Forum Starając się - ogólne Modliwty dla kobiet w ciąży i starajacych się
Odpowiedz

Modliwty dla kobiet w ciąży i starajacych się

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • gosia86 Autorytet
    Postów: 7757 4712

    Wysłany: 21 lipca 2014, 21:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny co myslicie o takim temacie?
    ja mocno wierząca nie jestem
    no,moze wierząca nie praktykująca
    ale odkąd poroniłam modlę się przed snem,wlasnymi slowami i ponowne zajście w ciążę jak najszybciej i o szczwsliwe zakończenie

    Nona, Jadhira lubią tę wiadomość

    8p3os65gknud0twt.png
    iv09tgf6v8u0j0rv.png
  • Lili Autorytet
    Postów: 495 692

    Wysłany: 21 lipca 2014, 21:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Każdy temat jest dobry :) Zapraszamy też na wątek "Nowenna staraczek". Tam wzajemnie modlimy się za siebie :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 21 lipca 2014, 21:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 7 stycznia 2015, 10:57

  • gosia86 Autorytet
    Postów: 7757 4712

    Wysłany: 21 lipca 2014, 21:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lili to,przepraszam ze zalozylam kolejny podobny temat
    ale jakoś tak mnie naszlo może z pomocą bożą szybciej sie uda
    tzteba próbować wszelkich możliwych sposobów

    8p3os65gknud0twt.png
    iv09tgf6v8u0j0rv.png
  • gosia86 Autorytet
    Postów: 7757 4712

    Wysłany: 21 lipca 2014, 21:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ale ogólnie temat mi się przydał nie wiedzialam ze mozna modlic sie do sw dominika

    8p3os65gknud0twt.png
    iv09tgf6v8u0j0rv.png
  • Lili Autorytet
    Postów: 495 692

    Wysłany: 22 lipca 2014, 11:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie musisz przepraszać Gosiu, ja tylko pomyślałam, że tamten wątek też może cię zainteresować :)

    Treść modlitwy do Św. Dominika:
    "Chwalebny Ojcze, święty Dominiku, który otrzymałeś od Boga tyle pomocy dla tych, którzy polecają się Tobie w obrazie z Soriano, weź także i mnie pod swą łaskawą opiekę i wyjednaj łaski dla duszy oraz inne dobrodziejstwa tak mi obecnie potrzebne. Amen"

    " O nadziejo przedziwna, którąś dał opłakującym Cię, kiedy przybliżał się Twój zgon, że bedziesz po swej śmierci pomocny swoim braciom, skoro stawisz się przed Wszechmocnego Boga tron.
    Spełń Ojcze to coś przyrzekł w ostatnią godzinę i nam Twoim sługom okaż swą przyczynę.
    Ty, coś tyloma cudy swe imię wsławił, gdyś leczył ciała chore i kalekie
    przyjdź do nas z łaską Pana Chrystusową i uzdrów dusze tą niebiańską mocą.
    Spełń Ojcze to coś przyrzekł w ostatnią godzinę i nam Twoim sługom okaż swą przyczynę.
    Niech Ojcu chwała wiecznie brzmi, Synowi i Duchowi po wszystkie dni.
    Spełń Ojcze to coś.....
    Wszechmogący Boże niech Święty Dominik, który był gorliwym głosicielem objawionej prawdy, wspiera Twój kościół swoimi zasługami i nauką i niech będzie dla nas troskliwym opiekunem. Przez Chrystusa Pana naszego. Amen."

    Możliwe, że gdzieś trochę przekręciłam, ale mniej więcej tak brzmi ta modlitwa. Mozna też napisać do sióstr dominikanek, które modla sie za pary starające się o potomstwo i jeśli chcesz, przysyłają pasek Świętego Dominika.
    Poza tym myślę, ze własnymi słowami warto sie modlić jak najczęściej również :)
    Miłego dnia!

    Evell, gosia86, sylwiunia, brunetka21 lubią tę wiadomość

  • Jadhira Koleżanka
    Postów: 79 19

    Wysłany: 22 lipca 2014, 17:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja kiedyś byłam bardzo wierzaca, ale teraz boję się modlić. Bo modlę się i tak jakby nikt mnie nie słuchał :(

    brunetka21 lubi tę wiadomość

    Aniołek Kubuś 30.01.2014 (*) 16tc
    8p3ovfxm0l2ycqvt.png
  • violijka Ekspertka
    Postów: 274 61

    Wysłany: 22 lipca 2014, 19:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja po 5 latach ciaglego starania sie przestalam wierzyc ze cokolwiek moze pomoc, ale ostatnio czuje ze mam jakas wewnetrzna potrzebe pojscia do kosciola, sama juz niewiem:( Natomiast moj maz jest bardzo wierzacy I caly czas powtarza ze jak Bog bedzie chcial to nam da to czego chcemy.
    I co tu poczac???

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 22 lipca 2014, 19:28

    58783feaec3e9132ab67a6f0b4667e63.png
  • gosia86 Autorytet
    Postów: 7757 4712

    Wysłany: 22 lipca 2014, 21:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mój mąż ma takie poglądy jak ja, wierzymy ale nie w ksiedza

    8p3os65gknud0twt.png
    iv09tgf6v8u0j0rv.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 18 grudnia 2014, 16:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Chciala bym zajsc wciaze staram sie ale nic pomorze ktos ??

Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Ciąża pozamaciczna - czym jest i jakie są objawy ciąży pozamacicznej?

Ciąża pozamaciczna (ektopowa) zdarza się raz na 90-100 przypadków ciąży. Jest to ciąża, która zamiast w macicy rozwija się poza nią. Objawy ciąży pozamacicznej nie są jednoznaczne. Trudno ją czasem rozpoznać, bo na początku objawy są podobne do ciąży o prawidłowym przebiegu. Na późniejszym etapie pojawia się ból podbrzusza, krwawienie oraz brak prawidłowego przyrostu hormonu hCG. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Choroby endometrium - jakie są najczęstsze?

Czym jest endometrium, a czym endometrioza? Jakie mogą być inne choroby endometrium i jak się objawiają? Jaka grubość endometrium jest optymalna podczas starań o dziecko? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Krew miesiączkowa - kolor krwi podczas okresu

Czy to normalne, że krew miesiączkowa zmienia swój kolor i konsystencję? Czy brązowy kolor krwi podczas okres powinien Cię niepokoić, czy jest to zjawisko naturalne? Kiedy krwawienie miesiączkowe wymaga konsultacji z lekarzem? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego