Forum Starając się - ogólne Są jakieś staraczki z rocznika '89? :)
Odpowiedz

Są jakieś staraczki z rocznika '89? :)

Oceń ten wątek:
  • srebrzysta Autorytet
    Postów: 1965 1079

    Wysłany: 12 października 2018, 11:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Co myślisz o tej naszej blastce 2Bc ? Pani embriolog mówi że jest ładna tylko na wczesnym etapie to nie rozumie czemu jej dłużej nie trzymali ?

    Wik89 lubi tę wiadomość

    hchypc0zgq8syrex.png
  • Marronek Autorytet
    Postów: 1880 504

    Wysłany: 25 października 2018, 10:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    srebrzysta wrote:
    Co myślisz o tej naszej blastce 2Bc ? Pani embriolog mówi że jest ładna tylko na wczesnym etapie to nie rozumie czemu jej dłużej nie trzymali ?

    Zamrozili w 5 dobie?
    Nie wiem co myśleć - ja już miałam transfery i blastocyst A, B czy nawet C, póki co bez efektu. Niestety, wysoka ocena nie gwarantuje sukcesu...

    Hashimoto, endometrioza; problemy z drożnością jajowodów; Brak hamowania...
    25.03.2015 - biochemiczna.
    6 nieudanych transferów in-vitro (10 zarodków), w tym jeno puste jajo (14.03.2016).

    Naturalny cud w czerwcu 2020 roku :) Spodzewamy się synka :)
  • tuonela Autorytet
    Postów: 719 130

    Wysłany: 26 października 2018, 11:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tez mi sie wydaje to szczescie nic pozatym..statystyki mowia swoje:) a co tam u was slychac?

    Starania od 2014 roku niezliczona liczba badan zabiegow i kasy...
    21.06.2018 ICSI jednej blastocysty (niestety negatyw)

    04.02.2019 crio blastki ( ciąża biochemiczna) [*]
    10.06.2019 crio blastki (biochemiczna) [*]
    2021 wracamy do gry!!
  • Marronek Autorytet
    Postów: 1880 504

    Wysłany: 26 października 2018, 11:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziś odebrałam wynik bety - <<0.100.
    6 transfer nieudany... Czekam na okres.

    Hashimoto, endometrioza; problemy z drożnością jajowodów; Brak hamowania...
    25.03.2015 - biochemiczna.
    6 nieudanych transferów in-vitro (10 zarodków), w tym jeno puste jajo (14.03.2016).

    Naturalny cud w czerwcu 2020 roku :) Spodzewamy się synka :)
  • Wik89 Autorytet
    Postów: 2787 4014

    Wysłany: 28 listopada 2018, 10:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej Dziewczyny,
    ciesze sie, ze udalo mi sie odnalezc te grupe:) tez jestem z ^89, osmy cykl starań. Troche opisze na czym aktualnie stoimy:) poki co staramy sie bezskutecznie, ginekolog powtarza ze minimum rok staran na luzie i dopiero zaczynamy powazna diagnostyke ale ja chcialabym robic w tej kwestii wiecej. W tym cyklu bylam na usg w 13 i 16 dc i pecherzyk dominujacy byl ale jeszcze przed owulacja wiec nie wiem niestety czy owulacja nastapila, wszystkie objawy jak sluz, bol owulacyjny itp. mialam, ale skok temperatury slaby bardzo (0,15), progestreon 7dpo 18,40. Obecnie jestem w 29 dniu cyklu i czekam na @ albo na mila niespodzianke ale watpie.
    Jedyny dziwny objaw ktory nie ma nic wspolnego z PMS - biegunka dzis w nocy. Czytalam (ale nie na OF) ze to moze miec miejsce w pierwszych tygodniach ciazy ale nie chce sie nakrecac bo co miesiac jakis objaw sobie wynajduje;)

    Jeszcze nie badalismy nasienia ale wlasnie sie przymierzamy do tego, czy polecacie jakies kliniki? Czy ktos z Waszych partnerow robil badania w ramach nfz?

    To tyle u mnie, bede tu zagladac czesciej, powodzenia wszystkim staraczkom:)

    hormony OK, obustronna drożność, X 2019 histeroskopia, X 2019 morfologia 1%, HBA 36%, I 2020 operacja żpn
    22 cs szczęśliwy

    195up1.png
  • Kasiakatarynka Nowa
    Postów: 2 0

    Wysłany: 4 grudnia 2018, 14:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hejka.Pierwsze cykle starań za mną. Czekam na @,mam opóźnienie 2dni,kremowy śluz brak oznak ,że się zbliża prócz twrdniejących piersi :(robiłam test-negatywny. Czy to siedzi w głowie i dlatego tak się dzieje:(?

    KasiaKatarynka
  • tuonela Autorytet
    Postów: 719 130

    Wysłany: 4 grudnia 2018, 20:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wik89 witaj:) w naszej grupie mam nadzieje ze sie lepiej tutaj zapoznamy

    Wik89 lubi tę wiadomość

    Starania od 2014 roku niezliczona liczba badan zabiegow i kasy...
    21.06.2018 ICSI jednej blastocysty (niestety negatyw)

    04.02.2019 crio blastki ( ciąża biochemiczna) [*]
    10.06.2019 crio blastki (biochemiczna) [*]
    2021 wracamy do gry!!
  • srebrzysta Autorytet
    Postów: 1965 1079

    Wysłany: 10 stycznia 2019, 00:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny, u nas pierwsza procedura a w niej 2 transfery zakończona bez skutku. Mam coraz większego doła, jesteśmy spłukani już nie mam skąd brać kasy, nakręca się spirala długów, proponują nam badania kliniczne które jak się wydawało będą naszym wybawieniem a teraz się okazuje że wyjdą drożej niż zwykła. Chyba napiszę do naszego rządu skąd tu brać kase na to ? Sam problem zdrowotny jest przytłaczający a do tego te kwestie finansowe ahhhhh :(

    Maroonek co dalej robicie ?
    Tuonela co u ciebie?

    hchypc0zgq8syrex.png
  • srebrzysta Autorytet
    Postów: 1965 1079

    Wysłany: 10 stycznia 2019, 00:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie wiem co robić bo w sumie nie ma na co czekać bo jak się endomenda rozchula to może być kiepsko więc liczy się czas więc co zadłużyć się nawet jak zostaniemy z niczym ? I jeszcze będziemy pożyczki spłacać. Zaczoł się rok nie ma co.....!

    hchypc0zgq8syrex.png
  • tuonela Autorytet
    Postów: 719 130

    Wysłany: 10 stycznia 2019, 21:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hejo my po pierwszej procedurze nieudanej mamy jeszcze 2 zarodki szykujemy sie do crio wizyta startowa 14.01 na ta procedure. 5 tys odlozylismy 5 pozyczylam z pracy i 5 od brata w pracy mam w lutym splacone dobre te pozyczki bo nieoprecentowane ale max splat to rok..teraz na crio odlozylismy 4 tys jak to sie nie uda to sie zalamiemy... Panstwo nic noe daje zadnych badan nic..moje dziecko o ile je kiedys bede miala bede ukierunkowac zeby wyjechalo z tego kraju skoro tak chca zeby sie dzieci dzieki invitro nie rodzilo:) i nie bedzie pracowac na emerytury tych oszolomow i patologi

    Starania od 2014 roku niezliczona liczba badan zabiegow i kasy...
    21.06.2018 ICSI jednej blastocysty (niestety negatyw)

    04.02.2019 crio blastki ( ciąża biochemiczna) [*]
    10.06.2019 crio blastki (biochemiczna) [*]
    2021 wracamy do gry!!
  • srebrzysta Autorytet
    Postów: 1965 1079

    Wysłany: 11 stycznia 2019, 00:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzięki kochana że odpisałaś, ostatnio u nikkgy tu na forum nie mogę znaleźć zrozumienia w kwestii finansów, niestety moja sytuacja jak u ciebie a nawet gorzej, ja już wzięłam pożyczkę na cała procedurę, a już nie mamy mrozakow. Będę musiała chyba iść do banku ale co to za perspektywa wpędzić się w spirale długów a jak się nie uda, to ani dziecka ani nas na nic nie będzie stać, a jeszcze studiuje zaocznie , masz rację co to za chore państwo !!!!!!

    hchypc0zgq8syrex.png
  • srebrzysta Autorytet
    Postów: 1965 1079

    Wysłany: 11 stycznia 2019, 00:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A jakie macie mrozaki? Z której doby

    hchypc0zgq8syrex.png
  • tuonela Autorytet
    Postów: 719 130

    Wysłany: 11 stycznia 2019, 18:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    srebrzysta wrote:
    A jakie macie mrozaki? Z której doby
    mamy 2 blastki u nas czynnik meski nie nastawiam sie .Mój mąz powiedzial że jak sie nie uda z mrozaczkami to jeszcze jakos pewnie z dobry rok będziemy odkładać na kolejna procedurę o ile nic sie nie sypnie a wiadomo żyć też trzeba;/ Tez zaczynam sie załamywać jeśli chodzi o to forum odnoszę dziwne wrażenie ze wszystkim się tutaj udaje i potem nikt tutaj nie zagląda...i zostaje sama;/

    Starania od 2014 roku niezliczona liczba badan zabiegow i kasy...
    21.06.2018 ICSI jednej blastocysty (niestety negatyw)

    04.02.2019 crio blastki ( ciąża biochemiczna) [*]
    10.06.2019 crio blastki (biochemiczna) [*]
    2021 wracamy do gry!!
  • srebrzysta Autorytet
    Postów: 1965 1079

    Wysłany: 11 stycznia 2019, 22:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie jesteś sama jestem tu z tobą, Chic pisze zadko to uwierzyć mi pamiętam o Was, o Tobie , Darii ( odezwała by się nspewno od dawna jest już mamusia z serduszka czyli adopcyjna!), O kochanym Maronnku który był moja pierwsza ovukolezanka , Olcia już dawno jest mamusia i jeszcze kilka dziewczyn których nik zapomniałam ale pamiętam historię.
    Także odezwij się się czasem a tym bardziej jak będzie pozytywny finał !!!! Zapraszam także na priv

    Jeden wniosek się nasuwa gdybyśmy miały worek kasy było by lepiej to znosić a tak podwójne zmartwienie, mnie najbardziej przeraża że tzw. start życiowy idzie się wa.... Przydało by się kupić do mieszkania kilka rzeczy itd a tu wszystko ładujemy.kiedys jeszcze miałam przeczucie że się uda już za chwilę że jeszcze trochę a teraz to już nie wierzę...

    hchypc0zgq8syrex.png
  • Marronek Autorytet
    Postów: 1880 504

    Wysłany: 17 stycznia 2019, 21:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja tu ciągle od czasu do czasu zaglądam. Na wątku jestem od początku i ciągle walczę - mamy jeszcze mrozaczki, ale równocześnie zaczęliśmy szkolenia adopcyjne.

    Srebrzysta - czy ja wiem czy z workiem kasy było by lepiej. My pożyczek nie braliśmy, zarabiamy oboje dobrze (informatycy) więc nas stać na in-vitro czy badania. Ale co z tego, skoro psychika wysiada (mieliśmy ponad rok przerwy w staraniach, bo zaczęły się pojawiać myśli samobójcze).
    Jeśli macie teraz takie problemy finansowe, to może jednak lepiej nie zaciągać kolejnych pożyczek tylko poczekać. Bo co z tego jak Ci się uda, jak potem nie będzie za co pieluch kupić?
    I takie jedno pytanie - ty za każdą procedurę osobno płacisz? Nie ma jakiś pakietów? My w klinice np. mamy pakiet 2+1 za 14 tyś (dwie procedury, plus trzecia gratis jak się nie uda, a jak uda się w pierwszej procedurze to zwracają 7 tyś). oczywiście to jest cena wizyt, badań i procedury, leki trzeba osobno kupować.

    Hashimoto, endometrioza; problemy z drożnością jajowodów; Brak hamowania...
    25.03.2015 - biochemiczna.
    6 nieudanych transferów in-vitro (10 zarodków), w tym jeno puste jajo (14.03.2016).

    Naturalny cud w czerwcu 2020 roku :) Spodzewamy się synka :)
  • tuonela Autorytet
    Postów: 719 130

    Wysłany: 29 stycznia 2019, 20:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej melduje sie żeby napisać że w poniedziałek mam nadzieje będziemy mieć transfer mrozaczka:) a co u was?

    Starania od 2014 roku niezliczona liczba badan zabiegow i kasy...
    21.06.2018 ICSI jednej blastocysty (niestety negatyw)

    04.02.2019 crio blastki ( ciąża biochemiczna) [*]
    10.06.2019 crio blastki (biochemiczna) [*]
    2021 wracamy do gry!!
  • Dariaa Autorytet
    Postów: 1075 294

    Wysłany: 6 lutego 2019, 13:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    srebrzysta wrote:
    Nie jesteś sama jestem tu z tobą, Chic pisze zadko to uwierzyć mi pamiętam o Was, o Tobie , Darii ( odezwała by się nspewno od dawna jest już mamusia z serduszka czyli adopcyjna!), O kochanym Maronnku który był moja pierwsza ovukolezanka , Olcia już dawno jest mamusia i jeszcze kilka dziewczyn których nik zapomniałam ale pamiętam historię.
    Także odezwij się się czasem a tym bardziej jak będzie pozytywny finał !!!! Zapraszam także na priv

    Jeden wniosek się nasuwa gdybyśmy miały worek kasy było by lepiej to znosić a tak podwójne zmartwienie, mnie najbardziej przeraża że tzw. start życiowy idzie się wa.... Przydało by się kupić do mieszkania kilka rzeczy itd a tu wszystko ładujemy.kiedys jeszcze miałam przeczucie że się uda już za chwilę że jeszcze trochę a teraz to już nie wierzę...
    hej nie jestem jeszcze mamą, nadal czekamy już 3 pary z grupy są szczęśliwymi rodzicami a ja trace nadzieje ze ten telefon kiedyś zadzwoni.

    2.06.2019 <3 mama Marysi nasz cud :*

    phv3n5q.png
  • tuonela Autorytet
    Postów: 719 130

    Wysłany: 6 lutego 2019, 22:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    My mielismy transfer naszej blastki w poniedzialek a ten czas sie tak dluzy

    Starania od 2014 roku niezliczona liczba badan zabiegow i kasy...
    21.06.2018 ICSI jednej blastocysty (niestety negatyw)

    04.02.2019 crio blastki ( ciąża biochemiczna) [*]
    10.06.2019 crio blastki (biochemiczna) [*]
    2021 wracamy do gry!!
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 25 lutego 2019, 17:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć Dziewczyny 89 tegoroczne 30stki
    :)
    Ja staram się o trzecie dziecko od 14 miesiecy. Czekam na histeroskopię ponieważ m zrosty a mój mąż ma żylaki więc jego też czeka operacja. Ogólnie jestem załamana. Do 30stki miała być trójka ale już się nie wyrobię;)

  • tuonela Autorytet
    Postów: 719 130

    Wysłany: 26 lutego 2019, 06:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Eh...wiekszosc nas do 30 chcialaby chociaz edno..skoro masz 2 to ciaze zachodzisz i donosisz wiec jestes na dobrej drodze.

    Starania od 2014 roku niezliczona liczba badan zabiegow i kasy...
    21.06.2018 ICSI jednej blastocysty (niestety negatyw)

    04.02.2019 crio blastki ( ciąża biochemiczna) [*]
    10.06.2019 crio blastki (biochemiczna) [*]
    2021 wracamy do gry!!
‹‹ 782 783 784 785 786 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Choroba Hashimoto a ciąża - co musisz wiedzieć?

Hashimoto co to za choroba i jak się objawia? Przede wszystkim charakteryzuje się przewlekłym stanem zapalnym tarczycy (tzw. limfocytowym zapaleniem tarczycy). Jak ją rozpoznać i jak leczyć? Hashimoto a ciąża - jaki wpływ może mieć choroba Hashimoto na płodność kobiet oraz przebieg ciąży?

CZYTAJ WIĘCEJ

Inseminacja (IUI) koszt i wskazania. Jaka jest skuteczność inseminacji?

Inseminacja domaciczna jest zabiegiem mającym na celu, ułatwienie zapłodnienia, poprzez skrócenie drogi, jaką mają do pokonania plemniki do komórki jajowej. Czy warto ją wykonać, jaki jest koszt i przy jakich schorzeniach odnotowuje się najlepsze rezultaty? Przeczytaj również jakie badania należy wykonać przed inseminacją i jak się do niej przygotować. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Dieta Płodności w OvuFriend - jak otrzymać spersonalizowane zalecenia dietetyczne i przepisy na koktajle płodności?

Brak śluzu płodnego, endometrioza, nieregularne cykle, a może PCOS? Dieta Płodności w OvuFriend to spersonalizowane zalecenia dietetyczne i przepisy na koktajle płodności dopasowane idealnie do Ciebie i Twoich dolegliwości! Sprawdź instrukcję krok po kroku, jak otrzymać Dietę Płodności i zwiększyć szanse na zajście w ciążę. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego