Forum Starając się - ogólne plemniczka, staraczka i tyśka
Odpowiedz

plemniczka, staraczka i tyśka

Oceń ten wątek:
  • Fedra Autorytet
    Postów: 9361 19565

    Wysłany: 24 stycznia 2017, 00:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    a-koczek wrote:
    Dzieki Madzia.

    Fedrus najlepsze życzenia dla córci.
    Dziękujemy :)

    17.04.2013 - 29.06.2013 - 11 tydz <3
    2015 Nati <3
    2017 Suzi <3
  • Fedra Autorytet
    Postów: 9361 19565

    Wysłany: 24 stycznia 2017, 00:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tak w ogóle to dobry wieczór....

    Nie mam siły na nic i liczę juz dni do konca...

    17.04.2013 - 29.06.2013 - 11 tydz <3
    2015 Nati <3
    2017 Suzi <3
  • a-koczek Autorytet
    Postów: 3515 7998

    Wysłany: 24 stycznia 2017, 08:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kaja britax niestety nie na moja kieszen ale fajny.

    zpbnej28qs8fkan8.png

    1usa3e5eq41xekf3.png[/link]
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 stycznia 2017, 12:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dobry dzień
    Strzeliłabym sobie testa jakbym miała hi hi ale poczekam jeszcze dwa dni i pewnie @ przyjdzie
    U nas wszystkich wirus dopadł i Marcel chory też :(
    I ja chora i szanowny chory pojechał do pracy po prawie dwóch tygodniach urlopu:(
    Ostatnio sporo na głowie bo tesciu zmarł gości dużo potem remont instalacji elektrycznej trzeba było przerwać remont bo Marcela choroba wzięła więc syf wszędzie.
    Ja ledwo żyje męczy mnie grypa ach byle do wiosny :/
    Miłego dnia :)

  • Fedra Autorytet
    Postów: 9361 19565

    Wysłany: 24 stycznia 2017, 12:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aga współczuje :(
    U Nas tez przez ostatnie 2 tygodnie w domu był szpital wszyscy chorzy włącznie z psem...

    A dzis mam ochotę by mnie ktoś dobił :(

    17.04.2013 - 29.06.2013 - 11 tydz <3
    2015 Nati <3
    2017 Suzi <3
  • magdzia26 Autorytet
    Postów: 6509 11640

    Wysłany: 24 stycznia 2017, 12:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U nas dzieciaczki mają ferie więc Nikos ma towarzystwo ;) a poza tym w końcu werande nam robią :D

    zrz6x1hpqvnjwkat.png
    dqpr2n0afwpg3f4t.png[/url]
    Aniołek 16.08.2016 <3
  • magdzia26 Autorytet
    Postów: 6509 11640

    Wysłany: 24 stycznia 2017, 12:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Agus zdrówka dla was :*

    zrz6x1hpqvnjwkat.png
    dqpr2n0afwpg3f4t.png[/url]
    Aniołek 16.08.2016 <3
  • magdzia26 Autorytet
    Postów: 6509 11640

    Wysłany: 24 stycznia 2017, 12:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Agus, Kiti trzymam za was kciuki co by suwaczki po Zbikowej i Fedrze się nie marnowaly :P

    kiti, Fedra lubią tę wiadomość

    zrz6x1hpqvnjwkat.png
    dqpr2n0afwpg3f4t.png[/url]
    Aniołek 16.08.2016 <3
  • kiti Autorytet
    Postów: 2171 4230

    Wysłany: 24 stycznia 2017, 14:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny współczuje chorób, zdrówka :*

    Aga leć po test :) trzeba rozpocząć dobra passę.

    Fedra juz niedługo się rozpakujesz a wtedy to dopiero będzie co robić :D

    Magdzia dziękuję za kciuki a suwak Zbika czeka na Ciebie ;-)

    magdzia26, Fedra lubią tę wiadomość

    Amelka <3
    201509114956.png
    Aleksander <3
    ex2bi09k0ms1b5pi.png
    Nasz Aniołek * 11tc (21.04. -02.07.2016)
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 25 stycznia 2017, 11:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    O i jest moja kochana @

  • magdzia26 Autorytet
    Postów: 6509 11640

    Wysłany: 25 stycznia 2017, 13:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Buuuu nie lubię Aga :/

    zrz6x1hpqvnjwkat.png
    dqpr2n0afwpg3f4t.png[/url]
    Aniołek 16.08.2016 <3
  • a-koczek Autorytet
    Postów: 3515 7998

    Wysłany: 26 stycznia 2017, 10:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Madzia trzymaj sie moze jeszcze nie wszystko stracone.

    zpbnej28qs8fkan8.png

    1usa3e5eq41xekf3.png[/link]
  • magdzia26 Autorytet
    Postów: 6509 11640

    Wysłany: 26 stycznia 2017, 11:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziękuję Koczus ale niestety @ idzie więc cóż mówi się trudno kolejny raz zaczynam się już przyzwyczajać :(

    zrz6x1hpqvnjwkat.png
    dqpr2n0afwpg3f4t.png[/url]
    Aniołek 16.08.2016 <3
  • kiti Autorytet
    Postów: 2171 4230

    Wysłany: 26 stycznia 2017, 11:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    magdzia26 wrote:
    Dziękuję Koczus ale niestety @ idzie więc cóż mówi się trudno kolejny raz zaczynam się już przyzwyczajać :(
    Zakaz wstępu dla wredoty @! Magdzia puki jej nie ma to nadzieja jeszcze jest.

    Amelka <3
    201509114956.png
    Aleksander <3
    ex2bi09k0ms1b5pi.png
    Nasz Aniołek * 11tc (21.04. -02.07.2016)
  • kiti Autorytet
    Postów: 2171 4230

    Wysłany: 26 stycznia 2017, 11:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie dzisiaj smutny dzień [♡♡♡]

    Amelka <3
    201509114956.png
    Aleksander <3
    ex2bi09k0ms1b5pi.png
    Nasz Aniołek * 11tc (21.04. -02.07.2016)
  • a-koczek Autorytet
    Postów: 3515 7998

    Wysłany: 26 stycznia 2017, 13:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kity wspieram ale jak ten czas leci

    kiti lubi tę wiadomość

    zpbnej28qs8fkan8.png

    1usa3e5eq41xekf3.png[/link]
  • a-koczek Autorytet
    Postów: 3515 7998

    Wysłany: 26 stycznia 2017, 13:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Madzia coż Ci powiedzieć może tyle ze ja o druga ciaze starałam sie 3 lata i mimo ze wszystko bylo ok nie udawalo sie a w cyklu gdzie nie powinnam zajsc jakims cudem sie udalo wiec wszystko mozliwe

    zpbnej28qs8fkan8.png

    1usa3e5eq41xekf3.png[/link]
  • a-koczek Autorytet
    Postów: 3515 7998

    Wysłany: 26 stycznia 2017, 13:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Fedra spakowana juz ?

    Fedra lubi tę wiadomość

    zpbnej28qs8fkan8.png

    1usa3e5eq41xekf3.png[/link]
  • a-koczek Autorytet
    Postów: 3515 7998

    Wysłany: 26 stycznia 2017, 13:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kaja maly Twoj to ma juz jakies zeby?

    zpbnej28qs8fkan8.png

    1usa3e5eq41xekf3.png[/link]
  • Kaja Autorytet
    Postów: 10995 15321

    Wysłany: 27 stycznia 2017, 11:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    a-koczek wrote:
    Kaja britax niestety nie na moja kieszen ale fajny.


    Ja odkupilam za 200zł :-)

    mhsvanlih0qhtdnx.png


    https://www.maluchy.pl/li-67859.png


‹‹ 6286 6287 6288 6289 6290 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Progesteron - dlaczego jest tak ważny podczas starania o dziecko?

Progesteron to jeden z najważniejszych hormonów dla kobiecej płodności. Jaką rolę odgrywa podczas starania o dziecko, przy zapłodnieniu i we wczesnej ciąży? Jakie są normy i co się dzieje, kiedy stężenie progesteronu jest za niskie? Jak wygląda leczenie luteiną dopochwową i doustną? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Problemy z zajściem w ciążę - 13 niepokojących objawów

Czy problemy z zajściem w ciążę można przewidzieć? Przeczytaj listę 13 potencjalnych symptomów, którym powinnaś się bliżej przyjrzeć. Nieregularme miesiączki, obfite miesiączki, niskie libido czy utrata włosów - nie ignoruj tych i innych symptomów mogących świadczyć o zaburzeniach hormonalnych czy innych schorzeniach powodujących problemy z zajściem w ciążę. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Koronawirus a starania o dziecko i ciąża

Czy kobiety w ciąży mają większe ryzyko zarażenia się koronawirusem? Czy są w grupie ryzyka? Z jakim zagrożeniem wiąże się dla matki i dla rozwijającego się dziecka, zakażenie koronawirusem? Czy matka może przekazać swojemu nienarodzonemu dziecku wirusa? Czy dziecko może być zagrożone wadami rozwojowymi?

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego