X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Gdy ostatni listek w listopadzie opadnie 🍂, dzidziuś nam do brzuszka wpadnie 👶🏻
Odpowiedz

Gdy ostatni listek w listopadzie opadnie 🍂, dzidziuś nam do brzuszka wpadnie 👶🏻

Oceń ten wątek:
  • Edithka Autorytet

Wysłany: 21 listopada 2023, 15:29

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bulbasek wrote:
    Sarka94 nie znam się totalnie na stymulacji, ale w grudniu też będę mieć cykl stymulowany, więc łączę się z Tobą w obawach, chociaż ja bardziej niż torbieli boję się zerowej reakcji na leki. U mnie lekarz kazał przyjść na usg zanim zacznę brać leki chce potwierdzić, że na pewno się wszystko dobrze oczyściło po poprzednim cyklu. Także czeka mnie mało przyjemna wizyta w 2-5dc no ale cóż:)

Anka32 zagłosowane!

Narobiłyście mi takiej ochoty na placki, że chyba też wlecą w weekend:) U mnie też zawsze w rodzinnym domu z cukrem albo śmietaną i cukrem, za to mój mąż z gulaszem zawsze więc teraz czasem tak czasem tak jadamy. Na ketchup nigdy nie wpadłam, ale spróbuje to trochę jak frytki będą:)
    A dzisiaj na obiad były mielone, mąż tyle nasmażył że jutro i pewnie pojutrze też będą:)
    Piona, u mnie dzisiaj też mielone. Przysmak mojego męża. 🤭😅

Wiadomość wyedytowana przez autora: 21 listopada 2023, 15:30

Bulbasek lubi tę wiadomość

👱34
    🧔32
    👶08.2020
    👶07.2024

⏸️11.11.2023 ❤️ w 9cs
    14.11.2023 beta hcg 1460
    16.11.2023 beta hcg 3335
    28.11 7mm szczęścia, serduszko na USG. 😍
    16.01. prenatalne, dziecko rozwija się prawidłowo. ❤️
    13.02. 240g. zdrowego chłopca.
    05.03. 382g.
    26.03. połówkowe 640g. misia ❤️
    16.04. Przekroczony kilogram! 1070g.
    14.05. trzecie prenatalne, 1715g.😍
    31.05. waga 2260g. 😍
    28.06. 3400g. ❤️
    12.07. 4000g. 😳
    15.07. już jesteśmy razem 😍
    3970 g. 56 cm ❤️

age.png
  • edith Przyjaciółka

Wysłany: 21 listopada 2023, 15:30

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć dziewczyny. Powoli was nadrabiam po pracy.