Luty błagam nie rób jaj i mi bobo w końcu daj 👶🏻
-
WIADOMOŚĆ
-
Zastanawiam się, czy testować w walentynki, na które jestem zapisana, bo o ile była, to mocno przesunęła mi się owulacja, i gdyby coś miało być widać, to jeszcze nie aż tak szybko. Z drugiej strony- jestem umówiona z lekarzem, że jak coś wyjdzie, to zadzwonię po teleporadę na skierowania, żeby po tych biochemach monitorować ewentualne przyrosty.
Czuję, że wracam trochę powoli do stresu, jak skończył się już etap "działania" - to teraz jak trzeba już tylko czekać, to głowa zaczyna znowu parować.12.24 💔 6tc
01.25 💔 6tc
19.02 ⏸️
10.03 0, 53cm - serce bije!
31.03 2,5 cm - mały misio ❤️
14.04. prenatalne - 5,12 cm
25.04. 152 bpm, 13+2 -
Dziewczyny mam takie pytanie. Być może wymyślam, ale mam wrażenie że w cyklach w których miałam owulację i staraliśmy się w tych dniach, kilka dni po owulacji mam bóle brzucha utrzymujące się cały drugi cykl. Jakby takie skurcze lekkie. W innych cyklach gdzie się nie staraliśmy nie mialam takich bólów.
Myślę sobie czy jest to możliwe, że dochodzi do zapłodnienia, ale jakaś reakcja autoimmunologiczne uniemożliwia zagnieżdżenie się zarodka i go odrzuca, stąd te skurcze? Zawsze wtedy też mam lekką biegunke.
Czy po prostu sobie coś wmawiam 😭✨ 31 lat 🎀 | On 33 i wyniki nasienia super 🦸♂️ ✨
🌿 Hashimoto & lekka niedoczynność tarczycy – moja tarczyca to leń, ale ogarniamy!
Torbiel pęcherzykowata 25mm na jednym jajniku już 3 cykl bez zmian.🤔
💛 7 miesięcy starań – misja: 🍼👶
💊 Leki & suplementy:
• 🦋 T4 (hormony tarczycy) – 25 mcg na zmianę z 50 mcg, bo moja tarczyca lubi być zaskakiwana.
• 📉 Dostinex (prolaktyna) – jeden miesiąc i bum! Spadło z 23 ng/mL na 11 ng/mL.
• ☀️ Witamina D, 💪 Magnez, 🧠 Complex B (metylowany), 🛡️ Cynk & Selen – bo trzeba dbać o całość!
🎯 Cel: Baby loading… ⏳💖
-
pupuś wrote:Zrobiłam test, co uważacie?
https://zapodaj.net/plik-x78ZwFN8Uw