Odpowiedz

hsg

Oceń ten wątek:
  • elastyna26 Znajoma
    Postów: 22 5

    Wysłany: 11 grudnia 2014, 12:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    cześc dziewczyny może zacznę od tego że od 5 lat staram sie zajsc w ciaże nie udawało sie ......nie robiła zadnych badań ....miedawno bo w piatek miałam hsg ,,,,,jakie sa moje szanse na ciąze

    monia
  • livia30 Autorytet
    Postów: 7923 4597

    Wysłany: 11 grudnia 2014, 12:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Poczytaj sobie wątek o HSG:

    https://ovufriend.pl/forum/starajac-sie-z-pomoca-medyczna/hsg,38.html

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 11 grudnia 2014, 12:54

    atdci09krcni3vrx.png
    dqpranlijgjzfr8g.png
    l22nvcqg03ccs7pi.png
  • elastyna26 Znajoma
    Postów: 22 5

    Wysłany: 11 grudnia 2014, 12:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    nikt mi nie może odpowiedzieć ....proszę

    monia
  • elastyna26 Znajoma
    Postów: 22 5

    Wysłany: 11 grudnia 2014, 12:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dziękuje serdecznie :) livia30

    monia
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 11 grudnia 2014, 13:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A jaki jest wynik badania?

  • Reni Autorytet
    Postów: 18654 92000

    Wysłany: 11 grudnia 2014, 15:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    to zależy czy masz rurki drożne, czy masz owulację, czy facet nie strzela ślepakami, czy masz wrogi śluz, czy hormony w normie itd..można by wymieniać

    rah, Mona_M lubią tę wiadomość

    2 IUI, 4 IVF ICSI. 70 cs..Naturalsik!!! Mamy Dziedzica! graphics-bees-482908.gifdqpri09ky14nbyvi.png
  • elastyna26 Znajoma
    Postów: 22 5

    Wysłany: 12 grudnia 2014, 22:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    wynik badania już mówię


    Macica prawidłowego kształtu .Jajowody poszerzone w odcinkach dystalnych ,niedrożne





    aga 30 jak to widzisz kobieto,,,,,,ja szaleje

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 12 grudnia 2014, 22:50

    monia
  • elastyna26 Znajoma
    Postów: 22 5

    Wysłany: 12 grudnia 2014, 22:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dodam że jestem 8 dni przed @ jakos dziwnie sie czuje ...jestem ospała .....zmęczona i dziś zauważyłam bardzo dużo śluzu białego.....czy to jest normalne przed @




    tylko że ja tak nigdy nie miałam przed @

    monia
  • fablous Ekspertka
    Postów: 233 109

    Wysłany: 13 grudnia 2014, 08:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    a lekarz który robił badanie nic Ci nie powiedział? myslę, że musisz się umówić na wizytę bo wynik jasno mówi, że masz niedrożne jajowody. Być może konieczna będzie laparoskopia. Ale o tym decyduje lekarz

    3i49p07w0kmpd0v3.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 13 grudnia 2014, 12:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wynik od razu lekarz powinien dac/powiedziec.

  • Anatolka Autorytet
    Postów: 8010 6903

    Wysłany: 13 grudnia 2014, 13:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    elastyna26 wrote:
    wynik badania już mówię


    Macica prawidłowego kształtu .Jajowody poszerzone w odcinkach dystalnych ,niedrożne





    aga 30 jak to widzisz kobieto,,,,,,ja szaleje

    Odpowiedz jest - niedrozne - nie daje to szans na naturalna ciaze. Byc moze daloby sie udroznic w czasie laparoskopii, ale to jest zawsze spore ryzyko. Gdy sie nie uda to zostaje zaplodnienie popzaustrojowe. Ewentualnie sa tez dziewczyny, ktorym pomogly ziola na zrosty i oklady z borowiny - zagadaj na "starajac sie z pomoca medyczna" -> "wszystkie zielary z ovuf..." To dziewczyny doradza co z tymi ziolami i borowina, jesli nie chcesz sie decydowac na inne rozwiazania.

    1usa3e5e6fqireg4.png

    3ca106616b.png
  • elastyna26 Znajoma
    Postów: 22 5

    Wysłany: 13 grudnia 2014, 13:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    powiedział mi że kontrast przeszedł z oporem wiec może coś się udrożniło

    i że jeśli nie bedę w ciąży za 4 tygodnie powtórka hsg ....kobietki mnie już męczy to wszystko 5 lat starań ....w sumie to tak od ponad roku strasznie mi zależy ......mam 8 letniego synka z innym partnerem...po jego śmierci związałam się poraz drugi .....

    monia
  • elastyna26 Znajoma
    Postów: 22 5

    Wysłany: 13 grudnia 2014, 13:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    na każde rozwiązanie jestem gotowa dla dzidzi na wszzystko





    dziekuje Wam bardzo serdecznie

    monia
  • Anatolka Autorytet
    Postów: 8010 6903

    Wysłany: 13 grudnia 2014, 13:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No to jesli kontrast przeszedl to calkiem niedrozne nie sa. Nie da sie, wiec wyrokowac do konca. Calkiem niedrozne - wiadomo, skoro jajeczko ma blokade na drodze i nie moze sie wydostac i spotkac z plemnikami to sila rzeczy na ciaze nie ma szans. Nie rozmawialas z lekarzem?

    1usa3e5e6fqireg4.png

    3ca106616b.png
  • elastyna26 Znajoma
    Postów: 22 5

    Wysłany: 13 grudnia 2014, 13:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    byłam trochę otępiała tym głupim jasiem




    rozmowa była przeprowadzona na korytarzu jak już wychodziłam ze szpitala w sumie to 20 -30 min po zabiegu .....byłam zmieszana kręciło mi się w głowie ,,,,,ja tak się boję że nie mam dla mnie szansy już

    monia
  • elastyna26 Znajoma
    Postów: 22 5

    Wysłany: 13 grudnia 2014, 13:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    z tego co zapamiętałam to kontrast przeszedł z oporem dlatego bolało ....bo koszmarnie bolało ale na 20 min badania to może z 10 z bardzo dużym bólem

    monia
  • elastyna26 Znajoma
    Postów: 22 5

    Wysłany: 13 grudnia 2014, 13:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mam iść przed świętami do niego .....mamy sobie ustalić kiedy następne hsg .....mam 7 dni do miesiączki cykle 30 dniowe lub 32 dniowe ...hsg miałam 5 .12 ....

    monia
  • Anatolka Autorytet
    Postów: 8010 6903

    Wysłany: 13 grudnia 2014, 13:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nic Ci tu konkretnego w takiej sytuacji nie doradzimy. Przeszedl z oporem, ale przeszedl. Musisz pogadac z lekarzem, jak on to widzi. Czy kontrast udroznil na tyle, ze jest sens liczyc na nature czy nie za bardzo? My Ci tego nie powiemy.

    1usa3e5e6fqireg4.png

    3ca106616b.png
  • elastyna26 Znajoma
    Postów: 22 5

    Wysłany: 13 grudnia 2014, 14:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    skoro stwierdził ze ...jeśli nie będzie Pani w ciąży to musimy umówić się na kolejne hsg by powtórzyć






    bardzo dziekuje ....cieszę się że jesteście bo dla mnie to wielkie wsparcie

    monia
  • rah Autorytet
    Postów: 2271 1667

    Wysłany: 13 grudnia 2014, 19:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja mam jeden niedrożny, a drugi chyba drożny (kontrast przeszedł) ale poszerzony w czesci dystalnej, a to niestety tez nic dobrego. Poszerzony oznacza "opuchnięty" czyli moze byc jakaś torbiel, wodniak czy cos innego, co powoduje ze jajowod jest gruby. Sadze, ze lekarz powinien Ci zalecić laparoskopię zeby to obejrzeć. No ale moze skoro troszke kontrast przeszedł, to liczy na to ze Cie odetka i szybko zajdziesz w ciaze, a reszta sie zajmiecie pozniej. Trzymam kciuki za owocne starania!

    elastyna26 lubi tę wiadomość

    16ud0dw4pvgujdsb.png
    † 03.09.2010 (12tc)
    Ponad 4 lata oczekiwań, niedrożny jajowód, na drugim wodniak, ostre zapalenie przydatków.
1 2 3
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Torbiel na jajniku - przyczyny, objawy i leczenie

Torbiel na jajniku od czasu do czasu pojawia się u większości kobiet. Są to cysty lub pęcherzyki, które zazwyczaj wypełnione są płynem i które najczęściej samoistnie znikają. Dowiedz się jakie są objawy torbieli i czy mogą być przeszkodą w zajściu w ciążę? Kiedy należy je leczyć i z jakimi chorobami mogą współwystępować. 

CZYTAJ WIĘCEJ

4 Problemy z zajściem w ciążę, które możesz wykryć z pomocą aplikacji OvuFriend!

Kalendarz owulacji kojarzy Ci się tylko z wyznaczaniem dni płodnych i terminu owulacji? Jego możliwości są dużo większe! Aplikacja może być pomocna w wykrywaniu problemów związanych z płodnością na bardzo wczesnym etapie. O jakich problemach mowa? Co możesz wykryć z pomocą kalendarza? Kliknij i przeczytaj!   

CZYTAJ WIĘCEJ

Jak radzić sobie z trudnymi pytaniami, gdy cierpisz na niepłodność i masz problemy z zajściem w ciążę?

Tylko osoby, które doświadczyły przedłużających się starań o dziecko, wiedzą jak trudne mogą być pytania ze strony innych... "A Wy kiedy będziecie mieli dziecko?" jest jednym z najczęstszych. Jak odpowiadać na trudne pytania? Jak radzić sobie z emocjami podczas przedłużających się starań o dziecko? I dlaczego problemy z płodnością są tak trudnym emocjonalnie doświadczeniem? Przeczytaj artykuł doświadczonego psychologa - Justyny Kuczmierowskiej, która na codzień pracuje z parami borykającymi się z niepłodnością! 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego