Gdy ostatni listek w listopadzie opadnie 🍂, dzidziuś nam do brzuszka wpadnie 👶🏻
-
WIADOMOŚĆ
-
Bulbasek wrote:Sarka94 nie znam się totalnie na stymulacji, ale w grudniu też będę mieć cykl stymulowany, więc łączę się z Tobą w obawach, chociaż ja bardziej niż torbieli boję się zerowej reakcji na leki. U mnie lekarz kazał przyjść na usg zanim zacznę brać leki chce potwierdzić, że na pewno się wszystko dobrze oczyściło po poprzednim cyklu. Także czeka mnie mało przyjemna wizyta w 2-5dc no ale cóż
Anka32 zagłosowane!
Narobiłyście mi takiej ochoty na placki, że chyba też wlecą w weekend:) U mnie też zawsze w rodzinnym domu z cukrem albo śmietaną i cukrem, za to mój mąż z gulaszem zawsze więc teraz czasem tak czasem tak jadamy. Na ketchup nigdy nie wpadłam, ale spróbuje to trochę jak frytki będą
A dzisiaj na obiad były mielone, mąż tyle nasmażył że jutro i pewnie pojutrze też będąWiadomość wyedytowana przez autora: 21 listopada 2023, 15:30
Bulbasek lubi tę wiadomość
👱34
🧔32
👶08.2020
👶07.2024
⏸️11.11.2023 ❤️ w 9cs
14.11.2023 beta hcg 1460
16.11.2023 beta hcg 3335
28.11 7mm szczęścia, serduszko na USG. 😍
16.01. prenatalne, dziecko rozwija się prawidłowo. ❤️
13.02. 240g. zdrowego chłopca.
05.03. 382g.
26.03. połówkowe 640g. misia ❤️
16.04. Przekroczony kilogram! 1070g.
14.05. trzecie prenatalne, 1715g.😍
31.05. waga 2260g. 😍
28.06. 3400g. ❤️
12.07. 4000g. 😳
15.07. już jesteśmy razem 😍
3970 g. 56 cm ❤️
-
Cześć dziewczyny. Powoli was nadrabiam po pracy.
MUSZka, gratulacje!
Widzę, że często się tu przewijają placki ziemniaczane. Narobiłyście ochoty 😛 u mnie zawsze na wytrawnie. Słyszałam o wersji na słodko, ale jakoś nie potrafię sobie tego wyobrazić 😅ultramaryna_ lubi tę wiadomość
-
Pusshka wrote:Czym będziesz stymulowana?