Luty w kreseczki podkuty
-
WIADOMOŚĆ
-
Diewczyny ale jeśli owu była, endometrium ewidentnie druga faza to czy na tym etapie nie mówi się o ciałku krwotocznym? Dopiero po jakimś czasie jak nie zaniknie to staje się torbielą dopiero?
Macie jakieś doświadczenie w tym temacie?
Ja jestem totalnie zielona. -
futuremama wrote:Diewczyny ale jeśli owu była, endometrium ewidentnie druga faza to czy na tym etapie nie mówi się o ciałku krwotocznym? Dopiero po jakimś czasie jak nie zaniknie to staje się torbielą dopiero?
Ja jestem totalnie zielona.
Pęcherzyk jak peknie to właśnie jest cialko krwotoczne 😊
A torbiel wynika chyba z niepeknietego pęcherzyka przy cyklu bezowulacyjnym (przynajmniej ja tak mialam).Hashimoto + GB.
Trombofilia (PAI-1 4G homo, czynnik II protrombiny hetero, obnizone bialko S).
Nadciśnienie, arytmia.
Nasz aniołeczek 👼
20.07.2024 💔 (18+1) -
futuremama wrote:Diewczyny ale jeśli owu była, endometrium ewidentnie druga faza to czy na tym etapie nie mówi się o ciałku krwotocznym? Dopiero po jakimś czasie jak nie zaniknie to staje się torbielą dopiero?
Ja jestem totalnie zielona.
Nie mogę znaleźć początku dyskusji i troszkę nie ogarniam. Byłaś na usg? Powiedzieli ze torbiel? A który dc? Mi się właśnie tez wydaje ze lekarz mógł zobaczyć ciałko krwotoczne i Ew pomylić z torbielą25.12.2020 (8cs)- 8tc [*]
10.05.2021-⏸🥰 ➡️14dpo bhcg 467➡️ 18dpo bhcg 2523
19.01.2022- synek na Świecie 💙 55 cm i 3600g szczęścia -
Junjul wrote:Gratki dla zaciążonych 🙂
U mnie plamienie 3 dzień, ale rano byłam na becie i wynik 124,5 🤔Junjul, Kkarolinaa lubią tę wiadomość
-
Stysia16 wrote:Juliet ja też się nie czuje ciążowo 🤣 sutki przy dotyku bolą, ale nie za bardzo, poza tym "stoją jak wentyle od tira " 🤣🤣🤣 wyczytałam u którejś na wykresie i tak mi się spodobało i rozbawiło 😄