on powie. Może wyśle na jakieś badania

    m3sx3e3ky5bi25o3.png
    https://www.maluchy.pl/ci-67721.png
  • MADZIULA13 Autorytet
    Postów: 489 308

    Wysłany: 20 grudnia 2012, 17:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    podobnie jak koleżanki poradzę Ci zmianę lekarza.jak chodzę na nfz do gina i nie ma problemu z usg czy badaniami horomonalnymi.wcześniej miałam ginkę taką jak twój lekarz, kazała mi iść prywatnie.nie przejmuj się tym jednym chamem, napewno znajdziesz dobrego ginekologa. bo tacy też są. :)powodzenia

  • sylwiunia Autorytet
    Postów: 893 315

    Wysłany: 20 grudnia 2012, 19:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dokładnie tak jak mowią dziewczyny wcześniej zmien lekarza, bo powinien w takiej sytuacji skierować cie na badania hormonalne na początek i tego od nie musi robić klinika

    "Nadzieja za­wiera w so­bie światło moc­niej­sze od ciem­ności, ja­kie pa­nują w naszych sercach".Jan Paweł II

    6es3onyx9001zu66.png
  • sylwiunia Autorytet
    Postów: 893 315

    Wysłany: 20 grudnia 2012, 19:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dokładnie tak jak mowią dziewczyny wcześniej zmien lekarza, bo powinien w takiej sytuacji skierować cie na badania hormonalne na początek i tego od razu nie musi robić klinika

    "Nadzieja za­wiera w so­bie światło moc­niej­sze od ciem­ności, ja­kie pa­nują w naszych sercach".Jan Paweł II

    6es3onyx9001zu66.png
  • gocha04 Autorytet
    Postów: 3704 6190

    Wysłany: 22 grudnia 2012, 12:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja zanim zmieniłabym lekarza to na niego skarge bym napisała, może nie ty pierwsza zostałaś tak potraktowana, co to wogóle za śmiechy i nie słuchanie pacjentki. Kolejny konował!

    Nic nie wychodzi ¯\_(ツ)_/¯ Co zrobić ...
  • Dora Autorytet
    Postów: 1783 1387

    Wysłany: 22 grudnia 2012, 15:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Madziula; Tobie to tylko mozna pozazdrościć, że znalazłaś lekarza, ktory na nfz zleca Ci bad. hormonow.

    Witamy Cie Córeczko:* 09.09.13 ♥
  • malina Koleżanka
    Postów: 54 3

    Wysłany: 22 grudnia 2012, 17:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kastlin zmień lekarza. To po pierwsze. Badania hormonów dostaje sie z NFZ i to jako pierwsze powinnaś wykonać. Przykro mi, że w Polsce jest tylu naciągaczy...

    "Dziecko to uwidoczniona miłość."058b337219f031a69b716a67456054c4.png
  • Fedra Autorytet
    Postów: 9361 19563

    Wysłany: 22 grudnia 2012, 23:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    jedynie co moge powiedzieć to na początek nie Klinika Niepłodności tylko wyślij swojego na badanie nasienia komputerowe badanie pełne kosztuje 130 zł w laboratorium...
    lekarz jeśli się tyle starasz nie moze Ci nie przepisać badań na hormony jeśli tego nie robi możesz złożyć na niego skargę u kierownika placówki...
    i tak jak mówią dziewczyny zmień gina...

    17.04.2013 - 29.06.2013 - 11 tydz <3
    2015 Nati <3
    2017 Suzi <3
  • malina Koleżanka
    Postów: 54 3

    Wysłany: 22 grudnia 2012, 23:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Fedra w kazdym laboratorium jest takie badanie komputerowe?

    "Dziecko to uwidoczniona miłość."058b337219f031a69b716a67456054c4.png
  • KaRa Autorytet
    Postów: 680 1638

    Wysłany: 22 grudnia 2012, 23:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny a czy kliniki nieplodnosci są placówkami prywatnymi? Czy trzeba mieć skierowanie?

    atdczbmhr11b1825.png[/url]
    relg3e5e91k07fd9.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 23 grudnia 2012, 07:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    KaRa klinkiki leczenia niepłodności to prywatne placówki, płaci się za wszystkie badania + wizyty. Żadnego skierowania.

  • nuśka Nowa
    Postów: 2 0

    Wysłany: 27 grudnia 2012, 10:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja również mam straszny problem z ginekologiem... Mam nieregularne okresy, w sumie od kąd pamiętam, a szanowna Pani doktor zbywa mnie miną i mówi, że ona nic nie widzi, dla niej jest wszystko ok, tylko ciekawe czemu tak się dzieje, że w ciąży nie jestem a okresu nie ma... Trzeba szukać dobrych specjalistów i to jak najszybciej, bo inaczej to po 40 się dzidzi nie doczekamy.

    nuśka
  • malina Koleżanka
    Postów: 54 3

    Wysłany: 27 grudnia 2012, 11:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nuśka ja tez mialam taki problem. z tym, ze ja dostalam luteine i jakos dochodze do siebie. natomiast w ciazy dalej nie jestem i nie zapowiada się zebym byla:(

    "Dziecko to uwidoczniona miłość."058b337219f031a69b716a67456054c4.png
  • coliberek Koleżanka
    Postów: 32 21

    Wysłany: 27 grudnia 2012, 11:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Straszne jest to jak wielu lekarzy zachowuje się w taki właśnie sposób...Tak jakby ktoś im kazał iść na medycynę a nie jakby mieli powołanie , nie?

    Myślę, że mając takiego niekontaktowego i niesympatycznego lekarza najlepiej by było popytać koleżanek, zrobić rozeznanie i zmienić czym prędzej na kogoś lepszego!! Bo szkoda czasu :)

    2nn3csqvwi8lghtf.png
  • malina Koleżanka
    Postów: 54 3

    Wysłany: 27 grudnia 2012, 12:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tylko, że ja juz nie wiem do kogo mam się zwrócic o pomoc. To już mój drugi lekarz. Kobitka wydaje się naprawde super. za kazdym razem robi mi badania. wspiera ale wlasnie nic z tego nie wynika. stoimy w miejscu. wydaje się, że jest wszystko w porządku ale nie jest skoro nie możemy zajść w ciąże:(

    "Dziecko to uwidoczniona miłość."058b337219f031a69b716a67456054c4.png
  • nutka Autorytet
    Postów: 1577 2183

    Wysłany: 27 grudnia 2012, 21:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Malina- Skoro jednak nie wychodzi, to widocznie lekarz aż taka dobra nie jest. Szukaj dalej dobrego lekarza, bo często tak jest, że jeden lekarz nie widzi- albo nie chce widzieć, a drugi szybko wykryje nieprawidłowości(których Ci nie życzę swoją drogą)

    Dora lubi tę wiadomość

    f2w39n73l8deede4.png
    90zm9tq.png
    Jezu ufam Tobie! Jezu Dziękuję Ci!
1 2

Zajdź w ciążę dwa razy szybciej

Sprawdź OvuFriend Premium

  • wyznaczanie dni płodnych
  • dieta płodności
  • innowacyjny algorytm

Wypróbuj miesiąc za darmo, potem tylko 29 zł / mies.

Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego

Projekt OvuFriend: "Opracowanie nowych w skali światowej rozwiązań w obszarze uczenia maszynowego wspierających w planowaniu rodziny i pokonywaniu problemu niepłodności" współfinansowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach programu Inteligentny Rozwój 2014-2020.

UTWÓRZ KONTO

Twoje dane są u nas bezpieczne. Nigdy nie udostępnimy nikomu Twojego adresu e-mail ani bez Twojego pozwolenia nie będziemy wysyłać do Ciebie wiadomości. My również nie lubimy spamu!

Twój adres e-mail: 
OK Anuluj
Dziękujemy za dołączenie do OvuFriend!

Wysłaliśmy do Ciebie wiadomość z linkiem aktywacyjnym.

Aby aktywować konto przejdź do swojej poczty email , a następnie kliknij na link aktywacyjny, który do Ciebie wysłaliśmy.

Jeśli nie widzisz naszej wiadomości, zajrzyj proszę do folderu Spam.

OK (15)