Forum Starając się - ogólne Majowe testowanie :)
Odpowiedz

Majowe testowanie :)

Oceń ten wątek:
  • Cichosza Autorytet
    Postów: 315 138

    Wysłany: 4 maja 2019, 12:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    LaBellePerle wrote:
    Dziewczyny, a ja z innej beczki. Tak się wczoraj pokłóciłam z moim, ze nie wiem, czy się nawet nie rozstaniemy...
    U nas też się nerwy pojawiają za każdym razem jak nie wychodzi i potrafimy kłócić się na noże nawet o to kto częściej naczynia myje.... Ostatnio nawet oznajmilam że się wyprowadzam w takie nerwy wpadłam :D Pogodzicie się napewno:*

  • Nynka Autorytet
    Postów: 2709 1842

    Wysłany: 4 maja 2019, 13:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ojj coś slabo nam się maj zaczął😕
    Jak bety dziewczyny? Czy coś mi umknęło

  • Fraagola Koleżanka
    Postów: 44 23

    Wysłany: 4 maja 2019, 13:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja mialam testowac w poniedzialek ale chyba nic z tego. Czuje wszystko na okres. Piersi, brzuch, suchy sluz... Nie bede sie łudzić ze moze okres nie przyjdzie... 😔

    Starania od sierpnia 2018
    Obecnie 15 cs
    Czekamy... 💜
  • Justyna1719 Autorytet
    Postów: 4413 1843

    Wysłany: 4 maja 2019, 13:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    LaBellePerle wrote:
    Dziewczyny, a ja z innej beczki. Tak się wczoraj pokłóciłam z moim, ze nie wiem, czy się nawet nie rozstaniemy...
    Kochana każdy się kłóci.. U nas też jest bardzo roznie😘 nie przejmuj się 😘 na pewno się pogodzicie.. Ja ostatnio w kłótni też powiedziałam że go nienawidze i dzwonię po ojca żeby przyjechał po mnie bo dłużej z nim nie wytrzymam..

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 4 maja 2019, 13:37

    LaBellePerle lubi tę wiadomość

    👱‍♀️32 lat, 🤵37 lat
    Starania od czerwca 2018
    Cel - 👶
    Problem męski azoospermia, Kariotyp męski nieprawidłowy - zespół klinefeltera
    🔻02.03.2021 wizyta startowa w klinice
    🔻16.03 - cytologia ok, grupa 2;
    🔻31.03 Kolposkopia, bez zmian nowotworowych
    🔻29.04 usunięcie nadzerki
    🔻15.05 - wizyta kontrolna
  • Justyna1719 Autorytet
    Postów: 4413 1843

    Wysłany: 4 maja 2019, 13:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nynka wrote:
    Ojj coś slabo nam się maj zaczął😕
    Jak bety dziewczyny? Czy coś mi umknęło
    No w kwietniu pierwsza połowa była super, w drugiej było mniej ❤️, więc może w maju będzie odwrotnie :) i druga połowa będzie wysypem serduszek :)

    Dzastina, Nera1986, Pani Ciasio, Agafiga, Shas91 lubią tę wiadomość

    👱‍♀️32 lat, 🤵37 lat
    Starania od czerwca 2018
    Cel - 👶
    Problem męski azoospermia, Kariotyp męski nieprawidłowy - zespół klinefeltera
    🔻02.03.2021 wizyta startowa w klinice
    🔻16.03 - cytologia ok, grupa 2;
    🔻31.03 Kolposkopia, bez zmian nowotworowych
    🔻29.04 usunięcie nadzerki
    🔻15.05 - wizyta kontrolna
  • Nynka Autorytet
    Postów: 2709 1842

    Wysłany: 4 maja 2019, 13:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Justyna na to liczę, sama też testuje na koniec😉
    Ale trzymam kciuki żeby jednal cały maj posypało kreskami❤

    Cichosza, Ignissa lubią tę wiadomość

  • anusiak5 Autorytet
    Postów: 1657 522

    Wysłany: 4 maja 2019, 14:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    LaBellePerle wrote:
    niestety wątpię w to, to kompletnie nie dotyczyło żadnych starań
    u nas mąż już w kłótni zahaczył o rozwód a nadal jesteśmy razem.niestety czasami emocje biora góre i przez to sie kłócimy.u nas nie chodziło o starania

    LaBellePerle lubi tę wiadomość

    anusiak=niedoczynnosc tarczycy i hashimoto
    iv09jw4z4iotag22.png whjt3csz8ywysrrm.png
    8fd339fb5b3915db6590d59424627848.png
  • Nera1986 Autorytet
    Postów: 2981 1087

    Wysłany: 4 maja 2019, 14:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    01.05 Anna_BB
    02.05 Justa29 , Mishigami00
    03.05 Blanche , just
    04.05 JennyXS

    Jak u Was sytuacja dziewczyny ? Cały czas trzymam kciuki!

    W oczekiwaniu na czwarty cud ...
    33lata
    2.05.2016r-poronienie


    o1489x0hv91qnmu5.png
  • Cichosza Autorytet
    Postów: 315 138

    Wysłany: 4 maja 2019, 14:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie dziś się pojawiła żywa krew.... Tylko trochę i jednorazowo może to być jeszcze po poronieniu? Czy może to być około owulacyjne? Bo jajniki mnie bolą od kilku dni a niby od jutra zaczynają mi się dni płodne. Miała któraś z Was kiedyś podobnie?

  • Miinii Przyjaciółka
    Postów: 113 96

    Wysłany: 4 maja 2019, 15:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    LaBellePerle wrote:
    Dziewczyny, a ja z innej beczki. Tak się wczoraj pokłóciłam z moim, ze nie wiem, czy się nawet nie rozstaniemy...
    Ja uważam, ze z moim M. bardzo dobrze się dogadujemy. A czasami tez się kłócimy. W każdym związku są kłótnie i to normalne. Czasami tego mojego mam ochotę walnąc patelnia 😂 będzie dobrze, głowa do góry ;*

    Aniołek ❤️ - 23.03.2019 - 9 tydzień - poronienie zatrzymane
    11.06.2019 - puste jajo płodowe..

    MTHFR C677T HETERO i PAI-1 HETERO

    Leki : duphaston , euthyrox 50mg
  • Wik89 Autorytet
    Postów: 3020 4399

    Wysłany: 4 maja 2019, 15:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny dzieki za wczorajsze rady, zamowilam termometr owulacyjny kardioline i od kolejnego cyklu mam zamiar sie zmobilizowac wreszcie do mierzenia.. u mnie dzis 16dzien cyklu, intensywnie sie staramy od paru dni, w poniedzialek rano ide na podglad zobaczyc czy byla owu, ale pewnosci nie bedzie chyba, bo ostatnio bylam w poniedzialek na pogladzie, a w tym cyklu odpuscilam mierzenie temp i testy owulacyjne, tylko sluz obserwowalam. No zobaczymy.. poki co dobrze sie mialam psychicznie ale za chwile sie zacznie ten najgorszy czas w cyklu...

    Wlasnie, jak tam Majówki, ktora juz testowala? :)

    hormony OK, obustronna drożność, X 2019 histeroskopia, X 2019 morfologia 1%, HBA 36%, I 2020 operacja żpn
    22 cs szczęśliwy

    195up1.png
  • Miinii Przyjaciółka
    Postów: 113 96

    Wysłany: 4 maja 2019, 15:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cichosza wrote:
    U mnie dziś się pojawiła żywa krew.... Tylko trochę i jednorazowo może to być jeszcze po poronieniu? Czy może to być około owulacyjne? Bo jajniki mnie bolą od kilku dni a niby od jutra zaczynają mi się dni płodne. Miała któraś z Was kiedyś podobnie?
    Ja miałam krwawienie kilka dni, później nic a następnie takie brązowe przez kilka dni. Wiec wydaje mi się, ze nie masz czym się martwić. A robisz testy owulacyjne ? Albo idziesz na monitoring ? Albo mierzysz temp?

    Aniołek ❤️ - 23.03.2019 - 9 tydzień - poronienie zatrzymane
    11.06.2019 - puste jajo płodowe..

    MTHFR C677T HETERO i PAI-1 HETERO

    Leki : duphaston , euthyrox 50mg
  • Cichosza Autorytet
    Postów: 315 138

    Wysłany: 4 maja 2019, 15:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Miinii wrote:
    Ja miałam krwawienie kilka dni, później nic a następnie takie brązowe przez kilka dni. Wiec wydaje mi się, ze nie masz czym się martwić. A robisz testy owulacyjne ? Albo idziesz na monitoring ? Albo mierzysz temp?
    Robię testy owulacyjne, kreska mocna ale nie tak ciemna jak kontrolna więc negatyw, zobaczę co jutro wyjdzie

  • Pani Ciasio Autorytet
    Postów: 1102 728

    Wysłany: 4 maja 2019, 15:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cichosza ja miałam w tym cyklu plamienia bardzo długo, bo do 8dc jakoś, kiedy normalnie trwają 3. Ale nie wiem czy to przez biochemiczną (?) czy może przez Acard... Osobiście uważam, że po kazdej stracie organizm jest trochę rozchwiany i może być różnie :)

    Leki: Bromergon, Duphaston, Glucophage, Acard, wit. D, foliany, inozytol, Neoparin
    HSG: ok

    1.10.2020r. Jesteś, córeczko!
    Cudzie trwaj! <3
    Czekamy na Ciebie ;*
  • Justyna1719 Autorytet
    Postów: 4413 1843

    Wysłany: 4 maja 2019, 16:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    anusiak5 wrote:
    u nas mąż już w kłótni zahaczył o rozwód a nadal jesteśmy razem.niestety czasami emocje biora góre i przez to sie kłócimy.u nas nie chodziło o starania
    No w każdym małżeństwie nawet najlepszym są kłótnie.. My z mężem nie mieszkaliśmy razem przed ślubem to poslubie zanim się "dotarliśmy" dużo kłótni przeszliśmy.. I też były przykre słowa... Po których leciały łzy.. M. Mi nawet kiedyś wykrzyczal że nie widzi naszej przyszłości i że za długo to razem nie posiedzimy..

    👱‍♀️32 lat, 🤵37 lat
    Starania od czerwca 2018
    Cel - 👶
    Problem męski azoospermia, Kariotyp męski nieprawidłowy - zespół klinefeltera
    🔻02.03.2021 wizyta startowa w klinice
    🔻16.03 - cytologia ok, grupa 2;
    🔻31.03 Kolposkopia, bez zmian nowotworowych
    🔻29.04 usunięcie nadzerki
    🔻15.05 - wizyta kontrolna
  • Justyna1719 Autorytet
    Postów: 4413 1843

    Wysłany: 4 maja 2019, 16:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nera1986 wrote:
    01.05 Anna_BB
    02.05 Justa29 , Mishigami00
    03.05 Blanche , just
    04.05 JennyXS

    Jak u Was sytuacja dziewczyny ? Cały czas trzymam kciuki!
    Właśnie jak tam się sprawy rozwijają??? 😊

    👱‍♀️32 lat, 🤵37 lat
    Starania od czerwca 2018
    Cel - 👶
    Problem męski azoospermia, Kariotyp męski nieprawidłowy - zespół klinefeltera
    🔻02.03.2021 wizyta startowa w klinice
    🔻16.03 - cytologia ok, grupa 2;
    🔻31.03 Kolposkopia, bez zmian nowotworowych
    🔻29.04 usunięcie nadzerki
    🔻15.05 - wizyta kontrolna
  • Aga1984 Przyjaciółka
    Postów: 67 101

    Wysłany: 4 maja 2019, 16:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej ja dziś powtórzyłam test ostatni jaki miałam. Okres według ovu w poniedziałek. Póki co nie cieszę się, czekam do usg 17 majahttps://zapodaj.net/929473a35d02e.jpg.html

    Pani Ciasio, Ignissa, Nynka, SylwiaLu lubią tę wiadomość

  • Justyna1719 Autorytet
    Postów: 4413 1843

    Wysłany: 4 maja 2019, 16:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aga1984 wrote:
    Hej ja dziś powtórzyłam test ostatni jaki miałam. Okres według ovu w poniedziałek. Póki co nie cieszę się, czekam do usg 17 majahttps://zapodaj.net/929473a35d02e.jpg.html
    Ojej :) nie gratuluję żeby nie zapeszyc 😊 po 17 będą oficjalne jak tak 😊a długo się staraliscie??

    👱‍♀️32 lat, 🤵37 lat
    Starania od czerwca 2018
    Cel - 👶
    Problem męski azoospermia, Kariotyp męski nieprawidłowy - zespół klinefeltera
    🔻02.03.2021 wizyta startowa w klinice
    🔻16.03 - cytologia ok, grupa 2;
    🔻31.03 Kolposkopia, bez zmian nowotworowych
    🔻29.04 usunięcie nadzerki
    🔻15.05 - wizyta kontrolna
  • Miinii Przyjaciółka
    Postów: 113 96

    Wysłany: 4 maja 2019, 16:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aga1984 wrote:
    Hej ja dziś powtórzyłam test ostatni jaki miałam. Okres według ovu w poniedziałek. Póki co nie cieszę się, czekam do usg 17 majahttps://zapodaj.net/929473a35d02e.jpg.html
    Ojej ojej ! Podziwiam jeśli chodzi o te czekanie :o ja bym nie dała rady :D

    Aniołek ❤️ - 23.03.2019 - 9 tydzień - poronienie zatrzymane
    11.06.2019 - puste jajo płodowe..

    MTHFR C677T HETERO i PAI-1 HETERO

    Leki : duphaston , euthyrox 50mg
  • Aga1984 Przyjaciółka
    Postów: 67 101

    Wysłany: 4 maja 2019, 16:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Justyna1719 wrote:
    Ojej :) nie gratuluję żeby nie zapeszyc 😊 po 17 będą oficjalne jak tak 😊a długo się staraliscie??
    Chyba nasz 3 cykl, mam już 7 latke. Boje sie bo mam prawie 35 lat.

‹‹ 17 18 19 20 21 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Adaptogeny - Ashwagandha, Korzeń Maca, Shatavari

Każdego dnia przybywa par, które po wieloletnich staraniach o dziecko, osiągają swój cel dzięki unikalnym ziołom - adaptogenom. Powiedzmy sobie otwarcie: kto sprawniej przywróci ład i porządek w świecie sztucznie zdezorganizowanym przez człowieka, jak Matka Natura? Świetnie, że zaczynamy korzystać z jej pomocy. Jeśli to zagadnienie nie jest Ci jeszcze znane, koniecznie przeczytaj artykuł do końca.          

CZYTAJ WIĘCEJ

Insulinooporność - zasady żywieniowe, dieta i objawy.

Czym jest insulinooporność? Insulinooporność a dieta - na czym polega zależność? Jak odżywiać się przy insulinooporności? Które produkty spożywcze warto włączyć do diety, a z których warto zrezygnować? Artykuł napisany przez Zosię i Anię z Akademii Płodności. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Klinika niepłodności - 50 pytań, na które warto znać odpowiedź przy pierwszej wizycie.

Chciałabyś mieć pewność, że dobrze przygotowałaś się do swojej pierwszej wizyty u lekarza, dotyczącej problemów z zajściem w ciążę? Skorzystaj z naszego formularza płodności  – są to pytania, które dobry specjalista prawdopodobnie zada Ci podczas pierwszej wizyty , która pomoże zdiagnozować niepłodność. W ten sposób o niczym nie zapomnisz i będziesz mieć pod ręką wszystkie szczegóły dotyczące Twojego zdrowia, płodności lub historii chorób w Twojej rodzinie!       

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego