Forum Starając się - ogólne niepoKhalane poczęcie
Odpowiedz

niepoKhalane poczęcie

Oceń ten wątek:
  • werni Autorytet
    Postów: 10397 7839

    Wysłany: 29 maja 2015, 11:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mnie moj wczoraj zalamal, ukradli mu portfel z kasa na czynsz, dzis policja zadz do niego ze sie znalazl ale bez pieniedzy :( nie wiem co teraz bedzie.

    f2wlsg1849ksqu5m.png

    mhsv20mmdqfv97ge.png
    Na ovu od 07.07.2014

    Prl-maj 950
    Tsh- maj 3.04
    Androstedion-wysoki-zostal obnizony za pomoca tabl. Anty.

    Nasz cud Wojtuś 😍
  • ołowiana wrona Autorytet
    Postów: 568 154

    Wysłany: 29 maja 2015, 12:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Właściciel chyba zrozumie wyjątkową i trudną sytuację/ nie powinien robić problemów z odroczeniem spłaty

    Ołowiana Wrona
    201609077444.png
  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 29 maja 2015, 12:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ołowiana wrona wrote:
    3 dni - to chyba rewelacja ?

    B mnie dzisiaj zastrzelił... Mam wieczorem wizytę, ocena owulacji żeby trafić w szczyt dni płodnych celem zrobienia testu na wrogi śluz szyjkowy"... Pomijając szczegół, że moja wizyta koliduje z jego piłką nożną, no i że będzie musiał mnie bzyknąć zaraz po powrocie z pracy..czyli za jakieś 1,5h...B stwierdził, że dzisiaj to już może ciąże zobaczymy, bo mam kwaśny śluz, a normalnie do owu jestem "słodka"....nie wiem czy się śmiać czy płakać. No ale nie sądziłam, że w ogóle rejestruje TAKIE rzeczy
    Noo ale ma zle opinie.
    Co do sluzu to nawet ja po zapachu stwierdzam czy jest kwasny czy slodki ;p ale tak serio to chyba zle ze przed owulacja czy w szczycie masz kwasny bo powinien byc zasadowu bo kwasny chyba plemniki zabija chyba ze sie myle.

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • werni Autorytet
    Postów: 10397 7839

    Wysłany: 29 maja 2015, 13:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Oby nie byl zly

    f2wlsg1849ksqu5m.png

    mhsv20mmdqfv97ge.png
    Na ovu od 07.07.2014

    Prl-maj 950
    Tsh- maj 3.04
    Androstedion-wysoki-zostal obnizony za pomoca tabl. Anty.

    Nasz cud Wojtuś 😍
  • emilanka Autorytet
    Postów: 4200 2968

    Wysłany: 29 maja 2015, 18:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No Ołowiana moje życie kręci się teraz właściwie tylko wkoło seksu :P Twój facet jest lepszy jak ovu :P

    Werni mam nadzieję że właściciel okaże się człowiekiem

    https://ciazooporna.music.blog/
    PCOS, insulinooporność, hiperinsulinemia poposiłkowa, hiperprolaktynemia, niedoczynność tarczycy, hiperandrogenizm (zbyt wysoki DHEAs androstendion), nietolerancja glutenu, mleka krowiego, mutacje: MTHFR 1298ac, Leiden, PAI, DTRR, nieszczelne jelita...
  • arien Autorytet
    Postów: 2345 1313

    Wysłany: 29 maja 2015, 19:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    emilanka, zazdroszczę Ci w sumie :) moje się teraz kręci wokół mojej emocjonalnej sinudoidy i numerów jakie ma małżonek wykręca

    o1483e5e2gt7h77w.png
  • emilanka Autorytet
    Postów: 4200 2968

    Wysłany: 29 maja 2015, 20:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Arien ja już swoje przeszłam ;/

    https://ciazooporna.music.blog/
    PCOS, insulinooporność, hiperinsulinemia poposiłkowa, hiperprolaktynemia, niedoczynność tarczycy, hiperandrogenizm (zbyt wysoki DHEAs androstendion), nietolerancja glutenu, mleka krowiego, mutacje: MTHFR 1298ac, Leiden, PAI, DTRR, nieszczelne jelita...
  • arien Autorytet
    Postów: 2345 1313

    Wysłany: 29 maja 2015, 20:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Też fakt, należy Ci się teraz duuuużo przyjemności :) Ja jestem na początku swojej drogi a tu takie jazdy. Masakra. Ale może w końcu mi się znudzi i odpuszczę szybko i wtedy zajdę :D

    o1483e5e2gt7h77w.png
  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 29 maja 2015, 22:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Boze coraz gorzej znosze alkohol. Bleee...

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 30 maja 2015, 06:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jak myslicie frustracja spowodowana brakiem seksu moze byc okolicznoscia lagadzaca? Juz ustalilysmy ze pms tak a brak seksu od ponad 3 tygodni? Naprawde wczoraj to ten moj mnie juz tak wkurzyl ze mu zapowiem dzies ze jak ta maca nie pomoze to najpierw robimy badania hormonalne a potem seksuolog. Wrrrr jak ja nie jestem przyzwyczajona do takiej roli... Zawsze to ja bylam ta oziebla suka ktora nie kocha swojego bylego bo nie chce z nim seksu.... Ja naprawde tego swojego nie rozumiem... Wczoraj juz po malej ilosci alkoholu i trzech dniach chodzenia z taka chciaca ze sama ze soba nie moglam wytrzymac zobaczylam u niego cos czego juz dawno nie bylo (reakcje organu na moje pocalunki w usta) a ten co? Zaczal zartowac i odwrocil sie i poszedl spac... Nic tylko plakac mi sie dzis chce....

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 30 maja 2015, 07:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja pierdziele a takie to dzieci maja.... http://www.tvn24.pl/olecko-pijana-21-latka-urodzila-w-domu-pijane-dziecko,546912,s.html

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • littleladybird Autorytet
    Postów: 3539 1948

    Wysłany: 30 maja 2015, 09:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ciri22 wrote:
    Ja pierdziele a takie to dzieci maja.... http://www.tvn24.pl/olecko-pijana-21-latka-urodzila-w-domu-pijane-dziecko,546912,s.html
    Szkoda gadać :/

    05ludzik.gif "Życie ma tyle samo wad ile zalet."
  • ołowiana wrona Autorytet
    Postów: 568 154

    Wysłany: 30 maja 2015, 15:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No właśnie okazuje się, że jest już po owulacji!! Albo w tym cyklu jej nie było. Śluz jak podejrzewalam juz nie plodny. Plemniki w nim unieruchomione. Dzisiaj jadę na progesteron, zmierzylam od rana temp 36,48..więc nisko jak na 2 fazę. Złośliwość mojego ciała nie zna granic. Od następnego cyklu stymulacja i zwykle staranie, a później stymulacja i IUI

    Ołowiana Wrona
    201609077444.png
  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 30 maja 2015, 16:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czyli dakesz sobie jeszcze jeden cykl na naturalne?

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • ołowiana wrona Autorytet
    Postów: 568 154

    Wysłany: 30 maja 2015, 17:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    B chce juz e tym miesiącu IUI, a ja dostałam jakaś 'cofke'... Nie wiem, niby bliżej niż dalej ale jakoś nie mam dobrych przeczuc

    Ołowiana Wrona
    201609077444.png
  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 30 maja 2015, 17:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wiesz jak to mowia moze wlasnie wam sie uda teraz i nie bedzie potrzebna ;) juz tu jedna na i pewnie nie jedna na forum ale ja z taka osobiscie gadalam co to zaszla w ostatnim miesiacu oczekiwan i okazo sie ze nie bedzie potrzebne ;)

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • ołowiana wrona Autorytet
    Postów: 568 154

    Wysłany: 31 maja 2015, 13:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wiem, słyszałam nie jedną taką "miejską legendę"... Niestety mój przypadek jest beznadziejny
    Werni - jak na froncie? kwestia czynszu załatwiona??

    Ołowiana Wrona
    201609077444.png
  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 31 maja 2015, 17:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Eh noo moze tak a moze ten cud sie stanie. Ja wczoraj znow po parszywym wieczorze z G. Dzis rozmowa taka powazna ze musi cos juz zrobic...

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • ołowiana wrona Autorytet
    Postów: 568 154

    Wysłany: 31 maja 2015, 19:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Co się stało? Tzn znowu nic się nie stało?? Co mu nagadalas??
    Ja z B tez miałam mała wymianę słów wczoraj, bo musiałam od rana zrobić progesteron. Chyba 5 razy mu o tym mówiłam, na końcu z wkurwem, że biorę taxi i jadę... 'skoro to takie ważne to czemu nie mówisz, skąd mam wiedzieć?'... Wystarczyło BYC! A nie gnac na piłkę z kumplami

    Ołowiana Wrona
    201609077444.png
  • arien Autorytet
    Postów: 2345 1313

    Wysłany: 31 maja 2015, 20:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ehh...faceci mają czasem takie zagrywki, że czujemy się ze wszystkim kompletnie same. Przynajmniej ja tak czuję. Też mielismy ostatnio gorszy czas, awanturę przeplataną z cichymi dniami. Ale już się chyba ogarnął.

    o1483e5e2gt7h77w.png
‹‹ 90 91 92 93 94 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Starania o dziecko i ciąża po poronieniu - prawdziwe historie ♡

"Prawdziwe historie kobiet starających się o dziecko" - opowieść o Karolinie, która doświadczyła bolesnej straty w 21. tygodniu ciąży... Jak sama mówi: wszystko układało się idealnie, nic nie wskazywało na to, że coś może być nie tak. "Starania o dziecko i ciąża po poronieniu" -  o bólu, bezsilności, traumie, ale również o pięknym odrodzeniu, niegasnącej nadziei i szczęśliwym zakończeniu. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Koronawirus a problemy z płodnością - o emocjach w obliczu pandemii

Pandemia koronawirusa szczególnie mocno uderza w pary starające się o dziecko lub zmagające się z niepłodnością. Jak radzić sobie z emocjami w tym trudnym czasie? Na czym skupić swoją energię i uwagę? Jak obecny czas może przysłużyć się płodności? Czy z obecnej sytuacji można wyciągnąć dobrą lekcję? O tym wszystkim opowiada doświadczona psycholog, każdego dnia wspierająca pary w drodze do rodzicielstwa - Justyna Kuczmierowska. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Kwasy Omega-3 - ważny składnik w diecie przyszłej mamy

Kwasy omega-3 są bardzo istotnym składnikiem w diecie, o którym warto pomyśleć już na etapie starań o dziecko. Idealnie, aby po konsultacji z lekarzem, suplementować kwasy już od pierwszych dni ciąży. Dlaczego są takie ważne? Jaką pełnią rolę? Jak wybrać odpowiedni suplement? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego