Forum Starając się - ogólne Kobiety z nadżerką
Odpowiedz

Kobiety z nadżerką

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
    1 2
Oceń ten wątek:
  • Isia93 Autorytet
    Postów: 2500 711

    Wysłany: 26 lipca 2014, 22:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Moja ginekolog nie powiedziała mi czy mam dużą czy małą nadżerkę a ja głupia też nie zapytałam bo ona powiedziała mi, że nadżerka to stan przedrakowy i wtedy się tak wystraszyłam, że w ogóle nie myślałam o co mam pytać;/
    Na szczęście w wynikach wyszło, że nie mam zmian nowotworowych.
    Teraz jak pójdę do innego lekarza to spiszę sobie wszystko na kartce, żeby o niczym nie zapomnieć no i zobaczymy co on mi powie.
    Ale na wypalanie raczej się nie zgodzę...już prędzej na zamrażanie podobno nie powoduje blizn.

    Anna255 lubi tę wiadomość


    ZGWAp2.png
    Walczymy o dobre nasienie i regulację hormonów
    Od lipca 2014 na ovufriend.
  • Isia93 Autorytet
    Postów: 2500 711

    Wysłany: 26 lipca 2014, 22:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    I chyba również kupię sobie lacibios femina skoro mówisz, że jest dobry;)

    Anna255 lubi tę wiadomość


    ZGWAp2.png
    Walczymy o dobre nasienie i regulację hormonów
    Od lipca 2014 na ovufriend.
  • sylwiunia Autorytet
    Postów: 893 315

    Wysłany: 26 lipca 2014, 22:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Anna255 wrote:
    Isia, tez bym chyba radzila Ci zmienic gin. No wiesz ja nadzerke mam od dawna (chyba od zawsze heh), juz na pierwszym badaniu ginekologicznym ja u mnie wykryto. Jeden lekarz twierdzil ze niewielka, drugi znow ze dosyc spora - wiec nie wiem jak jest naprawde. Cytologie robie roznie, raz na pol roku, raz na rok i zawsze jest stan zapalny - tylko waham sie pomiedzy II grupa, a III... takze zawsze lekarze przepisuja globulki dopochwowe (np galki z propolisem, albothyl). U mnie wiem, ze mam zapalenie bakteryjne, niektore dziewczyny znow maja grzybicze. Moze to drugie leczy sie innymi lekami, nie wiem. Ponadto codziennie zazywam juz od dluzszego czasu Lacibios femina - jest naprawde dobry. Czytalam tez o diecie na zapalenia, ze niby trzeba jesc duzo kapusty kiszonej, ogorkow kwaszonych itd, ze maja one w sobie zawarte paleczki kwasu mlekowego, no i wiadomo - ograniczyc spozycie cukru...
    U mnie przy nadzerce cytologia była grupa I

    "Nadzieja za­wiera w so­bie światło moc­niej­sze od ciem­ności, ja­kie pa­nują w naszych sercach".Jan Paweł II

    6es3onyx9001zu66.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 lipca 2014, 22:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    no w naszych przypadkach wrecz wskazany uwazam :) ja tez jesli juz, to wybralabym wymrazanie... tez mi sie wydaje bezpieczniejsze. Wiem, ze to strasznie brzmi - stan przedrakowy itd, na poczatku czulam sie prawie juz jakbym faktycznie miala tego raka haha, ale nieraz mialam III i udawalo mi sie zejsc do II, wiec nie taki diabel straszny, jak go maluja :) jedynie wazne jest to, zeby kontrolowac co jakis czas, czy faktycznie cos sie nie rozwinelo. Mi na jednym z forum odpisano, ze warto sprawdzic o jakim podlozu jest ta nadzerka - czy na tle hormonalnym, czy moze np wirusem HPV. Mi sie wydaje, ze u mnie winowajca sa hormony, ale bez konkretnego badania, to moge sobie tylko gdybac...

    Isia93 lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 lipca 2014, 08:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja też mam nadżerkę i byłam w tej sprawie u 4 ginekologów i wszyscy zgodnie powiedzieli, że przed ciążą nic nie robić, więc się słucham i cierpliwie czekam na ciąże :)

    Isia93, Anna255 lubią tę wiadomość

  • liwi Autorytet
    Postów: 1208 1499

    Wysłany: 27 lipca 2014, 09:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja też miałam nadżerkę, znaleśli mi ją jakieś kilka miesięcy prze pierwszą ciążą. Jedna pani ginekolog odrazu przepisała mi jakieś globulki i powiedziala ze jak nie przejdzie to wypalanie. Potem się okazało że jestem w ciąży a pani ginekolog do której chodziłam ciąż nie prowadzi i znalazłam innego gina który powiedział że on nawet by nie pomyślał zeby tą nadżerkę wypalać bo jest mała. Mówił że w ciąży nic nie będziemy z nią robić bo możliwe ze po porodzie zejdzie. No i zeszła.

    Isia93, Anna255 lubią tę wiadomość

    8p3oikgn0sqp2ob1.png
  • Isia93 Autorytet
    Postów: 2500 711

    Wysłany: 27 lipca 2014, 09:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Po Waszych wypowiedziach już jestem na 100% pewna, że nie zgodzę się na żadne wypalanie, chyba że byłabym już bardzo bardzo rozwinięta...

    paaulla84 lubi tę wiadomość


    ZGWAp2.png
    Walczymy o dobre nasienie i regulację hormonów
    Od lipca 2014 na ovufriend.
  • Anutka Autorytet
    Postów: 7531 3723

    Wysłany: 28 lipca 2014, 20:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Isia93 wrote:
    Witam
    Bardzo chcemy mieć z narzeczonym dziecko, jednak miesiąc temu wykryto u mnie nadżerkę. Ginekolog powiedziała mi żebym przyszła we wrześniu na zabieg wypalania ale czytałam w internecie, że nie poleca się wykonywania tego zabiegu kobietom, które jeszcze nie rodziły. Dodam, że mam 21 lat.
    Czy któraś z Was ma jakieś doświadczenia związane z nadżerką lub podobny problem?
    Czekam na odpowiedzi;)
    Ja tez mialam stwierdzona nadzerke i gin stwierdzil, ze pi ciazy sama sie zaleczy i nie ruszal jej :-)

    Isia93 lubi tę wiadomość

    1usavcqg3fbgb4ge.png
    3jgx3e3kec0agggp.png
    f2w3rjjgjb0z63zo.png
  • Isia93 Autorytet
    Postów: 2500 711

    Wysłany: 28 lipca 2014, 21:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    To widzę, że większość ginekologów tak twierdzi..


    ZGWAp2.png
    Walczymy o dobre nasienie i regulację hormonów
    Od lipca 2014 na ovufriend.
  • anka17189 Przyjaciółka
    Postów: 147 39

    Wysłany: 29 lipca 2014, 08:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja także mam nadżerkę
    byłam najpierw u jednego lekarza i on właśnie powiedział mi że ja mam
    potem po roku poszłam do drugiego i powiedziałam ze inny lekarz powiedział ze mam nadżerkę a on na to,że już w tych czasach nie stosuje się tej nazwy nie pamiętam jak to nazwał ale na pewno nie nadżerką... powiedział właśnie że przed
    1 ciążą nie należy nic z nią robić ale po ciąży jeśli będę chciała to można ją
    zamrozić...

    Nona, Isia93, Anutka lubią tę wiadomość

    "Bo każdy z nas ma takie marzenie,
    za którego spełnienie oddał by wszystko"

1 2
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Insulinooporność - zasady żywieniowe, dieta i objawy.

Czym jest insulinooporność? Insulinooporność a dieta - na czym polega zależność? Jak odżywiać się przy insulinooporności? Które produkty spożywcze warto włączyć do diety, a z których warto zrezygnować? Artykuł napisany przez Zosię i Anię z Akademii Płodności. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Pierwsze objawy ciąży - po czym poznać, że możesz być w ciąży

Starając się zajść w ciążę, często nie potrafimy przestać interpretować każdego, nawet najmniejszego ukłucia w jajniku i nie traktować go jako potencjalnego objawu ciąży. Które z objawów mogą faktycznie coś znaczyć i z czym możemy je pomylić? Które z objawów ciążowych na wczesnym etapie ciąży są po prostu rzadko spotykane? Zapoznaj się z listą pierwszych objawów ciążowych!

CZYTAJ WIĘCEJ

Bolesne miesiączki - skąd się biorą bóle miesiączkowe? Przyczyny, objawy, leczenie.

Bolesne miesiączki mogą występować nawet u 75% kobiet w wieku rozrodczym! Jakie są najczęstsze przyczyny bólu miesiączkowego? Czym jest bolesne miesiączkowanie pierwotne, a czym wtórne? Kiedy bolesne miesiączkowanie wymaga konsultacji z lekarzem? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego