Forum Starając się - ogólne plemniczka, staraczka i tyśka
Odpowiedz

plemniczka, staraczka i tyśka

Oceń ten wątek:
  • mala29_ Autorytet
    Postów: 4596 4364

    Wysłany: 4 października 2012, 07:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    nie ma sprawy ciesze się że mogłam ci troszkę choć pomóc :)

    W kazdych aspektach mojego zycia ponioslam poraszke :(
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 4 października 2012, 07:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    super ze nasze grono sie powiększa :) Mała a powiedz na jakim etapie cyklu jesteś ?:) u mnie 21 dc :)

  • mala29_ Autorytet
    Postów: 4596 4364

    Wysłany: 4 października 2012, 07:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja na samym początku jestem mam 4dc i czekam na ovulacje

    W kazdych aspektach mojego zycia ponioslam poraszke :(
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 4 października 2012, 07:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mala29_ wrote:
    ja na samym początku jestem mam 4dc i czekam na ovulacje

    no to trzymam kciukasy żeby jak najpredzej Wam sie udało :)tyle juz czekacie na dzieciatko..naprawde jestem pelan podziwu :) ja bym chyba tyle nie zniosla...

  • mala29_ Autorytet
    Postów: 4596 4364

    Wysłany: 4 października 2012, 07:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    monia zniosła byś zniosła każda z nas to by zniosła. Dla dziecka jesteśmy wstanie wszystko zrobić i wszystko znieść.

    W kazdych aspektach mojego zycia ponioslam poraszke :(
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 4 października 2012, 08:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mala29_ wrote:
    monia zniosła byś zniosła każda z nas to by zniosła. Dla dziecka jesteśmy wstanie wszystko zrobić i wszystko znieść.

    w sumie to maz racje :) będe o nie walczyć tak długo jak sie da :)jak nie uda sie naturalnie to lekarze pomoga :)dlatego tez staramy sie z m jak najwiecej odkładac pieniedzy zeby w razie co było na to :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 4 października 2012, 08:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    zosia-ktosia wrote:
    Monisiu spróbuj, odbierz maila. może będzie oki.

    tyśka odebrałam :) jeszce raz bardzo Ci dziekuje za pomoc :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 4 października 2012, 08:07

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 4 października 2012, 08:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    zosia-ktosia wrote:
    ale dzis super na dworze. musiałam zanieśc pisma do innego urzędu i naprawdę sliczna pogoda. słonko świeci, ktos tam kosił trawę to czuć było taką naturę :)rozmarzyłam się...

    no fajnie jest :)dlatego juz zaplanowałam z m wyjście po pracy :) przy okazji jakies małe zakupy sobie zrobimy:) tyśka zadziałałam z tym cośmy na mailu pisaly :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 4 października 2012, 09:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    no trzeba korzystać jezce z tych w miare ciepłych dni :)zwłaszca mój m gdzie potem przez cał zime nie bedzie wychodził..:(bo jak śnieg jest to sie nie da..:(

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 4 października 2012, 09:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tyśka mieszkamy w bloku :)na parterze na całe szceście :)i mamy taka winde zrobiona dla osób na wózku :)także z wyjsciem z domu nie mamy problemu :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 4 października 2012, 09:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    no ja myśle ze tak..:)plemniczkaa kochana tylko pamietaj ze testy owu nie zawsze pokazuja prawde..jak masz śluz płodny to działaj :)bardziej obserwuj organizm niż testy :)

  • zosia-ktosia Autorytet
    Postów: 3055 2513

    Wysłany: 4 października 2012, 09:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    tak sobie myślę... gdy juz zajdę w ciążę to fajnie by było wybrać imię dla córy lub syna.
    jakie wam najbardziej odpowiadają? jak nazwałybyście swoje dzieci?

    0b20b16b995f24a8cb229af77491f63c.png
  • mala29_ Autorytet
    Postów: 4596 4364

    Wysłany: 4 października 2012, 09:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    tez tak robie tylko ja mam ulatwiona sprawe bo przy tym mam bol ovulacyjny :-) a teraz wlasnie na maly spacer sie wybralam moze zajde na jakies male zakupy przed praca :-)

    W kazdych aspektach mojego zycia ponioslam poraszke :(
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 4 października 2012, 09:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    no ja wiem ze napewno jakby był syn to Kacper :)mojemu skarbowi siebardzo podoba :)i powidział że nie chce innego :)a co do dziewczynki to mam kilka...Oliwia, Maja , Julia ,

  • mala29_ Autorytet
    Postów: 4596 4364

    Wysłany: 4 października 2012, 09:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kiedys mialam wybrane bylby oliwier lub oliwia ale moj brat mnie wyprzedzil i dal corce na imie oliwia a teraz nie mysle bo niechce zapeszac jrdynie co to buciki kupilam wrazie w hak by sie udalo zeby mojemu m oznajmic i tak sobie w szufladzie leza :-( .

    W kazdych aspektach mojego zycia ponioslam poraszke :(
  • mala29_ Autorytet
    Postów: 4596 4364

    Wysłany: 4 października 2012, 09:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ladnie :-)

    W kazdych aspektach mojego zycia ponioslam poraszke :(
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 4 października 2012, 09:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Moje ulubione dla chlopca to Franek. Dla dziewcznynki Matylda. Albo Popi (kocham maki). Dla dziewczynki tez Jozefina.

    Tylko, ze te imiona to sa polskie odpowiedniki tych w jezyku ktorym by byly. Nie mieszkam w Polsce, mam meza nie polaka i imiona wybierzemy takie, ktore brzmia podobnie w kazdym jezyku.

  • zosia-ktosia Autorytet
    Postów: 3055 2513

    Wysłany: 4 października 2012, 10:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie synek byłby Kacper (Moniko nie papuguję ale też takie było wybrane), Oliwier albo Aleksander
    dziewczynka Amelia, Anna, Dagmara

    0b20b16b995f24a8cb229af77491f63c.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 4 października 2012, 10:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tyska nawet tak nie pomyślałm.:)wiesz mi sie brdzo podoba Amelia..ale moja kuzynka ma tak na imie..wiec nie bardzo...

  • zosia-ktosia Autorytet
    Postów: 3055 2513

    Wysłany: 4 października 2012, 10:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    nie no z tym papugowaniem to był żart i napisałam buźkę ale nie wyświetlił....

    0b20b16b995f24a8cb229af77491f63c.png
‹‹ 8 9 10 11 12 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Niepłodność a nietolerancja pokarmowa - czy istnieje związek?

Dlaczego coraz częściej przyszli rodzice nie mogą doczekać się upragnionego potomstwa? Czy nieodpowiedni styl odżywiania może przyczyniać się do powstawania zaburzeń płodności? Czy nietolerancja pokarmowa może wpływać na obniżenie płodności, a nawet powodować niepłodność? Jakie testy na nietolerancje pokarmowe warto wówczas wykonać?  

CZYTAJ WIĘCEJ

Koronawirus a starania o dziecko i ciąża

Czy kobiety w ciąży mają większe ryzyko zarażenia się koronawirusem? Czy są w grupie ryzyka? Z jakim zagrożeniem wiąże się dla matki i dla rozwijającego się dziecka, zakażenie koronawirusem? Czy matka może przekazać swojemu nienarodzonemu dziecku wirusa? Czy dziecko może być zagrożone wadami rozwojowymi?

CZYTAJ WIĘCEJ

Klinika niepłodności - 50 pytań, na które warto znać odpowiedź przy pierwszej wizycie.

Chciałabyś mieć pewność, że dobrze przygotowałaś się do swojej pierwszej wizyty u lekarza, dotyczącej problemów z zajściem w ciążę? Skorzystaj z naszego formularza płodności  – są to pytania, które dobry specjalista prawdopodobnie zada Ci podczas pierwszej wizyty , która pomoże zdiagnozować niepłodność. W ten sposób o niczym nie zapomnisz i będziesz mieć pod ręką wszystkie szczegóły dotyczące Twojego zdrowia, płodności lub historii chorób w Twojej rodzinie!       

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego