X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Sierpień- testujemy!
Odpowiedz

Sierpień- testujemy!

Oceń ten wątek:
  • kate851 Autorytet
    Postów: 1587 1233

    Wysłany: 23 sierpnia 2016, 09:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hejka :-)

    Demsik gratuluję! :-) też jestem z wykształcenia nauczycielem,ale niestety nie mogę znaleźć pracy w szkole, 7 lat minęło od studiów i niestety w szkole nie ma miejsc dla młodych.

    Co do picia różnych rzeczy, to ja od połowy kwietnia piję folik tylko no i codziennie magneb6,ale to od zawsze biorę, ziółek nie piję, mąż bierze androvit dla wzmocnienia, zobaczymy. Z córeczką w sumie udało się za 1 razem, oby i teraz tak było. U mnie dziś 42dc, jutro robię test,akurat 3 rocznica ślubu jutro :-)

    Trzymam kciuki za testujące! :-)

    Demsik lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 23 sierpnia 2016, 10:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Morwa wrote:
    Haha jestem wyjątkiem :D
    Ja też sikam jak już muszę, ale wolę betę - raz a dobrze się po twarzy wynikiem dostaje ;) i nie da się go ogladac z różnych stron ;)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 23 sierpnia 2016, 10:05

    Ania-nowa lubi tę wiadomość

  • s1985 Autorytet
    Postów: 6110 5586

    Wysłany: 23 sierpnia 2016, 10:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mona_M wrote:
    Siemka z rana.
    Czytałyście?
    http://www.towsrodku.pl/home/a-czy-dzis-znowu-wpatrywalas-sie-w-jedna-kreske-na-tescie-ciazowym/
    ktoś napisał o mnie ;]

    2004 - Agnieszka
    2010 - Filip moje skarby
    15 Aniołków w tym 4 cb i 3 cbz
    NEVER GIVE UP
    Mutacje v Leiden, PAI, ANA, AMH 4,18
  • bita_smietana Autorytet
    Postów: 684 1216

    Wysłany: 23 sierpnia 2016, 10:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mona_M wrote:
    Ja też sikam jak już muszę, ale wolę betę - raz a dobrze się po twarzy wynikiem dostaje ;) i nie da się go ogladac z różnych stron ;)