Forum Starając się - ogólne Listopadowe testowanie 2016 ;)
Odpowiedz

Listopadowe testowanie 2016 ;)

Oceń ten wątek:
  • Mada92 Ekspertka
    Postów: 319 56

    Wysłany: 29 listopada 2016, 15:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Karolcia bardzo mi przykro. Zaglądałam codziennie, żeby zobaczyć co u Ciebie. Uda nam się w grudniu!

    Ponad rok starań z mierzeniem temperatury, testami owu itp. Rok przerwy.
    26 lat
    hormony w normie, nasienie b. dobre
    Podwyższona prolaktyna
  • AiCha4811 Autorytet
    Postów: 1419 1017

    Wysłany: 29 listopada 2016, 15:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Karooolcia :) wrote:
    Niestety :( też mi strasznie przykro, bo myślałam, że się udało a tu nic... trudno wpiszcie mi @ bo to kwestia kilku dni wrecz może nawet godzin. I spadam na wątek grudniowy...

    jesli nadązam to testy wychodzily blade ale pozytywne a beta 2.2 ? :O masakra.... i jak tu potem wierzyc tym testom, bardzo Ci wspolczuje, kobiet asie gmnastykuje czeka na te || a tu taki szok, moge tylko sie domyslac jak Ci przykro :( choc ja w tym cyklu bylam 90 % pewna ciazy bo wreszcie owu byla i detektor ciazy podpowiadal ze wszystko na plus i co tez dupa :/ obysmy obie piły soczki warzywne w sylwestra ! :*

    "Niech mi się stanie według słowa Twego"
    wz4YlYU.jpgwz4Yp1.png
    Udało sie w 12 cs 'na powaznie' <3
    3560 gram szczęścia <3 55cm
  • AiCha4811 Autorytet
    Postów: 1419 1017

    Wysłany: 29 listopada 2016, 15:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    rosax3 moja beta z wczoraj 1,2 wiec mozesz juz wpisac mi @ trzymam kciuki za Twoja ciaze i chcialam bardzo podziekowac wszystkim dziewczynom ktore komentowaly moj wykres, czulam bardzo silne wspracie dzieki temu i jakos łatwiej mi sie pogodzic z brakiem ciąży wiedząc ze mam tutaj tyle osób które rozumieją co to znaczy. :* ciesze sie ze trafiłam na OF

    "Niech mi się stanie według słowa Twego"
    wz4YlYU.jpgwz4Yp1.png
    Udało sie w 12 cs 'na powaznie' <3
    3560 gram szczęścia <3 55cm
  • Effy Autorytet
    Postów: 1968 1814

    Wysłany: 29 listopada 2016, 16:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    AiCha4811 wrote:
    jesli nadązam to testy wychodzily blade ale pozytywne a beta 2.2 ? :O masakra.... i jak tu potem wierzyc tym testom, bardzo Ci wspolczuje, kobiet asie gmnastykuje czeka na te || a tu taki szok, moge tylko sie domyslac jak Ci przykro :( choc ja w tym cyklu bylam 90 % pewna ciazy bo wreszcie owu byla i detektor ciazy podpowiadal ze wszystko na plus i co tez dupa :/ obysmy obie piły soczki warzywne w sylwestra ! :*
    To jest efekt odczytywania wyników po godzinach, wypatrywania kresek pod światło itd...
    wiem, wiem wszystkie to robimy.

    Annie1981 lubi tę wiadomość

    ckai3e3kx36ebscz.png
  • Karooolcia :) Autorytet
    Postów: 1601 1139

    Wysłany: 29 listopada 2016, 16:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    AiCha4811 wrote:
    jesli nadązam to testy wychodzily blade ale pozytywne a beta 2.2 ? :O masakra.... i jak tu potem wierzyc tym testom, bardzo Ci wspolczuje, kobiet asie gmnastykuje czeka na te || a tu taki szok, moge tylko sie domyslac jak Ci przykro :( choc ja w tym cyklu bylam 90 % pewna ciazy bo wreszcie owu byla i detektor ciazy podpowiadal ze wszystko na plus i co tez dupa :/ obysmy obie piły soczki warzywne w sylwestra ! :*


    i dlatego teraz będę robić test dopiero jak mi sie @ spóźni i bez ceregieli jak wyjdzie pozytywny to na betę od razu... nie będę kolejny raz się denerwować :( Dziękuję wam dziewczynki za wsparcie. Naprawdę dla mnie jest to bardzo istotne, bo która mnie lepiej zrozumie jak nie własnie ta osoba, która też się stara... Jeszcze wczoraj byłam u koleżanki i się okazuje , ze jest z 2 dzieckiem w 7 tygodniu, a kolejna nasza koleżanka z 2 dzieckiem w 10 tygodniu :( Ciesze się ich szczęściem ale niestety też mi przykro, bo jakaś wybrakowana się czuję :(

    dqprjw4zuz2hd3g2.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 29 listopada 2016, 16:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tylko nie rozumiem czemu beta 2,2 a nie np <0,5 hmmm....

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 29 listopada 2016, 16:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mnie właśnie też to zastanawia czemu beta jednak wyszła powyżej 2 a nie poniżej 2...

    Co do koleżanek to ja nie mogę patrzeć na ciezarne zwłaszcza te które są na początku ciąży a ja o tym wiem. :/ szlag mnie trafia i zazdrość mnie zżera.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 29 listopada 2016, 17:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    stokrotka92 wrote:
    Mnie właśnie też to zastanawia czemu beta jednak wyszła powyżej 2 a nie poniżej 2...

    Co do koleżanek to ja nie mogę patrzeć na ciezarne zwłaszcza te które są na początku ciąży a ja o tym wiem. :/ szlag mnie trafia i zazdrość mnie zżera.
    Uda ci sie! , nam wszystkim sie uda, a ile staraliscie sie o corcie? :)

    stokrotka92 lubi tę wiadomość

  • sheerah24 Autorytet
    Postów: 1239 880

    Wysłany: 29 listopada 2016, 17:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzięki za wasze odpowiedzi, tak też mi się zdawało, choć bez mierzenia temperatury i monitorowania u lekarza ciężko w ogóle stwierdzić, że owulacja była...

    Tusia87 - kurcze to niby szansa jakaś na ciążę jest u mnie, ale jak zwykle pewnie nic z tego... a Ty będziesz testować na dniach?

    Sylwia80 - Ty to przynajmniej wiesz kiedy masz owulację a ja nigdy nie wiem... nigdy nie mam żadnych bóli ani przed owu, ani w trakcie, ani przed okresem nawet nie mam bóli. Często zdarzało się że @ przychodziła a ja byłam w pracy i na dodatek bez ani grama podpaski... :/ No nic nie czuję... Boję się, że może być coś ze mną nie tak.

    stokrotka92 - jeśli jesteś rocznik 92, to jesteśmy w tym samym wieku i widzę że podobnie czekamy na @. Chociaż widząc Twoje testy owu może Ci się udało? Naczytałam się trochę, że jak testy owu wychodzą pozytywne przed okresem to mogą zwiastować ciążę. Moje niestety są negatywne.. :P

    klz9df9hm3p6vj95.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 29 listopada 2016, 17:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    sheerah24 wrote:
    Dzięki za wasze odpowiedzi, tak też mi się zdawało, choć bez mierzenia temperatury i monitorowania u lekarza ciężko w ogóle stwierdzić, że owulacja była...

    Tusia87 - kurcze to niby szansa jakaś na ciążę jest u mnie, ale jak zwykle pewnie nic z tego... a Ty będziesz testować na dniach?

    Sylwia80 - Ty to przynajmniej wiesz kiedy masz owulację a ja nigdy nie wiem... nigdy nie mam żadnych bóli ani przed owu, ani w trakcie, ani przed okresem nawet nie mam bóli. Często zdarzało się że @ przychodziła a ja byłam w pracy i na dodatek bez ani grama podpaski... :/ No nic nie czuję... Boję się, że może być coś ze mną nie tak.

    stokrotka92 - jeśli jesteś rocznik 92, to jesteśmy w tym samym wieku i widzę że podobnie czekamy na @. Chociaż widząc Twoje testy owu może Ci się udało? Naczytałam się trochę, że jak testy owu wychodzą pozytywne przed okresem to mogą zwiastować ciążę. Moje niestety są negatywne.. :P
    Kochana idz na monitoring jak tylko masz na to moliwosc, ja naleze do grona tych ktore czuja te bole, ale z miesiaczkowym to z checia bym sie podzielila bo czasem az ciezko funkcjonowac, a wiesz co jest najdziwniejsze ,ze teraz jak sie staram bardzo czuje owulke a kiedys albo to olewalam, albo boli nie bylo nasza psychika jest nie oceniona!! 3ymam kciuki za Cb :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 29 listopada 2016, 18:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sheerah no to widaj rowiesniczko.

    U mnie przepiękne bordowe kreseczki na teście owulacyjnym tym o czułości 10 :)

    Olciuska lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 29 listopada 2016, 18:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Olciuska wrote:
    Uda ci sie! , nam wszystkim sie uda, a ile staraliscie sie o corcie? :)


    O córcie dwa cykle :)

    Olciuska lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 29 listopada 2016, 18:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    https://zapodaj.net/936725cf93c15.jpg.html

    No to dzisiaj napad na męża :)

    AiCha4811, Asiulka83 lubią tę wiadomość

  • Eolinka Znajoma
    Postów: 28 2

    Wysłany: 29 listopada 2016, 18:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny co mam zrobic zebyscie widziały moj wykres?

    Eolinka
  • Eolinka Znajoma
    Postów: 28 2

    Wysłany: 29 listopada 2016, 18:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś

    Eolinka
  • anusiak5 Autorytet
    Postów: 1657 522

    Wysłany: 29 listopada 2016, 19:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    melduje @

    anusiak=niedoczynnosc tarczycy i hashimoto
    iv09jw4z4iotag22.png whjt3csz8ywysrrm.png
    8fd339fb5b3915db6590d59424627848.png
  • AiCha4811 Autorytet
    Postów: 1419 1017

    Wysłany: 29 listopada 2016, 19:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Eolinka wrote:
    Dziewczyny co mam zrobic zebyscie widziały moj wykres?

    pod wykresem po lewej str masz podlinkowany napis udostepnij wykres , otworzy sie okienko, wybierz zakladke LINK > skopiuj link i wrzuc w komenta
    dziewczyny poprawcie mnie jesli zle mowie bo nie jestem pewna

    "Niech mi się stanie według słowa Twego"
    wz4YlYU.jpgwz4Yp1.png
    Udało sie w 12 cs 'na powaznie' <3
    3560 gram szczęścia <3 55cm
  • sheerah24 Autorytet
    Postów: 1239 880

    Wysłany: 29 listopada 2016, 19:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Olciuska - a orientujesz się jak cenowo to wygląda? Raz byłam prywatnie u ginekologa i jak zobaczyłam jaka jest cena monitoringu to prawie spadłam z krzesła. Paręset zł.
    Wiesz, może po prostu kiedyś nie zwracałaś na to uwagi a jak się starasz to jednak obserwujesz swój organizm :) Powiem Ci że też staram się, ale niewiele odczytuję, jak bóli nie czułam tak nie czuję a co miesiąc myślę że jestem w ciąży... mimo że wcześniej się aż tak nie staraliśmy, to jednak negatywne testy bardzo mnie zawodziły. I nadal zawodzą:(

    stokrotka92 - pięknie :D jakby nie patrzeć, dobry znak. A długo działacie z wiesiołkiem? Ja dopiero zamówiłam na allegro tabletki, mam nadzieję że to coś zmieni w kolejnym cyklu i że dojdzie do mnie pocztą zanim @ przyjdzie.
    Zamówiłam też termometr do mierzenia temperatury, a jestem w tym kompletnie zielona...

    klz9df9hm3p6vj95.png
  • aria40 Autorytet
    Postów: 1180 651

    Wysłany: 29 listopada 2016, 19:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    melduję@

    p19udqk3fe2fd0qp.png
    Maja 15
    Julia 12
    Emilia 7
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 29 listopada 2016, 19:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    sheerah24 wrote:
    Olciuska - a orientujesz się jak cenowo to wygląda? Raz byłam prywatnie u ginekologa i jak zobaczyłam jaka jest cena monitoringu to prawie spadłam z krzesła. Paręset zł.
    Wiesz, może po prostu kiedyś nie zwracałaś na to uwagi a jak się starasz to jednak obserwujesz swój organizm :) Powiem Ci że też staram się, ale niewiele odczytuję, jak bóli nie czułam tak nie czuję a co miesiąc myślę że jestem w ciąży... mimo że wcześniej się aż tak nie staraliśmy, to jednak negatywne testy bardzo mnie zawodziły. I nadal zawodzą:(

    stokrotka92 - pięknie :D jakby nie patrzeć, dobry znak. A długo działacie z wiesiołkiem? Ja dopiero zamówiłam na allegro tabletki, mam nadzieję że to coś zmieni w kolejnym cyklu i że dojdzie do mnie pocztą zanim @ przyjdzie.
    Zamówiłam też termometr do mierzenia temperatury, a jestem w tym kompletnie zielona...


    Ja z wiesiolkiem jeden cykl tylko.

‹‹ 260 261 262 263 264 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Kwas foliowy podczas starania o dziecko, kwas foliowy w ciąży - dlaczego tak ważny?

Kwas foliowy to witamina z grupy B, o której żadna starająca się o ciążę kobieta, nie powinna zapominać! Kwas foliowy ma ogromny wpływ na rozwój płodu, prawidłowy przebieg ciąży, ale i również płodność kobiety! Dodatkowo przeczytaj dlaczego suplementacja kwasu foliowego zalecana jest czasem również dla mężczyzn.   

CZYTAJ WIĘCEJ

Starania o dziecko i ciąża po poronieniu - prawdziwe historie ♡

"Prawdziwe historie kobiet starających się o dziecko" - opowieść o Karolinie, która doświadczyła bolesnej straty w 21. tygodniu ciąży... Jak sama mówi: wszystko układało się idealnie, nic nie wskazywało na to, że coś może być nie tak. "Starania o dziecko i ciąża po poronieniu" -  o bólu, bezsilności, traumie, ale również o pięknym odrodzeniu, niegasnącej nadziei i szczęśliwym zakończeniu. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Inseminacja (IUI) koszt i wskazania. Jaka jest skuteczność inseminacji?

Inseminacja domaciczna jest zabiegiem mającym na celu, ułatwienie zapłodnienia, poprzez skrócenie drogi, jaką mają do pokonania plemniki do komórki jajowej. Czy warto ją wykonać, jaki jest koszt i przy jakich schorzeniach odnotowuje się najlepsze rezultaty? Przeczytaj również jakie badania należy wykonać przed inseminacją i jak się do niej przygotować. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego