X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Listopadowe Groszki 2014
Odpowiedz

Listopadowe Groszki 2014

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 11 listopada 2014, 19:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Daisy, nie chcę być złośliwa, ale ktoś mi kiedyś napisał: "co do testow z allegro i pepino to wieoe z nas ma o nich zle zdanie. Po prostu lubia sobie przeklamywac. Test apteczny nie ma prawa przeklamac, przynajmniej nie powinien. A te z allegro to zawsze z przymruzeniem oka traktujemy. Wystarczy poczytac w necie o pepino itp i od razu pisza dziewczyny podobne rzeczy"

    To Twoje słowa ;)
    Mimo wszystko powodzenia! :)

  • Mimi86 Autorytet
    Postów: 1993 2112

    Wysłany: 11 listopada 2014, 19:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    daisy trzymam kciuki zeby to byl groszeczek :)
    nonaaaaaaaaaa gratkiiiii :):)
    oj ale bym chciala do ciebie dolaczyc za pare dni :)
    mam nadzieje ze miesiac najbardziej plodny dla mnie to bedzie miesiac przezd urodzinami haha czyli teraz:)

    Daisy, Nona lubią tę wiadomość

    maj- krótki protokół- 6 mrozaczków :)
    15 czerwiec crio 2x8a beta: 9dpt- 31,20 /11dpt- 124,8/13dpt -306

    2r8rj48at734p213.png

  • Mimi86 Autorytet
    Postów: 1993 2112

    Wysłany: 11 listopada 2014, 19:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    a urodziny mam 1 grudnia wiec jak nie teraz to w grudniuu juz musi zaskoczyc cholerka ilez mozna czekac :):)

    maj- krótki protokół- 6 mrozaczków :)
    15 czerwiec crio 2x8a beta: 9dpt- 31,20 /11dpt- 124,8/13dpt -306

    2r8rj48at734p213.png

  • Daisy Autorytet
    Postów: 3480 4306

    Wysłany: 11 listopada 2014, 19:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sigma wcale nie jestes zlosliwa. Doskonale znam swoje slowa i to samo napisalam gdzies tu dzisiaj, ze juz mialam takie cienie i sie nie nastawiam. Pisalam tez ze nie powstrzymuje mnie to przed ich kupowaniem co miesiac. Nie pisz prosze o mnie 'ktos mi kiedys', skoro tym ktosiem wiesz doskonale, ze jestem ja. Nie jestem przeciez bezosobowa. :)

  • Daisy Autorytet
    Postów: 3480 4306

    Wysłany: 11 listopada 2014, 19:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mimi u mnie leci 14msc staran jak w morde strzelil. Dobrze by bylo, gdyby wszystkim sie udalo :).
    Ja mam z Corka OM 18.10 2006, teraz mialabym OM 11.10 ;) Czyli jeszcze lapalabym sie na urodzinowy msc jako ten najplodniejszy, bo owulke mi wyznaczylo na 31.10 :D
    Za Ciebie rzecz jasna tez trzymam kciuki! ♡♡♡

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 11 listopada 2014, 19:31

    Mimi86 lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 11 listopada 2014, 19:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Daisy - no to po co w ogóle kupować testy z Allegro? ;) Skoro nie można im ufać, to ich kupowanie jest zwykłą stratą kasy. Napisałam "ktoś" nie bezosobowo, przecież słowo "ktoś" wręcz wskazuje na osobę :) Kup normalny test z apteki i zrób jeszcze raz, trzymam kciuki :)

  • Daisy Autorytet
    Postów: 3480 4306

    Wysłany: 11 listopada 2014, 19:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sigma, widocznie lubie tracic na nie kase, jakos mi to nie wadzi. :) Uwierz, ze na of jest cala masa dziewczyn z nich korzystajacych :)
    Ja za Ciebie rowniez trzymam kciuki.

  • julita Autorytet
    Postów: 3182 4326

    Wysłany: 11 listopada 2014, 19:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Daisy ale ten cień to nie taki cień :)
    cienie zazwyczaj ciężko dostrzec na zdjęciach a ja tam widzę wyraźnie :) bądź dobrej myśli kochana!
    silnik jutro rano

    tb73e6ydt52f9usr.png
    5b09e6ydos8pxq3s.png
    h44es65g5xhwh8nn.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 11 listopada 2014, 19:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Oj przecież wiesz, że nie chodzi o to, ile dziewczyn z nich korzysta, tylko o to, że Ty sama mówiłaś, że im nie ufasz. Takie gadanie o kasie to zwykłe zbywanie i wiesz o tym dobrze :) No ale nevermind, teraz to zupełnie nieważne. Dzięki za kciuki :)

    btw. cień był różowy czy szary? Nie widzę na zdjęciu koloru, a z doświadczenia innych użytkowniczek sieci słyszałam, że szare kreski lubią się pojawiać, ale różowe to co innego :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 11 listopada 2014, 19:40

  • Daisy Autorytet
    Postów: 3480 4306

    Wysłany: 11 listopada 2014, 19:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sigma no niby rozowa i pojawila sie dosc szybko, stad tez nie wiem co myslec. Nie wiem co mam Ci napisac o tych testach, kupuje je byc moze z przyzwyczajenia, moze dlatego tez ze chce miec na co siknac :D i ludzic sie nadzieja ze byc moze w koncu sie udalo. Moze tez dlatego, ze mimo to, ze nie ma co im ufac zbytnio moim zdaniem, to znam tu dziewczyny, ktorym te testy pokazaly taki cien i byly w tej ciazy. I pewnie podswiadomie licze na to, ze i ja bede w tym szczesliwym gronie. :)

    U mnie to pewnie jakas wadliwa partia, jak pepino, ktore kupilam kiedys hurtem ze stoiska w auchan :D

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 11 listopada 2014, 19:45

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 11 listopada 2014, 19:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jak różowa i pojawiła się szybko, to bądź dobrej myśli ;) Nie nakręcaj się jeszcze, ale jest spore prawdopodobieństwo :) Jeśli masz inne testy z tej partii, to daj facetowi nasikać - jak będzie podobny bledzioch, to są wadliwe :)

    Daisy lubi tę wiadomość

  • la Autorytet
    Postów: 2969 2381

    Wysłany: 11 listopada 2014, 20:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja tam kupowałam testy z allegro bo w pewnym momencie potrafiłam nasikać w jednym cyklu na jakieś 15 testów, z aptecznych to byłoby lekką ręką 75zł, a z allegro tylko 15.

    Daisy lubi tę wiadomość

    2012-2015 pierwsze starania, czynnik męski, 2IUI, ciąża biochemiczna
    -
    maj 2021 kwalifikacja do ICSI+FAMSI
    10.06 długi protokół
    19.07 punkcja, 30 jaj, 21 dojrzałych, zapłodnionych 6
    24.07 I transfer (ET) blastka 4.1.1😔
    24.08.21 II transfer (FET) blastka 4.1.1; biochemiczna😔
    30.09.21 III transfer (FET) blastka 4.1.1 ciąża pozamaciczna😔

    01.04.2022 IV transfer (FET na cyklu naturalnym) blastki 4.2.2. i 3.2.3; biochemiczna

    Koniec naszych starań.
  • Aasienkaa Autorytet
    Postów: 629 278

    Wysłany: 11 listopada 2014, 20:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    witajcie dziewczyny gratulacje dla dziewczyn które doczekały sie groszków :):):) mało tu się udzielam, ale czasem podczytuję ;) staram się nie myśleć tylko o dziecku:) ja zbliżam się do owulacji niby ma być ok piątku ale dzis jak robiłam test owu raczej wyszedł pozytywny i czuję zbliżająca sie owu, zobaczymy co przyniesie ten miesiąc :)wczoraj w pracy tak mocno mnie zakuł lewy jajnik,że przez moment nie mogłam się ruszyć, ale przestał. śluzu nie mam dużo- jak co miesiąc, bardziej jest w środku niż na zewnątrz:D może wystarczy;)

    co do testów owulacyjnych robię z apteki tak jak test ciążowy.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 11 listopada 2014, 20:32

    córa 12 lat i synek.. wszystkie dzieci już są ;)
    82dox1hppr9ztp9m.png
    ponad 3 lata starań, 7tc (*), IUI- nieudane, 2017 naturalny cud :)
  • Daisy Autorytet
    Postów: 3480 4306

    Wysłany: 11 listopada 2014, 20:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ahaha Sigma jestes niesamowita :D
    Maz stwierdzil ze wcale nie chce mu sie siku :D

    Wrzucam Wam na dobranoc sikanca z wieczora po 4 h niesikania.
    Ide poseksic bo zwariuje do rana z tymi testami ;)
    Bede zla jesli jutro sie okaze ze to sciema ;)

    6e1sg1i282zz_t.jpg

    Amerie, Basik122, Nona, Ewa99 lubią tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 11 listopada 2014, 20:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Daisy, cien dalej jest, trzymam kciukasy! :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 11 listopada 2014, 20:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ej no serio z tym mężem :D Bo tak na chłopski rozum - w jego moczu na bank nie będzie hcg i test powinien być biały :P
    Widzę kreskę, teraz ewidentnie różową!

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 11 listopada 2014, 20:34

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 11 listopada 2014, 20:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 3 czerwca 2016, 17:46

    Daisy lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 11 listopada 2014, 20:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kochane zrobiłam test o 19:00 i wyszła druga blada kreska :)
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d717bf076affb320.html
    powtórzę jeszcze jutro z rana bo nie mogę w to uwierzyć !!!! :) <3

    Daisy, zAgatka, Gosiacu, czekolada:), Basik122, julita, Matleena, gagatka, kapturnica, Bąbelek, Nona, Maczek, november123, Czarnula87, olusia24, Mimi86 lubią tę wiadomość

  • Daisy Autorytet
    Postów: 3480 4306

    Wysłany: 11 listopada 2014, 20:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Carmen gratulacje!!!!!!!!

  • la Autorytet
    Postów: 2969 2381

    Wysłany: 11 listopada 2014, 20:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Daisy ja widzę :) będzie dobrze!
    Carmen gratulacje :)

    2012-2015 pierwsze starania, czynnik męski, 2IUI, ciąża biochemiczna
    -
    maj 2021 kwalifikacja do ICSI+FAMSI
    10.06 długi protokół
    19.07 punkcja, 30 jaj, 21 dojrzałych, zapłodnionych 6
    24.07 I transfer (ET) blastka 4.1.1😔
    24.08.21 II transfer (FET) blastka 4.1.1; biochemiczna😔
    30.09.21 III transfer (FET) blastka 4.1.1 ciąża pozamaciczna😔

    01.04.2022 IV transfer (FET na cyklu naturalnym) blastki 4.2.2. i 3.2.3; biochemiczna

    Koniec naszych starań.
‹‹ 124 125 126 127 128 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Starania o dziecko i ciąża po poronieniu - prawdziwe historie ♡

"Prawdziwe historie kobiet starających się o dziecko" - opowieść o Karolinie, która doświadczyła bolesnej straty w 21. tygodniu ciąży... Jak sama mówi: wszystko układało się idealnie, nic nie wskazywało na to, że coś może być nie tak. "Starania o dziecko i ciąża po poronieniu" -  o bólu, bezsilności, traumie, ale również o pięknym odrodzeniu, niegasnącej nadziei i szczęśliwym zakończeniu. 

CZYTAJ WIĘCEJ

CZYTAJ WIĘCEJ

Sezonowa dieta zwiększająca płodność – płodne smaki jesieni

Jesień to świetny moment na wprowadzenie zmian do stylu życia i diety, które mogą pozytywnie wpłynąć na płodność i tym samym zwiększyć szanse na zajście w ciążę. Jakie produkty wybierać jesienią? Które składniki mają szczególne znaczenie w kontekście płodności? Podpowiadają ekspertki - Ania i Zosia z Akademii Płodności. 

CZYTAJ WIĘCEJ