X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Idzie jesień 🎃 gaz drożeje ↗️ dorwę chłopa, niech mnie grzeje 🔥🌡️
Odpowiedz

Idzie jesień 🎃 gaz drożeje ↗️ dorwę chłopa, niech mnie grzeje 🔥🌡️

Oceń ten wątek:
  • Poziomka9204 Autorytet

Wysłany: 19 października 2022, 20:22

Cytuj  /     /  Zgłoś
    A-6 wrote:
    Namisa, nie znam się, ale wydaje mi się że jak już zaczęłaś to bym brała, ta wątrobę trochę bym poświęciła dla świętego spokoju 😅

Poziomka, dzięki, tak, na zabiegach jak się pracuje to kategorycznie trzeba gdzieś się przenieść, ale ja pracuję głównie manualnie, z pacjentami w większości leżącymi ze spastyką i mimo, że wiem jak i co, żeby ergonomicznie pracować, to jednak nie da się tak w 100% Nie ma opcji na przeniesienie na biuro. Przeczekam do wizyty, jak beta będzie przyrastać ładnie, to dzwonię do szefa. Mam nadzieję tylko, że gin mnie nie odeśle do pracy.

Oh pytanko mi się nasunęło, czy prywatnie ginekolog może mi wypisać zwolnienie ciążowe? Chyba nie, co?
    Czy NFZ czy prywatnie, każdy ginekolog wystawia Ci zwolnienie ciążowe 😊 mój lekarz pytał od początku czy potrzebuję zwolnienia, a ja chodzę tylko prywatnie.

A-6 lubi tę wiadomość

👫 31lat

09.01.2023: Aleksander ❤️ 4100g i 61cm do kochania 💙🥰
  • Jemarta Przyjaciółka

Wysłany: 19 października 2022, 20:24

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lipcowa wrote:
    Namisa piękny widok 🤩 nudnej ciąży 😁

A-6 w Twojej sytuacji poszłabym na zwolnienie chociaż na kilka dni :) przyda Ci się odpoczynek, a w pracy medalu za poświęcenie prywatnego życia niestety nie dają 😉 także nie zastanawiaj się i idź na L4 😊

Mnie od owu tak boli jajnik, że czuję go praktycznie całymi dniami 🙄 mam nadzieję, że to nie żadne zapalenie, bo jeszcze tego by mi brakowało 😅