X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Rodzina i ja - relacje | Zapraszam :)
Odpowiedz

Rodzina i ja - relacje | Zapraszam :)

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 5 stycznia 2018, 22:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ZAPRASZAMY PARY DO BADANIA!

    Dzień dobry :) Jestem studentką psychologii Uniwersytetu Gdańskiego i biorę udział w projekcie naukowym. Serdecznie zachęcam do przeczytania poniższej wiadomości oraz życzę dużo zdrówka :)

    Poszukujemy par do badania dotyczącego relacji rodzinnych. Za udział w badaniu przewidziane jest wynagrodzenie w wysokości 100zł dla każdej osoby z pary! Badania odbywają się na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego.
    Pary muszą spełniać następujące warunki:
    są w związku od przynajmniej 2 lat (nie muszą być małżeństwem) i dzielą wspólne gospodarstwo domowe
    mają od 22-35 lat;
    są bezdzietne lub spodziewają się pierwszego dziecka
    nie palą papierosów, nie biorą narkotyków
    nie przyjmują leków: glikokortykosteroidowych lub inhibitorów wychwytu zwrotnego serotoniny np. leków sterydowych, przeciwdepresyjnych oraz antykoncepcyjnych;
    w badaniu musi wziąć udział para – zarówno kobieta jak i mężczyzna.

    Podczas badania zostanie od Państwa pobrany wymaz z błony śluzowej policzka oraz próbki śliny. Następnie przystąpią Państwo do wypełniania zestawu kwestionariuszy, a także wezmą udział w kilku innych zadaniach.

    Podkreślamy, że badanie nie jest inwazyjne i nie wiąże się z żadnym ryzykiem dla Państwa zdrowia oraz że jest ono ANONIMOWE.

    Osoby zainteresowane zapraszamy do wypełnienia kwestionariusza rekrutacyjnego.

    KOBIETA: http://www.heart.ug.edu.pl/zgloszenie-kobiet/
    MĘŻCZYZNA: http://www.heart.ug.edu.pl/zgloszenie-mezczyzn/

Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zapisz się na newsletter:

Zainteresują Cię również:

Objawy ciąży i testy ciążowe – co powinnaś wiedzieć?