Forum Starając się - ogólne Jak dlugo tu jestescie?i w koncu sie udalo?:)
Odpowiedz

Jak dlugo tu jestescie?i w koncu sie udalo?:)

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 25 listopada 2013, 22:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    misiaczk25 wrote:
    Trzymam kciuki :)

    zajebiaszczy kociak w avatarku :D
    Ja za Was też i w sumie za wszystkie nas tutaj :)
    mam nadzieję, że ten grudzień okaże się magicznym miesiącem

    misiaczk25 lubi tę wiadomość

  • misiaczk25 Autorytet
    Postów: 311 341

    Wysłany: 25 listopada 2013, 22:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Spero wrote:
    zajebiaszczy kociak w avatarku :D
    Ja za Was też i w sumie za wszystkie nas tutaj :)
    mam nadzieję, że ten grudzień okaże się magicznym miesiącem
    Też mam taką nadzieję u mnie 1 grudnia chwila prawdy

    Spero lubi tę wiadomość

    https://www.maluchy.pl/li-69555.png
  • aaaaga Autorytet
    Postów: 2432 4868

    Wysłany: 26 listopada 2013, 07:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej my od lipca nie uważamy :-) ale dopiero 3 cykle mogę zaliczyć do starań w pełni tego słowa znaczeniu 2 cykl z testami owu 1 cykl tutaj życzę wszystkim aby był gwiazdkowy :-)

    f2wlj44jgrn4a0f6.png


    Matko Boska Matemblewska módl się za nami !
    04.02.2014 - 7tc [*]
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 listopada 2013, 22:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    misiaczk25 ja też testuje 1 grudnia aż się boje pomyśleć bo mnie tak skrościło że szok a do tego brzuch już zaczyna boleć a tak nigdy nie miałam trzymam za was kciuki bo mnie jakiś dołek łapie :(

    misiaczk25 lubi tę wiadomość

  • misiaczk25 Autorytet
    Postów: 311 341

    Wysłany: 27 listopada 2013, 15:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ewelina27 wrote:
    misiaczk25 ja też testuje 1 grudnia aż się boje pomyśleć bo mnie tak skrościło że szok a do tego brzuch już zaczyna boleć a tak nigdy nie miałam trzymam za was kciuki bo mnie jakiś dołek łapie :(
    Mnie też trochę brzuch pobolewa od kilku dni :( więc też juz się boję że nic z tego ale czekam do 1 grudnia jeśli wcześniej okres się nie pojawi to robie test a jak przyjdzie @ to znowu bedzie dół i znowu wszytsko od początku :(

    https://www.maluchy.pl/li-69555.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 listopada 2013, 15:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    witam ja nie testuje 1 grudnia bo jędza zapowiada się wcześniej :( pozdrawiam

  • Gosiaczek Autorytet
    Postów: 706 589

    Wysłany: 27 listopada 2013, 19:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam :) My starliśmy się od ślubu czyli już prawie 8 miesięcy. Na ovu jestem od 5 miesięcy. Udało się w 3 cyklu na ovu-3 na clo, niestety poroniłam :( i zaczniemy w tym cyklu od nowa. W cyklu w którym zaszłam miałam pobolewania jajników i podbrzusza, lecz tym co zwiastowało moją ciąże oprócz intuicji były utrzymujące się u góry temperatury, więc dzięki temu wiedzałam wcześniej....Mam nadzieję, ze na gwiazdkę w tym roku dostane swój wymarzony prezent :)

    sylwia1985 lubi tę wiadomość

    Franuś 19.08.2014 👦🏻
    Edytka 29.08.2017👧🏼
    Przemuś 27.10.2021 👶
    Aniołki: 15/16.10.2013💔, 14.09.2016 💔👼
  • szpilka Autorytet
    Postów: 3844 2652

    Wysłany: 27 listopada 2013, 20:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    staramy się od stycznia 2013, od czerwca na owu, w 2.11 zobaczyłam dwie blade kreseczki, ale już 6 wylądowałam w szpitalu z objawami poronienia, starania wznawiamy od stycznia

    17u9i09kee501cvj.png
    relgzbmhgbzxq515.png
    Aniołek listopad 2013
  • Malwina89 Autorytet
    Postów: 264 266

    Wysłany: 27 listopada 2013, 20:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam, my z mężulkiem staramy sie od wrzesnia... to juz trzeci cykl. Temperature mierze od dawna codziennie rano w tym samy miejscu przed wstaniem z łóżka. Miesiac temu bylam pewna ze sie udalo, po podejrzewanej owulacji podniosla mi sie temp powyzej 37.. ale okazalo sie ze to infekcja pęcherza byla :( i dostalam @ tydzien spozniony. Nie poddajemy sie dzialamy dalej :). Dodam ze na ovu jestem swiezynka od dzis :). Pozdrawiam wszystkie starajace sie i trzymam kciuki :)

    3jvzj44jyq9rqa58.png
  • mika1987 Autorytet
    Postów: 970 1097

    Wysłany: 27 listopada 2013, 21:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A czy przy owulacji temepratura spada?bo mi dzis spadla i zielone swiatelko sie zapalilo:)

    iv09krhme1fe56cn.png

    f2w3rjjgc0akmsfq.png
  • Malwina89 Autorytet
    Postów: 264 266

    Wysłany: 27 listopada 2013, 21:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mika1987 wrote:
    A czy przy owulacji temepratura spada?bo mi dzis spadla i zielone swiatelko sie zapalilo:)
    Mi tez zawsze spada o 2-3 kreski a potem wzrasta. Wzrost tempki świadczy o tym ze owulacja jest albo byla :). Wiec do dzieła... trzymam kciuki

    3jvzj44jyq9rqa58.png
  • Atra81 Koleżanka
    Postów: 55 31

    Wysłany: 27 listopada 2013, 21:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    na ovu od września. ogólnie to nasz 21 cykl...tutaj dopiero oakzało się,że mam wczesną owulację.

    694032qf33k11a3t.gif
  • mika1987 Autorytet
    Postów: 970 1097

    Wysłany: 27 listopada 2013, 23:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Malwina89 wrote:
    Mi tez zawsze spada o 2-3 kreski a potem wzrasta. Wzrost tempki świadczy o tym ze owulacja jest albo byla :). Wiec do dzieła... trzymam kciuki

    Dzieki Malwinko:)

    iv09krhme1fe56cn.png

    f2w3rjjgc0akmsfq.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 listopada 2013, 17:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    wlasnie dziś rano dostałam @. poddaję się totalnie.

  • Saramago Autorytet
    Postów: 2928 4012

    Wysłany: 28 listopada 2013, 17:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    załamana89 wrote:
    wlasnie dziś rano dostałam @. poddaję się totalnie.


    Nie poddawaj się Kochana. Nie można tracić nadziei.

    Czarnula87, Malwina89, szpilka lubią tę wiadomość

    LUF, Hiperprolaktynemia, Endometrioza III stopnia,
    usunięty jajowód z wodniakiem
    Ciężka oligozoospermia
    ****************************7 lat walki.
    5 zarodków bardzo dobrej jakości.
    Pierwsze ICSI po dwóch latach przerwy.
    1 podana blastka
    Mamy dwie kreski <3
    CUDA się zdarzają :)
  • kierzynka Autorytet
    Postów: 4296 5603

    Wysłany: 28 listopada 2013, 17:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    my staramy się już 4 cykle w tym 3 na ovu.. i narazie nic. W tym cyklu nie mierzę temperatury, robię tylko testy owulacyjne ;)

    qdkko7eso4id4zg9.png
    (02.02.2015 - 17t 5d)
  • verynice Autorytet
    Postów: 1207 1842

    Wysłany: 28 listopada 2013, 19:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    My staramy się 2 cykl...i jest to drugi cykl na owu...

    dqprpx9ikjqhrova.png
  • Lillenka Autorytet
    Postów: 309 373

    Wysłany: 28 listopada 2013, 20:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mi udało się w 6 cyklu starań,z czego 5 było z Ovu. Dzięki obserwacji i wiedzy dziewczyn dowiedziałam się, że mam za krótką fazę lutealną. Pierwszy lekarz zbagatelizował sprawę i mnie zbył, ale poszłam do innego, dostałam luteinę i sukces :-)
    Za kilka dni mam urodziny i lepszego prezentu bym sobie nie wymyśliła

    mika1987, Malwina89, Niebieska, Reverie lubią tę wiadomość

    ckai3e3kxad05tjw.png

    gg64anlirmc029it.png
  • Niebieska Autorytet
    Postów: 748 1351

    Wysłany: 1 grudnia 2013, 12:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja staram się 5 m-cy. Pierwszy z ovu. W piątek miała przyjść @, jeszcze jej nie ma. I oby nie było :D:D

    ckaiflw1up047qr9.png
  • vioris Autorytet
    Postów: 647 447

    Wysłany: 1 grudnia 2013, 19:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja jestem 5 cykl na owu a tak konkretnie się staramy od 4 cykli :) Na razie jeszcze nic, obecnie mam 25dc a @ przewidywana za 8-10 dni :)

    f2w33e3k1gzh6o5u.png
    21 lipca 2014 - Igorek 8tc [*]
    IVF GC Transfer zarodka 8A :) jest <3
1 2 3 4 5 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Gadżety elektroniczne dla kobiet część 1 - opaski fitnessowe wesprą Twoje zdrowie, ale też płodność

To pierwszy artykuł z serii gadżetów elektronicznych dla kobiet. Dziś przyjrzymy się opaskom fitnessowym - w czym mogą nam pomóc, na co warto zwrócić uwagę wybierając opaskę i co ciekawe w jaki sposób opaski fitnessowe mogą dodatkowo wesprzeć naszą płodność i polepszyć analizę cykli miesiączkowych. Podpowiemy również dlaczego warto skonfigurować opaskę z aplikacją miesiączkową i czy zawsze jest to możliwe.

CZYTAJ WIĘCEJ

Problemy z zajściem w ciążę - 13 niepokojących objawów

Czy problemy z zajściem w ciążę można przewidzieć? Przeczytaj listę 13 potencjalnych symptomów, którym powinnaś się bliżej przyjrzeć. Nieregularme miesiączki, obfite miesiączki, niskie libido czy utrata włosów - nie ignoruj tych i innych symptomów mogących świadczyć o zaburzeniach hormonalnych czy innych schorzeniach powodujących problemy z zajściem w ciążę. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Wysoki testosteron u kobiet - przyczyny, objawy, leczenie

Jakie mogą być przyczyny podwyższonego testosteronu w kobiecym organizmie? Jakie są najczęstsze objawy wysokiego testosteronu u kobiet? Jak wygląda diagnoza i leczenie? 

CZYTAJ WIĘCEJ