Forum Starając się - ogólne niepoKhalane poczęcie
Odpowiedz

niepoKhalane poczęcie

Oceń ten wątek:
  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 2 czerwca 2015, 14:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Noo w wawie 30 stopni ;p

    werni lubi tę wiadomość

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • ołowiana wrona Autorytet
    Postów: 568 154

    Wysłany: 2 czerwca 2015, 14:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    okolice Gniezna 25... w biurze max 19 st ;/ i jeszcze ekspres do kawy się zjebawszy :/

    Ołowiana Wrona
    201609077444.png
  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 2 czerwca 2015, 14:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzien katastrof... Jade dzis zobaczyc nowa miejscowke w prace

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • ołowiana wrona Autorytet
    Postów: 568 154

    Wysłany: 2 czerwca 2015, 15:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Oby nowa miejscóweczka przypadła do gustu :)

    Ołowiana Wrona
    201609077444.png
  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 2 czerwca 2015, 15:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Eh... Detka poszla w rowerze. Bede godzine na piechte wracac... Bleee

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 2 czerwca 2015, 15:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Co za kijowka, jeszcze wyplaty nam, G bedzie pozno w domu, wino sie skonczylo a ja kupilam sobie za ostatnie pieniadze truskawki...

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • ołowiana wrona Autorytet
    Postów: 568 154

    Wysłany: 2 czerwca 2015, 17:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A mówiłam... Dzień katastrof :)

    Ołowiana Wrona
    201609077444.png
  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 2 czerwca 2015, 18:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kurde pierwszy raz w tym cyklu sprawdzilam sluz... I jestem w szoku... Rozciaga sie narazie malo bo na centymert dwa ale sie rozciaga. W tamtym cyklu nie mialam sluzu rozciagliwego... Hmmma nic nie biore teraz... Poza winem ;p

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 czerwca 2015, 23:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wpadłam jeszcze życzyć miłej nocki :) graphics-bears-215798.gif dobranoc :)

  • ołowiana wrona Autorytet
    Postów: 568 154

    Wysłany: 3 czerwca 2015, 07:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja mam najbardziej rozciągliwy śluz po owu :/

    Ołowiana Wrona
    201609077444.png
  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 3 czerwca 2015, 07:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja juz dzis nie mam rozciagliwego i temperatura powoli idzie w gore. Albo jutro spadnie albo zeczywiscie owulacja juz byla... Zobaczymy.

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • ołowiana wrona Autorytet
    Postów: 568 154

    Wysłany: 3 czerwca 2015, 08:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    nooo Ciri idzie w góre, mam nadzieje, że jutro wyznaczy Tobie owu, to nawet z serduchem byście się zmieścili :)

    Ołowiana Wrona
    201609077444.png
  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 3 czerwca 2015, 08:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kurde a jakby to bylo dziecko z gwaltu...? O mamo...
    Jesli to byla owulacja to ciekawa jestem czemu tym razem tak wczesnie? Moze dlatego ze ten miesiac odpuscilam? Zwykle sie u mnie owulacja pokazuje jak miesiac daje na straty jak ten poprzedni jak zaczelam mowic ze jest bezowulacyjny i chyba okres zaraz dostane to owulacja bez sluzu plodnego sie pokazala.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 3 czerwca 2015, 08:07

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • ołowiana wrona Autorytet
    Postów: 568 154

    Wysłany: 3 czerwca 2015, 08:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie musisz nikomu mówić, że to owoc wzięcia nieprzytomnego chłopa siłą :) on pewnie tez już wyparł to z pamięci :) No to wmawiaj sobie, ze zaraz przyjdzie @ to może się zazieleni :D

    Ołowiana Wrona
    201609077444.png
  • ołowiana wrona Autorytet
    Postów: 568 154

    Wysłany: 3 czerwca 2015, 08:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    D. co z tym bledziochem ?????

    Ołowiana Wrona
    201609077444.png
  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 3 czerwca 2015, 08:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Blahaha niezle. Jesli zeczywiscie by sie udalo to znaczy ze odpuszczenie i zajecie sie innymi rzeczami pomaga.... Ja teraz problemy z praca i z G... A jesli sie nawet nie udalo a byla owulacja to jak ja szybko okres bede miala ;D jupi takie 25/26 dni ;) tez fajnie ;p

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 3 czerwca 2015, 09:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Olowiana Jesli to byla owulka to w poniedziak moge badania zrobic?

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • werni Autorytet
    Postów: 9550 7426

    Wysłany: 3 czerwca 2015, 10:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hejka mozesz sprawdzic na monitoringu czy byla owulka :)

    f2wlsg1849ksqu5m.png
    p19ugox1q6ze0dkp.png

    Na ovu od 07.07.2014

    Prl-maj 950
    Tsh- maj 3.04
    Androstedion-wysoki-zostal obnizony za pomoca tabl. Anty.

    Nasz cud Wojtuś 😍
  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 3 czerwca 2015, 10:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kiedy i gdzie ;p ja dzis mam zapieprz jutro wyjezdzam i wracam w niedziele w nocy ;p

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • werni Autorytet
    Postów: 9550 7426

    Wysłany: 3 czerwca 2015, 10:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dlugi weekend sie zaczyna :) kiedys z rodzinka na Boze Cialo wyjezdzalo sie na wycieczki :) ladnie jest w Spycimierzu- dywan z kwiatów :)

    f2wlsg1849ksqu5m.png
    p19ugox1q6ze0dkp.png

    Na ovu od 07.07.2014

    Prl-maj 950
    Tsh- maj 3.04
    Androstedion-wysoki-zostal obnizony za pomoca tabl. Anty.

    Nasz cud Wojtuś 😍
‹‹ 94 95 96 97 98 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

11 największych mitów dotyczących starania o dziecko, w które być może jeszcze wierzysz

Niektóre nieprawdziwe stwierdzenia przekazywane są z ust do ust tak długo, że bez zastanowienia w nie wierzymy. Przeczytaj jakie są największe mity na temat starania o dziecko i upewnij się, że „nie padłaś ich ofiarą”.

CZYTAJ WIĘCEJ

Inseminacja (IUI) koszt i wskazania. Jaka jest skuteczność inseminacji?

Inseminacja domaciczna jest zabiegiem mającym na celu, ułatwienie zapłodnienia, poprzez skrócenie drogi, jaką mają do pokonania plemniki do komórki jajowej. Czy warto ją wykonać, jaki jest koszt i przy jakich schorzeniach odnotowuje się najlepsze rezultaty? Przeczytaj również jakie badania należy wykonać przed inseminacją i jak się do niej przygotować. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Kalendarz dni płodnych - aplikacja - starania o dziecko

Postanowione - rozpoczynacie starania o dziecko. Mija pierwszy, drugi, trzeci miesiąc, a ciąży nie ma. Pojawia się lekki niepokój - co się dzieje? Tak rozpoczyna się historia wielu kobiet z OvuFriend, które używają aplikacji podczas starania o dziecko. Inteligentny kalendarz dni płodnych nie tylko szybko nauczy się Twojej płodności ale również wcześnie wykryje nieprawidłowości. Przeczytaj jak aplikacja pomoże Ci zajść w ciążę!  

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego