plemniczka, staraczka i tyśka
-
WIADOMOŚĆ
-
nick nieaktualny
-
Effcia28 wrote:
choć ten od Muzi z tymi owocami był równie bombowyKfjatus lubi tę wiadomość
-
Dzień dobry
Seleno Wosebko, serdeczne gratulacje!!
Kfjatuszku, 100 lat, zdrowia, szczęścia i radości oraz spełnienia najskrytszych marzeń a szczególnie tego jednego o którym wszystkie wiemy
Sgaggunia, samych dobrych wieści od lekarzy Kubulkowych i wszystkiego najlepszego i uściski dla Młodego!!!Kfjatus, mauysia, Selena, Shagga_80 lubią tę wiadomość
-
Dobra, znowu będę adwokatem diabła - tak jak w przypadku Dodi.
Na wstępie zaznaczam, że nie mam żadnego lekarza w rodzinie, sama nie jestem lekarzem i nawet nie oglądam serialu "Lekarze".
Czy wszystkie, które tu pomstujecie na Fedruni lekarza uważacie, że to tak bardzo źle, że zleciła betę, czy USG?
Ja jestem pod ogromnym wrażeniem faktu, że traktuje ona Fedrę tak ostrożnie. Nawet jeśli w przypadku statystycznej ciąży wszystko wyglądałoby OK, tak przypadek Fedry jest wyjątkowy i tak też powinno się go traktować. Jestem pewna, że wszystko jest OK, Wasze argumenty jak najbardziej przemawiają do rozumu i wszystkie mają zastosowanie w tym przypadku. Ale przecież wiemy jakie mogą być powikłania w przypadku ciąży pozamacicznej i ja mogę tylko przyklasnąć Pani Doktor, że chce trzymać rękę na pulsie. Wiem, że posypią się uwagi, że to niepotrzebny stres dla Fedry mówić jej o takich zagrożeniach. Ale jak inaczej - unikając tych słów- lekarka mogła ją namówić na dodatkowe badania? Stres jest wpisany w nasze życie w tych czasach, bardziej niż kiedykolwiek wcześniej i musimy się z tym pogodzić. Dzieje się tyle tragedii wynikających z zaniedbań lekarzy, że ja mam ochotę przytulić ginkę Fedry, że tak się nią troskliwie zajmuje! -
Dzień dobry dziewczynki moje kochane
Grzechem byłoby tu nie wejść i oficjalnie nie pogratulować!