X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Podwójna macica - starania
Odpowiedz

Podwójna macica - starania

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • Nathaliee Debiutantka
    Postów: 9 1

    Wysłany: 28 lutego 2018, 09:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Postanowiłam, że zrobię nowy wątek o staraniach przy podwójnej macicy, bo znalazłam niewiele postów na forum na ten temat.
    Może się przedstawię. Nazywam się Natalia i od 5 cykli staramy się o ciążę. O swojej wadzie dowiedziałam się mając 14/15 lat, kiedy to miałam usuwaną torbiel na jajniku. Teraz mam 25 lat i jestem pod opieką lekarza, który ma doświadczenie w tego typu problemach. Powiedział, że nie ma się czym przejmować, ale jeśli długo nie będę mogła zajść w ciążę, to pomyślimy o scaleniu, czego się obawiam.
    Dbam o siebie bardziej niż zwykle, jem zdrowo, przestałam pić kawę, która podwyższa ciśnienie, biorę witaminy, ćwiczę. Wyniki badań mam w normie, prolaktyna w porządku. Walczę też ze stresem, bo nawarstwiło się dużo obowiązków.
    Podzielcie się dziewczynki swoimi doświadczeniami, jak długo starałyście się o ciążę, czy jakoś specjalnie dbałyście o siebie w tym czasie starań? Buziaki!

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 28 lutego 2018, 09:57

  • welonka Autorytet
    Postów: 4262 1885

    Wysłany: 2 marca 2018, 11:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej ,również jestem posiadaczką podwójnej macicy moj lekarz mowil ze nie stanowi takiego problemu jak macica z przegroda.
    My staraliśmy sie półtorej roku ale u mnie bylo jeszcze pcos kilka cykli na stymulacji ciazy brak szybka laparoskopia z drożnością dostałam 3 miesiące na zajście w ciążę pozniej miałam miec histeroskopie i konsultacje z ginem pod katem scalania macicy . Zaszłam w ciążę w pierwszym cyklu po laparoskopii.