Forum Starając się - ogólne Kwietnióweczki 2014-zaczynamy
Odpowiedz

Kwietnióweczki 2014-zaczynamy

Oceń ten wątek:
  • agattee Autorytet
    Postów: 731 208

    Wysłany: 27 kwietnia 2014, 18:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam. Ja dzis zatestowalam (11dpo) i wyszedl bladzioch. Test paskowy zamowiony z ebay, mimo wszystko jutro zamierzam isc po jakis konkretny do sklepu :) Mam nadzieje jednak, ze udalo sie i wszystko bedzie dobrze :)

    Wiola25, Ewa99, Kaśka, kaarolaa, chmurreczkaa lubią tę wiadomość

    wff22n0ab6iac00e.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 kwietnia 2014, 19:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    madzianka i jak?

  • Qrczak Autorytet
    Postów: 1524 1130

    Wysłany: 27 kwietnia 2014, 19:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Agattee trzymam kciuki, żeby test się nie mylił :) Powtórz jutro koniecznie i napisz nam tu.

    Madzianka daj znać, co z Tobą.

    f2wle6ydofr9wcyp.png
  • Wiola25 Autorytet
    Postów: 473 337

    Wysłany: 27 kwietnia 2014, 20:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    aAAA nie wytrzymałam! po wieczornym spacerze, po 18.00 zrobiłam test, bo żadnych brązowych plamień nie było, a zawsze 1-2 dni przed @ sa! i co? CIEŃ CIENIA DRUGIEJ KRESKI!!!!!!!!!!! AAAAAAAAAAAAA :):):) LECE JUTRO NA BETE!

    aaa robiłam ten z allegro o czułości 10. Jutro powtórze ten sam + normalny aptekowy i od razu na bete, żeby w środe powtorzyc! ale sie ciesze! nikt nie wiem oprocz mojej przyjaciólki! :):) jak bede pewna to musze przygotowac jakas niespodzianke dla męża! :) 5 maja miałam isc na cytologie, jak cudownie sie składa, bo gin moze sprawdzi czy tam juz cos jest!

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 27 kwietnia 2014, 20:26

    Brawurka84, Qrczak, kwiatuszek789, Tamka, Ewa99, kaarolaa, Klif, chmurreczkaa, Beata86 lubią tę wiadomość

    km5s2n0alr7h8mz0.png200604293338.png
  • Qrczak Autorytet
    Postów: 1524 1130

    Wysłany: 27 kwietnia 2014, 20:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Super Wiola :) Mówiłam, że Twój wykres wyglądał obiecująco :D Mogę już Ci gratulować?

    f2wle6ydofr9wcyp.png
  • rastafanka Autorytet
    Postów: 304 445

    Wysłany: 27 kwietnia 2014, 20:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jejku, dziewuszki, jak tu u Was pięknie! Tyle wiosennych serduszek <3 Gratuluję wszystkim zaciążonym, a z tymi którym się nie udało będziemy testowały w maju! I też będzie tak pięknie jak tu :)

    kaarolaa lubi tę wiadomość

    l22ndf9hcnybk1rg.png
  • Wiola25 Autorytet
    Postów: 473 337

    Wysłany: 27 kwietnia 2014, 20:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No jest różowa krecha, ale jutro beta rozwiąże moje wszystkie wątpliwości.. :pmam nadzieje ze popoludniu juz beda wyniki...

    km5s2n0alr7h8mz0.png200604293338.png
  • Wiola25 Autorytet
    Postów: 473 337

    Wysłany: 27 kwietnia 2014, 20:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    aggate, madzianka, ale jestem egoistyczna! jesteśmy w tej samej sytuacji :) jeszcze Wam nie gratuluje ale trzymam kciuki!! :):) Kochane lećcie na badanie krwi, a wszystko będzie jasne! :)

    km5s2n0alr7h8mz0.png200604293338.png
  • madzianka Autorytet
    Postów: 1061 537

    Wysłany: 27 kwietnia 2014, 21:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zrobiłam test ale negatyw @ się rozkręca jakieś we krwi małe skrzepy się pojawiły we krwi ale krwawienie nie jest bardzo obfite zobaczę jak jutro nadal będzie mało obfite to pójdę odrazy na betę dla pewności. Ale juz wiem że ten test link express się mylił. Nowym mamusia gratuluje z całego serca.

    2grdxgdsv8in25va.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 kwietnia 2014, 21:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej chciałam się z wami podzielić wiruskami:-D dziś mój 29dc i wyszly dwie kreski! test robiłam popołudniu :-) wszystkim dziewczyną życzę tego samego jak najszybciej!

    Wiola25, kaarolaa, Qrczak, Klif, chmurreczkaa, Beata86 lubią tę wiadomość

  • Rybeńka Autorytet
    Postów: 1364 1690

    Wysłany: 27 kwietnia 2014, 21:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    01.04. livia30 (-), macadamia <3, Ita <3, sara_nar <3
    02.04. BATTINKA (-), Ewelcia <3,dynamiczna <3, karolcia22 <3, Pismak <3, Jagatka_N <3
    03.04. Alfetka <3
    04.04. anna83_83 <3,
    05.04. Iwka (-), Tosia 1981 (-)
    06.04. Maleczka <3
    07.04. Vaniliaa(-)
    08.04. zielarka(-), malufka(-), Elfik(-), Kosmitka <3, Picia <3,
    09.04. Welonisia(-), Katha81 (-), zAgatka (-) , Lila84 (-), Nenaaa (-) ,gosia_9020 (-)
    10.04. Lillith(-), Tygrysek86,(-), Nessa <3
    11.04. Pinia108(-), Ewa99 (-), Gajka <3, Magdalenna <3, Anusiak88 <3, mamaxmama <3
    12.04. Zemraa <3
    13.04. polkosia (-), paaulla84 (-), KMK(-), kittykate <3, slodka100 (-) , Anutka (-), zabcia_A <3, oczekująca <3
    14.04. isabelle (-), ~Ania~ (-), Basic Bartez <3, julianna <3 moniska4444 <3, ulaa <3
    15.04. AnBe(@), Rubi(-), Qrczak <3, szurabura <3 , waszka88 (@), Babe B <3, Michaga82 <3, Patiii <3
    16.04. Brawurka84(-), M4DZI4 (@), Doris-83 <3, Kasiaiic <3, Malwina89 <3
    17.04. Lenka123321, kaarolaa <3, Karoloo <3, Sylwanka26 <3, Lithe123 <3
    18.04. Miśkaa, Lilianna <3
    19.04. Anutka (-), alternatywa (@), Kkarolinaaaa, kurka <3
    20.04. Ania1986(@), munirka (-), kkisia (-), simcat86(@), Monifah (-), Mega(@), Patrycha <3
    21.04. kasiuleks(-), Ida, kasiatoja(@), Anik <3, Inka84 <3
    22.04. Tynka1990(@), Daisy (@), chmurreczkaa(-), olencja(-), Ag... <3, XYZ <3
    23.04. Kierzynka (-), XxMoniaXx (-) , Klif <3
    24.04. aniulkab86(@), Melula <3
    25.04. karola_aa
    26.04. madzianka, kejti91(-), Andziorr, Martaaa <3, Sis <3
    27.04. Mama78 <3
    28.04. Wiola25
    29.04. tomiika, Dariaa(@)
    30.04. justysss, Tamka(@) , Rybeńka, justta, misia79

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 27 kwietnia 2014, 21:52

    <3 MAJUSIA <3
    28.02.2015r. godz. 9.15 - 3090gram i 56cm <3

    ckaiebkmtw072m9h.png

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 kwietnia 2014, 22:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dziewczyny widze, ze przez weekend sporo sie tu dzieje :) super...do konca zostały tylko 3 dni a czekamy na potwierdzenia jeszcze kilku dziewczyn :) powodzenia....i czekam na <3

  • Rybeńka Autorytet
    Postów: 1364 1690

    Wysłany: 27 kwietnia 2014, 22:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie raczej będzie minus, tempka spada powoli wiec raczej czekam już tylko na @ :-(

    Ania1986 lubi tę wiadomość

    <3 MAJUSIA <3
    28.02.2015r. godz. 9.15 - 3090gram i 56cm <3

    ckaiebkmtw072m9h.png

  • Wiola25 Autorytet
    Postów: 473 337

    Wysłany: 28 kwietnia 2014, 05:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam z rana :) z tych emocji nie umiałam zasnąć, a jak juz zasnełam, to obudziłam sie o 4.. temp. mierzona o 4.30 po 30 min. od przebudzenia, ale nie wstawałam przez ten czas z łóżka. Test z allegro, ten czuły, znowu wyszedł taki sam bladzioch; quixx nic nie wykazał. Czekam tylko aż otworza lab i lece na bete! :) <3

    km5s2n0alr7h8mz0.png200604293338.png
  • Qrczak Autorytet
    Postów: 1524 1130

    Wysłany: 28 kwietnia 2014, 06:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzień dobry wszystkim :D

    mama78 gratuluję :)

    Wiola tak też przypuszczałam, że będziesz miała bezsenną noc ;) Trzymam kciuki za piękną betę :D

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 28 kwietnia 2014, 06:33

    mama78 lubi tę wiadomość

    f2wle6ydofr9wcyp.png
  • Rybeńka Autorytet
    Postów: 1364 1690

    Wysłany: 28 kwietnia 2014, 07:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja testu nie będę robić. Tempka nie pozostawia mi złudzeń. Czekam tylko na @ i zbieram siły na kolejny cykl. Wczoraj przepłakałam cały dzień, więc dziś trzeba się podnieść i walczyć dalej. Wiola trzymam kciuki za piękną betę :-*

    <3 MAJUSIA <3
    28.02.2015r. godz. 9.15 - 3090gram i 56cm <3

    ckaiebkmtw072m9h.png

  • Tosia 1981 Autorytet
    Postów: 604 592

    Wysłany: 28 kwietnia 2014, 08:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kaarolaa wrote:
    witaj, ja dojezdzałam najpierw byłam w 2dc, pozniej dopiero w 6 dc i tak musiałam jezdzic codziennie...az do dnia punkcji...mieszkam w ełku wiec daleko nie miałam...wszystkiego sie dowiesz podczas pierwszej wizyty...wszystko dokładnie Ci wyjasnia :)
    nic strasznego, ja tez na poczatku byłam przejeta a po pierwszej wizycie i zastrzyku wszystko mi przeszło :) i pozniej juz jezdziłam na pełnym luzie :) najwazniejsze to sie nie denerwowac ;) pozdrawiam i powodzenia
    Dzięki Kaarolaa :-) Ja mam daleko bo jakieś 330 km więc będe musiała znaleźć jakieś lokum w Białym bo dojeżdzanie codzienne nie wchodzi w gre, ale większy problem to mam z emkiem bo on strasznie boi się podróży :-( ale po długich namysłach stwierdził że może pojechać pociągiem :-) więc się bardzo cieszę bo to naprawdę duży krok dla niego. No i teraz to już się nie mogę doczekać @ (a to dziwne uczucie bo zawsze jej nie chciałam) a powinna przyjść w przyszłym tygodniu i pierwsza wizyta :-)

    1 ICSI :-( 4 x crio :-( 2 ICSI :-( 07.04.16 crio :-(
    17.05 scratching 3 ICSI :-) 11/2017 zabieramy ostatnie śnieżynki do domu 7 dpt beta 55,98 9dpt 149,50 czekamy na Alicję :)
    1usa20mmw64c3yjj.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 kwietnia 2014, 09:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    klinika wynajmuje pokoje, tylko słyszałam, ze dosc sporo biora...ale na miescie mozna sobie wynajac jakies mieszkanko lub pokoik na ten czas....dziewczyna z Lublina znalazła sobie takie skoromne mieszkanko za 70 zł na dobe...trzymam kciuki i wiem jak sie dłuzy kiedy czeka sie na @...moja jeszcze przed rozpoczeciem sie spozniła wiec juz całkiem nerwy miałam :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 kwietnia 2014, 10:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    a tak w ogole to witam dziewczyny...
    u mnie z rana blado brazowe plamienie i lekki bol brzucha...zastanawiam sie co tu robic, strach wraca...

  • madzianka Autorytet
    Postów: 1061 537

    Wysłany: 28 kwietnia 2014, 10:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam dziewczynki żegnam się z kwietniem idę na maj może będzie szczęśliwy zobaczymy jakie będą wyniki cytologii. Może jeszcze jak skończy się krwawienie to dla pewności zrobię jeszcze jeden test ciążowy. Dziewczyna które jeszcze czekają na testowanie życzę powodzenia i trzymam mocno kciuki. Nowym mamusia życzę spokojnych 9 miesięcy.

    2grdxgdsv8in25va.png
‹‹ 170 171 172 173 174 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Jak radzić sobie z trudnymi pytaniami, gdy cierpisz na niepłodność i masz problemy z zajściem w ciążę?

Tylko osoby, które doświadczyły przedłużających się starań o dziecko, wiedzą jak trudne mogą być pytania ze strony innych... "A Wy kiedy będziecie mieli dziecko?" jest jednym z najczęstszych. Jak odpowiadać na trudne pytania? Jak radzić sobie z emocjami podczas przedłużających się starań o dziecko? I dlaczego problemy z płodnością są tak trudnym emocjonalnie doświadczeniem? Przeczytaj artykuł doświadczonego psychologa - Justyny Kuczmierowskiej, która na codzień pracuje z parami borykającymi się z niepłodnością! 

CZYTAJ WIĘCEJ

6 składników, które mogą wesprzeć Twoją płodność i zwiększyć szanse na zajście w ciążę!

Dowiedz się, które składniki są ważne i istotne w kontekście płodności. Jakie produkty mogą zwiększać szanse na zajście w ciążę i tym samym przyśpieszać starania o dziecko? Poznaj proste i sprawdzone przepisy na zastosowanie 6 składników wspierających płodność!

CZYTAJ WIĘCEJ

Problemy z płodnością, brak owulacji? 3 przepisy na koktajle wspierające owulację.

Sprawdź jak pyszne i łatwe do zrobienia koktajle, mogą wesprzeć Twoje starania o ciążę. Działaj kompleksowo i wspieraj swoje starania w naturalny sposób. Poznaj 3 propozycje przepisów na pyszne koktajle propłodnościowe. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego