Forum Starając się - ogólne marcowe starania :)!!! początki na Ovufriend
Odpowiedz

marcowe starania :)!!! początki na Ovufriend

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • raduska Debiutantka
    Postów: 9 0

    Wysłany: 14 marca 2013, 12:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    pytania od początkujących

  • raduska Debiutantka
    Postów: 9 0

    Wysłany: 14 marca 2013, 12:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mam prośbe do bardziej doświadczonych dziewczyn. dopiero zaczynam na ovu . i chciałabym zebyście doradziły odnośnie siemienia lnianego . ile razy pić w ciągu dnia. i po jakim czasie widac efekty w śluzie ?

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 marca 2013, 12:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja piję od 3 tyg i już są efekty, jeśli jest mielone to piję 2*dziennie po 2 łyżki :)

  • raduska Debiutantka
    Postów: 9 0

    Wysłany: 14 marca 2013, 12:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    aha czyli nie ma co panikowac narazie :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 marca 2013, 12:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    spokojnie :) ale tego śluzu to mam tak dużo, że aż czasem musze się "przewijać".... :)

  • raduska Debiutantka
    Postów: 9 0

    Wysłany: 14 marca 2013, 12:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    a jeszcze jakieś dobre sprawdzone rady ? co komu pomogło i ogólnie ?
    bo staramy sie od roku prawie i nic niby wszystko jest ok i u niego i u mnie ale jakos nie wychodzi:(

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 marca 2013, 13:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A brałaś CASTAGNUS? http://www.doz.pl/apteka/p2376-Castagnus_tabletki_45_mg_30_szt reguluje cykl i obniża PRL, która b.często przeszkadza zajść... Ja biorę 2 cykl, no w sumie 1,5, cykl się i tak znacząco uspokoił, dodatkowo, jako farmaceuta daję mężowi SALFAZIN od tego m-ca, bo jest bombą witaminową dla plemników- oto link http://www.doz.pl/apteka/p5448-Salfazin_cynk_i_witaminy_tabletki_100_szt,czytałam też opinie, i serio oba leki mogą pomagać :) aha i dieta :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 marca 2013, 13:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tłusty nabiał-
    pełnotłusty nabiał jest pokarmem mającym znaczący wpływ na płodność


    NNKT-
    morskie ryby, oleje roślinne i owoce awokado


    Cynk-
    ważny w diecie przyszłego taty!
    nasiona roślin strączkowych,
    pestki dyni, jaja, mięso, mleko i produkty mleczne,
    a także zbożowe z pełnego przemiału
    (np. pieczywo razowe, orkiszowe, typu graham, kasze)


    Żelazo-
    wątroba, serce, czerwone mięso czy ryby,
    A dla mamy!
    buraki, korzeń pietruszki, suszone morele i orzechy, rośliny strączkowe


    Kwas foliowy-
    warzywa liściaste (szpinak, sałata), brokuły, owoce cytrusowe,
    drożdże, wątroba, produkty zbożowe z pełnego przemiału,
    nasiona roślin strączkowych


    Witamina E-
    witamina E zyskała miano „witaminy płodności”
    oleje roślinne, zwłaszcza słonecznikowy, margaryny wzbogacane, zarodki pszenicy,
    orzechy laskowe,
    żółtka jaj, warzywa liściaste (np. szpinak, sałata), natka pietruszki.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 marca 2013, 13:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Polecam Ci również wątek WIARA CZYNI CUDA, poczytaj mój wstęp.... :)

  • raduska Debiutantka
    Postów: 9 0

    Wysłany: 14 marca 2013, 13:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dzięki wielkie :) wszystko wezme pod uwage i napewno zaraz poczytam o tych tabletkach :) i oczywiście WIARA CZYNI CUDA:)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 marca 2013, 13:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mam nadzieję że pomogę :)trzymam za Ciebie kciuki <3

  • darijka Autorytet
    Postów: 721 538

    Wysłany: 14 marca 2013, 20:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    zioła ojca sroki na owulację w pierwszym cyklu z ziołami i się udało.

    karoam, Paula90 lubią tę wiadomość

    ]iv09mg7yqro6ly4p.png[/url
  • moni_c Autorytet
    Postów: 1096 1152

    Wysłany: 15 marca 2013, 08:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Darijka mogłabyś podać link do strony z której kupowałaś zioła?

    mc1d28t.png
    zabawa.gif
    20100828580113.png
  • karoam Autorytet
    Postów: 939 2548

    Wysłany: 15 marca 2013, 09:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja tez sie nad tymi ziolkami zastanawiam- jesli ktos ma linka do sklepu internetowego bylabym wdzieczna :)

    1usaej28ly44zrzp.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 15 marca 2013, 10:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    karoam wrote:
    Ja tez sie nad tymi ziolkami zastanawiam- jesli ktos ma linka do sklepu internetowego bylabym wdzieczna :)

    Wczoraj kupiłam o takie: http://allegro.pl/owulacja-ciaza-m-nr-3-ziola-z-kurpi-100g-5-5-zl-i3071981656.html, za 100 g jest 5,50, czyli za 200 g 11 zł, taniej niż na innych aukcjach :)

  • karoam Autorytet
    Postów: 939 2548

    Wysłany: 15 marca 2013, 16:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    EmiliaWSK wrote:
    karoam wrote:
    Ja tez sie nad tymi ziolkami zastanawiam- jesli ktos ma linka do sklepu internetowego bylabym wdzieczna :)

    Wczoraj kupiłam o takie: http://allegro.pl/owulacja-ciaza-m-nr-3-ziola-z-kurpi-100g-5-5-zl-i3071981656.html, za 100 g jest 5,50, czyli za 200 g 11 zł, taniej niż na innych aukcjach :)

    Dzieki :)
    Ale chyba jednak zamowie sobie osobno ziolka i sama zrobie mieszanke :)

    1usaej28ly44zrzp.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 15 marca 2013, 18:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wiesiołek w połączeniu z siemieniem - na mnie działa. Tzn na zewnątrz ledwie co da się zaobserwować, ale skończyła się sahara ;)
    Wiesiołek biorę tak od 1 do 10/11 dc (5 kapsułek dziennie).
    2 kopiaste łyżeczki siemienia mielonego zalewam 2/3 wrzątku, mieszam. Po ostygnięciu piję pół szklanki rano (przed piciem mieszam, żeby zrobił się w miarę jednorodny glut) przed śniadaniem, a pół przed obiadem.

    Castagnus - trudno powiedzieć czy działa. Jak zajdę w ciążę, to potwierdzę ;)

    Meginka, karoam lubią tę wiadomość

  • Donna30 Nowa
    Postów: 1 1

    Wysłany: 26 marca 2013, 23:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam was przyszle kochane mamusie:):) Na ovu zarejestrowalam sie dzisiaj rano i caly czas obserwuje wpisy i stwierdzam ze bardzo fajnie miec kogos z was dziewczynki, kiedy to razem wspolnie mozemy sie wspierac przy pierwszym dniu miesiaczki, ze niestety nadeszla lub wspolnie cieszyc sie z jej braku:)Ja z mezem co prawda staramy sie juz ze 3 miesiace i oczywiscie nadal nic.....ale sie niepoddaje!!! Pare dni po owulacji co prawda powiekszyly mi sie piersi i widac na nich zylki pajaczki, maz twierdzi ze widzi je i z boku brzucha i ze on wogole jakis inny rzekomo sie poszerzylam, boli mnie podbrzusze, nio oczywiscie mam nadzieje ze ,,ciocia'' nie zawita ale ja szczescia w zyciu nie mam i pewnie dlugo bede czekala na jej brak....Serdecznie was pozdrawiam i zycze wszystkim powodzonka w marcu zebyscie pozbyly sie na 9 msc tej cioci hehe:)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 26 marca 2013, 23:44

    Kajka25 lubi tę wiadomość

  • martula Ekspertka
    Postów: 143 100

    Wysłany: 27 marca 2013, 06:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam na ovu i życzę powodzenia:)

  • martula Ekspertka
    Postów: 143 100

    Wysłany: 27 marca 2013, 06:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    I cierpliwości, bo może być potrzebna :)

Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Pierwsza wizyta w klinice leczenia niepłodności – jak się przygotować?

Nadszedł ten czas - przed Wami pierwsza wizyta w kierunku diagnostyki problemów z płodnością. Jak wygląda? Na co się przygotować? Czy przed wizytą warto wykonać wstępne badania? Jakie znaczenie mają obserwacje cyklu miesiączkowego podczas diagnostyki? Jak wygląda wywiad medyczny? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Przyczyny niepowodzenia in vitro - jakie?

Procedura in vitro to niekiedy jedyna szansa dla par bezskutecznie starających się o dziecko i walczących z niepłodnością. Choć skuteczność metody jest wysoka, niestety nie zawsze kończy się sukcesem... Jakie są najczęstsze przyczyny niepowodzeń przy IVF?

CZYTAJ WIĘCEJ

Planowanie ciąży, czyli o tym jakie badania przed ciążą warto wykonać

Planowanie ciąży to ważny moment w życiu każdej kobiety. Zastanawiasz się jakie badania przed ciążą warto wykonać? A może warto pomyśleć o dodatkowych szczepieniach? Co zrobić, aby zwiększyć swoje szanse na zdrową, szczęśliwą ciążę? Przeczytaj, które szczepienia musisz zrobić jeszcze przed rozpoczęciem starań, a które spokojnie możesz zrobić nawet będąc już w ciąży. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego