Forum Starając się - ogólne Majowe Love - czyli lista testujących w MAJU
Odpowiedz

Majowe Love - czyli lista testujących w MAJU

Oceń ten wątek:
  • Chwilka Koleżanka
    Postów: 39 5

    Wysłany: 22 kwietnia 2015, 22:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Summerka wrote:
    Ale moze sie doczekasz, a ja chyba nie, a w zeszlym byla, to ja leki bralam;( kurcze...trudno...moze jeszcze nie wszystko stracone

    Btw wiadomo, ze z poczatku sie nie zna, tylko, ze w niektore watki latwiej sie wbic, w inne trudniej.

    Kochana a czemu nie? Doczekasz sie, spokojnie:)

    Nasz <3 <3 <3 cykl starań.

    Bede mamą jak Bóg da, ale na razie nie chce dac..
  • Summerka Autorytet
    Postów: 4106 2682

    Wysłany: 22 kwietnia 2015, 22:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bo juz 14. dzien, a nic nie zwiastuje, a po 18 dc mauz wyjezdza, wiec jak wtedy przyjdzie to doopa;(

    klz9zbmh5xgwp3to.png
    mjvyt5odxe9y0ge4.png
  • Chwilka Koleżanka
    Postów: 39 5

    Wysłany: 22 kwietnia 2015, 22:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mi w poprzednim cyklu nie wykrylo owulki, ale to pewnie dlatego, ze za pozno zabralam sie do mierzenia temp. I jak robilam testy owu to tez negatywne wychodzily.
    Dopiero sie uczę tego calego obserwowania, daje sobie wiecej czasu na to wszystko i jakimś lagodniejszym okiem na to patrze wszystko :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 22 kwietnia 2015, 22:26

    Nasz <3 <3 <3 cykl starań.

    Bede mamą jak Bóg da, ale na razie nie chce dac..
  • Summerka Autorytet
    Postów: 4106 2682

    Wysłany: 22 kwietnia 2015, 22:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ech, wiem, ale nie potrafie sie nie spinac. Pocieszam sie tym, ze w poprzedniej ciazy tez testy ovu nie wykryly, moj super komputer cyklu pokazal tylko dzien plodny (tak, jak teraz), ale nie wykryl owulki i ciaza byla, tylko, ze wtedy mialam chyba sluz, a teraz nie;(

    klz9zbmh5xgwp3to.png
    mjvyt5odxe9y0ge4.png
  • Chwilka Koleżanka
    Postów: 39 5

    Wysłany: 22 kwietnia 2015, 22:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja to jeszcze sluzu nie zdarzyłam zaczaić... No coz, trening czyni mistrza

    Nasz <3 <3 <3 cykl starań.

    Bede mamą jak Bóg da, ale na razie nie chce dac..
  • Summerka Autorytet
    Postów: 4106 2682

    Wysłany: 22 kwietnia 2015, 22:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No no, ja to sluz kiedys zaobserwowalam dawno temu i dopiero po jakims czasie powiazalam fakty;) i to tylko ten plodny - pozostaly to dla mnie czarna nagia;)

    klz9zbmh5xgwp3to.png
    mjvyt5odxe9y0ge4.png
  • emilanka Autorytet
    Postów: 4200 2968

    Wysłany: 22 kwietnia 2015, 22:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    inaa wrote:
    Myśle ze każda z nas przychodzac na to forum nikogo nie znała.. taka kolej rzeczy... :P nie załamywać się i wbijać w dyskusję... ! :D:D:D:D:D ahh nie gadajcie nawet o owulce bo ja mam czekania jeszcze z dwa tygodnie hehehe

    Ty gwiazdo myśmy przeżywały Twoje testowanie, to Ty teraz z nami owulowanie :P nie ma lekko :P

    Summerka pij wodę, dużo wody !!!

    inaa lubi tę wiadomość

    https://ciazooporna.music.blog/
    PCOS, insulinooporność, hiperinsulinemia poposiłkowa, hiperprolaktynemia, niedoczynność tarczycy, hiperandrogenizm (zbyt wysoki DHEAs androstendion), nietolerancja glutenu, mleka krowiego, mutacje: MTHFR 1298ac, Leiden, PAI, DTRR, nieszczelne jelita...
  • kofeinka Autorytet
    Postów: 1454 1191

    Wysłany: 22 kwietnia 2015, 22:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Straciatellaa wrote:
    Ja też 7dpo wczoraj miałam zawroty głowy, wstać z łóżka nie mogłam, ALE nie wiem czy to objaw (mam nadzieje) fasolki czy przeziębienie, bo parszywie się czuję,córa ma zapalenie oskrzeli i kto wie czy czy ja sie powoli nie rozkładam.
    Testów nie kupuje, zapasów nie mam bo właśnie się boje, że będą korciły, testuje 2.05 i ani dnia wcześniej! :)
    Grunt to się nie nakręcać i nie szukać objawów żeby się nie rozczarować.


    Trzymam kciuki!!!!!


    uch... zazdroszczę cierpliwości!!! też bym tak chciała :)
    ktoś mi kiedyś powiedział, że pierwszym objawem ciąży było właśnie przeziębienie... może coś w tym jest

    wac4wpq.png
    4791b234bfe23548b1b3609c7dad346b.png

  • Summerka Autorytet
    Postów: 4106 2682

    Wysłany: 22 kwietnia 2015, 22:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    emilanka wrote:
    Ty gwiazdo myśmy przeżywały Twoje testowanie, to Ty teraz z nami owulowanie :P nie ma lekko :P

    Summerka pij wodę, dużo wody !!!

    Bede pila;) a teraz zadam pewnie mega glupie pytanie: a jesli nie ma bagna, to nie ma owulki, czy trza je stworzyc, voby plemniory nie wyginely i mialy lepszy poslizg??;)

    klz9zbmh5xgwp3to.png
    mjvyt5odxe9y0ge4.png
  • emilanka Autorytet
    Postów: 4200 2968

    Wysłany: 22 kwietnia 2015, 22:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Summerka wrote:
    Bede pila;) a teraz zadam pewnie mega glupie pytanie: a jesli nie ma bagna, to nie ma owulki, czy trza je stworzyc, voby plemniory nie wyginely i mialy lepszy poslizg??;)

    To wcale nie jest głupie pytanie :) Czasami owulka występuje a ze śluzem jest kieprawo... z tego co wiem dziewczyny stosują takie specjalne żele intymne żeby chłopaki niczym w bobslejach mknęły do mety :)

    Summerka, monika_89 lubią tę wiadomość

    https://ciazooporna.music.blog/
    PCOS, insulinooporność, hiperinsulinemia poposiłkowa, hiperprolaktynemia, niedoczynność tarczycy, hiperandrogenizm (zbyt wysoki DHEAs androstendion), nietolerancja glutenu, mleka krowiego, mutacje: MTHFR 1298ac, Leiden, PAI, DTRR, nieszczelne jelita...
  • Abra Autorytet
    Postów: 658 348

    Wysłany: 22 kwietnia 2015, 23:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Summerka wrote:
    Zuzanna, bo ten watek jest taki tymczasowy, a znamy sie z innych watkow - chociaz ja akurat z dziewczynami tutaj sie poznaje;) jak chcesz sie "wbic bardziej", to sprobuj dolaczyc tez do jakiegos pipularnego watku;)


    hahahaha pipularnego hahahah
    mała pomyłka a ile śmiechu u mnie spowodowała :D

    Summerka lubi tę wiadomość

    Zanim zostałaś poczęta - pragnęłam Cię,
    Zanim się urodziłaś - kochałam Cię,
    Zanim minęła pierwsza minuta Twojego życia - byłam gotowa za Ciebie umrzeć...
  • Summerka Autorytet
    Postów: 4106 2682

    Wysłany: 22 kwietnia 2015, 23:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hmm...moze cos w tym jest, w koncu o pipach tez sie gada;)

    klz9zbmh5xgwp3to.png
    mjvyt5odxe9y0ge4.png
  • Abra Autorytet
    Postów: 658 348

    Wysłany: 22 kwietnia 2015, 23:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Chwilka wrote:
    Ja to jeszcze sluzu nie zdarzyłam zaczaić... No coz, trening czyni mistrza


    a ja Ci kochana życzę, żebyś nie zdążyła się wytrenować w tym i nie musiała zaczajać tematu śluzu, temp itp, tylko temat wózków i grzechotek ;)

    Zanim zostałaś poczęta - pragnęłam Cię,
    Zanim się urodziłaś - kochałam Cię,
    Zanim minęła pierwsza minuta Twojego życia - byłam gotowa za Ciebie umrzeć...
  • Abra Autorytet
    Postów: 658 348

    Wysłany: 22 kwietnia 2015, 23:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Summerka wrote:
    Hmm...moze cos w tym jest, w koncu o pipach tez sie gada;)


    no gada gada, to i do słownictwa Ci przenikły - oby tylko mi się coś "pipowego" w biurze nie wyrwało ;D

    Zanim zostałaś poczęta - pragnęłam Cię,
    Zanim się urodziłaś - kochałam Cię,
    Zanim minęła pierwsza minuta Twojego życia - byłam gotowa za Ciebie umrzeć...
  • emilanka Autorytet
    Postów: 4200 2968

    Wysłany: 22 kwietnia 2015, 23:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No Abra przez PIPAdek może się wyrwać, uważaj :P

    Abra lubi tę wiadomość

    https://ciazooporna.music.blog/
    PCOS, insulinooporność, hiperinsulinemia poposiłkowa, hiperprolaktynemia, niedoczynność tarczycy, hiperandrogenizm (zbyt wysoki DHEAs androstendion), nietolerancja glutenu, mleka krowiego, mutacje: MTHFR 1298ac, Leiden, PAI, DTRR, nieszczelne jelita...
  • Abra Autorytet
    Postów: 658 348

    Wysłany: 22 kwietnia 2015, 23:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    emilanka wrote:
    No Abra przez PIPAdek może się wyrwać, uważaj :P


    hahaha chyba bym pękła ze śmiechu - a koleżanki by patrzyły jak na wariatkę B)
    Ale w sumie nie pierwszy raz by tak patrzyły :P

    Zanim zostałaś poczęta - pragnęłam Cię,
    Zanim się urodziłaś - kochałam Cię,
    Zanim minęła pierwsza minuta Twojego życia - byłam gotowa za Ciebie umrzeć...
  • inaa Autorytet
    Postów: 2044 1239

    Wysłany: 22 kwietnia 2015, 23:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hahahahaha ;-) przeżywam emilanko :D:D pipa papa pupa.. w dowolnej kolejności jakbyście chciały hihihihi ja narazie na śluz dużo piwka pije hahahaha maz w delegacji a inaa szaleje hahahahaha

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 22 kwietnia 2015, 23:27

    thgf9n73strbq9ak.png

    thgfyx8d9lmvw97c.png
    Aniołek (8tc)-3.2016 :* Kocham Cię !
    Aniołek (7tc)-12.2016 :* Kocham Cię !

  • Abra Autorytet
    Postów: 658 348

    Wysłany: 22 kwietnia 2015, 23:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    inaa wrote:
    hahahahaha ;-) przeżywam emilanko :D:D pipa papa pupa.. w dowolnej kolejności jakbyście chciały hihihihi ja narazie na śluz dużo piwka pije hahahaha maz w delegacji a inaa szaleje hahahahaha


    piwko na śluz?? Ty żartujesz czy to rzeczywiście tak działa?
    Bo wino czerwone na endo działa - u mnie podziałało :)

    A poza tym szalej do bólu - z brzuszkiem już tak nie poszalejesz, a potem (podobno) dopiero za 18 lat chwila spokoju :)

    Zanim zostałaś poczęta - pragnęłam Cię,
    Zanim się urodziłaś - kochałam Cię,
    Zanim minęła pierwsza minuta Twojego życia - byłam gotowa za Ciebie umrzeć...
  • emilanka Autorytet
    Postów: 4200 2968

    Wysłany: 22 kwietnia 2015, 23:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No nie wiem w prawdzie jaki wpływ na śluz ma browar, aleee Ty Inaa jesteś od zadań specjalnych odnośnie testowania wszystkiego, więc - daj znać :P

    Abra lepiej się śmiać jak płakać :P

    https://ciazooporna.music.blog/
    PCOS, insulinooporność, hiperinsulinemia poposiłkowa, hiperprolaktynemia, niedoczynność tarczycy, hiperandrogenizm (zbyt wysoki DHEAs androstendion), nietolerancja glutenu, mleka krowiego, mutacje: MTHFR 1298ac, Leiden, PAI, DTRR, nieszczelne jelita...
  • inaa Autorytet
    Postów: 2044 1239

    Wysłany: 22 kwietnia 2015, 23:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    zbadawszy ( z mojego jakże wieloletniego doświadczenia) piwo ma wpływ na śluz.. w zeszłym miesiacu mniej piwa wypiłam i co .. śluzu nie było a tak to jest hektolitrami po 4 dni ! :D to teraz nadrabiam.. myśle ze ogólne nawadnianie pomaga hehe endometrium z piwa też zacne bo az 16 mm przed owulką :D

    thgf9n73strbq9ak.png

    thgfyx8d9lmvw97c.png
    Aniołek (8tc)-3.2016 :* Kocham Cię !
    Aniołek (7tc)-12.2016 :* Kocham Cię !

‹‹ 23 24 25 26 27 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Poronienie - stres, obniżony nastrój i depresja po poronieniu.

Poronienie - bolesna strata, często przeżywana w ukryciu, samotności, niezaopiekowana i nienazwana. Dlaczego jest taka trudna? Czy kobieta, która straciła swoje dziecko jeszcze przed przyjściem jego na świat, ma prawo do żałoby? W jaki sposób sobie z nią poradzić? Jak przetrwać? Co zrobić, kiedy pojawi się depresja po poronieniu? Dowiedz się dlaczego warto pozwolić sobie na przeżycie żałoby i gdzie szukać pomocy. 

CZYTAJ WIĘCEJ

11 największych mitów dotyczących starania o dziecko, w które być może jeszcze wierzysz

Niektóre nieprawdziwe stwierdzenia przekazywane są z ust do ust tak długo, że bez zastanowienia w nie wierzymy. Przeczytaj jakie są największe mity na temat starania o dziecko i upewnij się, że „nie padłaś ich ofiarą”.

CZYTAJ WIĘCEJ

Śluz płodny a owulacja i dni płodne - jak prowadzić obserwacje?

Na rynku dostępnych jest wiele pomocy w wyznaczaniu dni płodnych. Większość z nich działa na podobnej zasadzie – rozpoznaje zmianę hormonów w ciele kobiety i na tej podstawie wskazuje dni płodne. Czy wiesz, że jedno z takich „narzędzi” masz już w sobie? Twój śluz płodny, który pojawia się w czasie dni płodnych, czyli przed wystąpieniem owulacji!

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego