X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Marcowe testowanie :)
Odpowiedz

Marcowe testowanie :)

Oceń ten wątek:
  • Salome Autorytet
    Postów: 3092 4491

    Wysłany: 12 marca 2019, 11:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Judit ale taki spadek to żaden spadek, temperatura wciąż wysoka!

    👩 zero ciąż
    AMH 1,6-2
    niby wszystko ok, ale coś jest nie tak


    👦
    wyniki ok, oprócz podwyższonej fragmentacji DNA

    1 procedura - 4 pęcherzyki, stymulacja przerwana

    2 procedura - 13 komórek, 10 dojrzałych, 6 zapłodnionych, 5.1.1 i 3.2.2 - transfery nieudane

    3 procedura - 9 komórek, 6 dojrzałych, 3 się zapłodniły, słaby 4.3.3 z 7 doby - nie rozmroził się

    Przygotowania do AZ w Reprofit.

    Brak jednoznacznej przyczyny niepowodzeń.

  • Miśka 91 Autorytet
    Postów: 429 266

    Wysłany: 12 marca 2019, 11:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dośka wrote:
    Ewelina92 super, gratuluję! :) <3

    ABI, AnitaK tulę mocno, ale wiem, że w kolejnym cyklu się uda! :)

    Za wszystkie czekające na testowanie mocno trzymam kciukiiii!! :)

    A ja wczoraj byłam u lekarza i zobaczyłam na usg mały zarodeczek :)
    Super😊 Świetna wiadomości 😊

    Dośka lubi tę wiadomość

    76d641b845.png
  • taka_mama Autorytet
    Postów: 934 703

    Wysłany: 12 marca 2019, 12:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Właśnie wróciłam od dentysty, wcale nie było tak źle, zobaczymy co będzie jak znieczulenie zejdzie. Przynajmniej tak jeden kłopot z głowy.

    Gratka, Nera1986 lubią tę wiadomość

    08.10.2011 Córka ❤
    15.11.2014 Aniołek
    26.05.2018 Aniołek
    16.12.2019 Synek ❤
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 12 marca 2019, 12:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 22 kwietnia 2019, 07:34

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 12 marca 2019, 12:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 22 kwietnia 2019, 07:34

  • Judit Autorytet
    Postów: 1233 1229

    Wysłany: 12 marca 2019, 12:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    [

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 23 października 2020, 13:55

    ultra długi protokół:
    8dojrzałych komórek
    7 się zapłodniło
    ❄4AA na pokładzie-jest z nami na świecie 👣
    została ❄ 4AA

    endometrioza 2/3st,hashimoto, kir aa, ANA 1,2
  • axox Ekspertka
    Postów: 128 78

    Wysłany: 12 marca 2019, 12:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pomożecie kiedy testować?
    Dziś 30dc zwykle cykle mam 30 dniowe wiec planowałam test jutro ale wydaje mi sie że owulacja mi sie przesunela o 2-3 dni.
    W niedziele byla biel.
    W piątek? Czy jest sens wczesniej?

    https://www.maluchy.pl/ci-69827.png
  • Salome Autorytet
    Postów: 3092 4491

    Wysłany: 12 marca 2019, 13:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Axox a ile dni po owulacji?

    👩 zero ciąż
    AMH 1,6-2
    niby wszystko ok, ale coś jest nie tak


    👦
    wyniki ok, oprócz podwyższonej fragmentacji DNA

    1 procedura - 4 pęcherzyki, stymulacja przerwana

    2 procedura - 13 komórek, 10 dojrzałych, 6 zapłodnionych, 5.1.1 i 3.2.2 - transfery nieudane

    3 procedura - 9 komórek, 6 dojrzałych, 3 się zapłodniły, słaby 4.3.3 z 7 doby - nie rozmroził się

    Przygotowania do AZ w Reprofit.

    Brak jednoznacznej przyczyny niepowodzeń.

  • axox Ekspertka
    Postów: 128 78

    Wysłany: 12 marca 2019, 13:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Maria87 wrote:
    Axox a ile dni po owulacji?

    Wydaje mi sie ze 12-13 dni po owulacji (u mnie to takie strzelanie troche bo na podstawie sluzu i samopoczucia;))

    https://www.maluchy.pl/ci-69827.png
  • Salome Autorytet
    Postów: 3092 4491

    Wysłany: 12 marca 2019, 14:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No to myślę, że spokojnie możesz jutro z rana. Tu są takie zawodniczki, które w 10dpo testują, więc aż dziw, że się uchowałaś! ;)

    Angelika1313 lubi tę wiadomość

    👩 zero ciąż
    AMH 1,6-2
    niby wszystko ok, ale coś jest nie tak


    👦
    wyniki ok, oprócz podwyższonej fragmentacji DNA

    1 procedura - 4 pęcherzyki, stymulacja przerwana

    2 procedura - 13 komórek, 10 dojrzałych, 6 zapłodnionych, 5.1.1 i 3.2.2 - transfery nieudane

    3 procedura - 9 komórek, 6 dojrzałych, 3 się zapłodniły, słaby 4.3.3 z 7 doby - nie rozmroził się

    Przygotowania do AZ w Reprofit.

    Brak jednoznacznej przyczyny niepowodzeń.

  • axox Ekspertka
    Postów: 128 78

    Wysłany: 12 marca 2019, 15:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Maria87 wrote:
    No to myślę, że spokojnie możesz jutro z rana. Tu są takie zawodniczki, które w 10dpo testują, więc aż dziw, że się uchowałaś! ;)
    Robiłam w ndz i byl negatywny wiec sie nie uchowalam;) alw malo wierze w takie wczesne robienie testu w poprzedniej ciazy pozytyw wyszedl mi dopiero 3 dni po [email protected]

    https://www.maluchy.pl/ci-69827.png
  • Nera1986 Autorytet
    Postów: 2981 1087

    Wysłany: 12 marca 2019, 15:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Axox to zależy od kobiety bo mnie np wcześnie jak 15-16dpo nie wychodzą

    W oczekiwaniu na czwarty cud ...
    33lata
    2.05.2016r-poronienie


    o1489x0hv91qnmu5.png
  • Nera1986 Autorytet
    Postów: 2981 1087

    Wysłany: 12 marca 2019, 15:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ana_33 wrote:
    Albo moze jak wkleic zdjęcie zeby bylo ok na początek:-)

    https://zapodaj.net/ecea4e83a9a56.jpg.html
    powtórz bo nie do końca pik ale może być też tak ze wieczorem będzie słabszy "bo juz spadać będzie " ale śmiało możesz odliczać od dziś myślę bo intensywny wynik

    W oczekiwaniu na czwarty cud ...
    33lata
    2.05.2016r-poronienie


    o1489x0hv91qnmu5.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 12 marca 2019, 16:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 22 kwietnia 2019, 07:34

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 12 marca 2019, 16:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 22 kwietnia 2019, 07:35

  • Esti Autorytet
    Postów: 262 478

    Wysłany: 12 marca 2019, 16:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ewelina pieknie gratuluję I życzę spokojnej ciąży!

    33 lata
    When there is a will there’s a way.

    8e7d1776a5.png
  • Nera1986 Autorytet
    Postów: 2981 1087

    Wysłany: 12 marca 2019, 16:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ana_33 wrote:
    Dzieki. Tak koło 20 myślałam jeszcze raz zrobię. Wczoraj były przytulanki, ale w takim razie dzis chyba powtórka;-):-)
    Pik nie wskazuje na dzień owulacji a czas przed(czasem są fałszywie dodatnie . Czasem codzienne serduszka mają marny skutek . Jak ze śluzem? Strasznie nie lubię patrzeć na wykresy z telefonu bo nieczytelne

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 12 marca 2019, 16:17

    W oczekiwaniu na czwarty cud ...
    33lata
    2.05.2016r-poronienie


    o1489x0hv91qnmu5.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 12 marca 2019, 16:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 22 kwietnia 2019, 07:35

  • Nera1986 Autorytet
    Postów: 2981 1087

    Wysłany: 12 marca 2019, 17:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ana_33 wrote:
    Od 3 dni mialam taki wodnisty, ale nie bylo go jakos strasznie duzo. Wczoraj wieczorem sprobowalismy z tym zelem conceive, on tez sie zamienil w taki lepki, wiec troche mialam oszukany rano.
    Właściwie zalozylismy sobie, ze seksy co dwa dni, to moze faktycznie poczekamy...
    wodnisty to płodny - a czułaś mokro ?

    W oczekiwaniu na czwarty cud ...
    33lata
    2.05.2016r-poronienie


    o1489x0hv91qnmu5.png
  • Gula Autorytet
    Postów: 745 303

    Wysłany: 12 marca 2019, 17:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny czy to możliwe że po clo okres się skrócił i jest mniej obfity? W piątek zaczęłam plamić, w sobotę się rozkręciło więc uznałam to za 1dc. Dziś niby wychodzi na to że jest 4dc ale już nie mam właściwie okresu. A zawsze trwał ok 6 dni, a pierwsze 2 dni nie dość że umierałam to jeszcze - za przeproszeniem - lało się ze mnie.
    Miała któraś tak?

    Starania od sierpnia 2018
    09.2019 - 10tc puste jajo płodowe 💔
    09.2020 - cb 😔

    13.08.2021 - II 🍀
    25.08.2021 - 6mm człowieka z bijącym💚
    15.09.2021 - 2,43cm/❤️177

    ckaiikgnedsk8113.png
‹‹ 99 100 101 102 103 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

CZYTAJ WIĘCEJ

Naprotechnologia - naturalna metoda podczas starania o dziecko i nie tylko.

Naprotechnologia (Natural Procreatice Technology, w skrócie: NPT lub NaPro) to metoda naturalnego wsparcia prokreacji. Ma wiele zwolenników, jak i całkiem sporo przeciwników, zanim wypowiesz swoją opinię, przeczytaj informacje jakie dla Ciebie zebraliśmy. Przeczytaj, na czym dokładnie polega naprotechnologia, czy jest przeznaczona tylko dla kobiet, czy również wspiera mężczyzn, w jakich przypadkach okazuje się najskuteczniejsza, a w jakich raczej się nie sprawdzi. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Klinika niepłodności - 50 pytań, na które warto znać odpowiedź przy pierwszej wizycie.

Chciałabyś mieć pewność, że dobrze przygotowałaś się do swojej pierwszej wizyty u lekarza, dotyczącej problemów z zajściem w ciążę? Skorzystaj z naszego formularza płodności  – są to pytania, które dobry specjalista prawdopodobnie zada Ci podczas pierwszej wizyty , która pomoże zdiagnozować niepłodność. W ten sposób o niczym nie zapomnisz i będziesz mieć pod ręką wszystkie szczegóły dotyczące Twojego zdrowia, płodności lub historii chorób w Twojej rodzinie!       

CZYTAJ WIĘCEJ