Forum Starając się - ogólne Staraczki z rocznika '90 vol.2
Odpowiedz

Staraczki z rocznika '90 vol.2

Oceń ten wątek:
  • Pozytywka Koleżanka
    Postów: 195 15

    Wysłany: 8 sierpnia 2018, 15:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Na pewno się uda! w okolicach owulacji może jakiś mały wypadzik relaksacyjny i zadnych rozmów o Bejbiku i będzie dobrze! :-)

  • ABI90 Autorytet
    Postów: 4512 1454

    Wysłany: 8 sierpnia 2018, 16:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lekarz mnie pocieszyl. Wiecej napiszę w domu :-)

    Rubii, Martek&M lubią tę wiadomość

  • wKratke Autorytet
    Postów: 530 120

    Wysłany: 8 sierpnia 2018, 16:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mam nadzieje, ze czujesz sie juz spokojniej :) czekamy na wiesci!

    7 cykl staran
  • Rubii Autorytet
    Postów: 2016 577

    Wysłany: 8 sierpnia 2018, 16:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Abi z niecierpliwoscia czekam na wiadomosc od Ciebie! Nie zapomnij o nas po powrocie ;-)

    atdchdgeqzuerwi7.png

    Długo wyczekiwany cud <3
  • ABI90 Autorytet
    Postów: 4512 1454

    Wysłany: 8 sierpnia 2018, 17:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lekarz powiedział ze progesteron nie jest produkowany liniowo tylko rzutami i moglam yrafic w minimum. Jest bardzo wcześnie wiec widax tylko bylo podobno pieknie pracujace cialko żółte. Przepisal duphaston dalej i zakaz sexu :-) za 3 tygodnie kontrola. Ale ogolnie pogratulowal i powiedzial ze bedzie dobrze. Wiec i ja w to wierzę... Stres odpuscil a bylam glodna więc najpierw zjadlam :-)

  • Rubii Autorytet
    Postów: 2016 577

    Wysłany: 8 sierpnia 2018, 17:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kochana mowi byc dobrze! Czarownica Ci to mowi :D ciesze sie bardzo ze lekarz Cie uspokoil i ze wszystko jest ok <3

    atdchdgeqzuerwi7.png

    Długo wyczekiwany cud <3
  • wKratke Autorytet
    Postów: 530 120

    Wysłany: 8 sierpnia 2018, 17:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Super Abi! Czyli mamy wyjasnienie na ten progesteron, a jak jeszcze dostalas Duphaston, to musi byc teraz dobrze! Bardzo sie ciesze Kochana :*
    A czemu zakaz seksu? :D to mnie zaciekawilo :P

    7 cykl staran
  • Rubii Autorytet
    Postów: 2016 577

    Wysłany: 8 sierpnia 2018, 17:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No mnie wlasnie tez to zaciekawilo. Czemu i na jak dlugo ten zakaz? :D

    atdchdgeqzuerwi7.png

    Długo wyczekiwany cud <3
  • ABI90 Autorytet
    Postów: 4512 1454

    Wysłany: 8 sierpnia 2018, 17:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Do następnej wizyty :) jeśli wszytko ładnie będzie zagnieżdżone to zniesie zakaz, bo teraz nie było jeszcze widać pęcherzyka... Sama wiedziałam że nie będzie nic widać. Miałam zamiar jechać na koniec września ale mnie progesteron przeraził ;/

  • Rubii Autorytet
    Postów: 2016 577

    Wysłany: 8 sierpnia 2018, 17:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dobrze kochana ze to skonsultowalas. Teraz mozesz spac spokojnie i nie martw sie juz bo to zle wplywa na fasolke <3

    atdchdgeqzuerwi7.png

    Długo wyczekiwany cud <3
  • Pozytywka Koleżanka
    Postów: 195 15

    Wysłany: 8 sierpnia 2018, 17:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Gratulacje ABI90! Wszystko będzie dobrze! :-) Przekaż nam trochę ciążowych fluidów ;-)

  • Rubii Autorytet
    Postów: 2016 577

    Wysłany: 8 sierpnia 2018, 17:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ooo przydadza sie tu ciazowe wiruski :D

    Pozytywka lubi tę wiadomość

    atdchdgeqzuerwi7.png

    Długo wyczekiwany cud <3
  • wKratke Autorytet
    Postów: 530 120

    Wysłany: 8 sierpnia 2018, 17:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tak tak, rozsiewaj je Abi!!! My tez chcemy!!! :D

    7 cykl staran
  • ABI90 Autorytet
    Postów: 4512 1454

    Wysłany: 8 sierpnia 2018, 17:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Powtórzę bete, jesli przyrosnie to bede rozsiewac, narazie wole byc juz ostrozna :-)

    Marcowa2017.23 lubi tę wiadomość

  • Marcowa2017.23 Autorytet
    Postów: 981 207

    Wysłany: 8 sierpnia 2018, 17:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej Kochane moje, ja z doskoku, bo nad jeziorem siedzę i się chlodze :) mam zamiar teraz codziennie jeździć, bo słabo znoszę te gorączki a nad jeziorem nie czuć.

    Witam nowe Panie i życzę powodzenia:) Przy kompie zaktualizuje listę.

    Abi super ze poszlas do lekarza i Cię uspokoił :)

    Enka jak się czujesz? Ja już dużo lepiej :)

    A z zawodu to ja jestem nudna księgowa :P z lubuskiego - obecnie najgoretszego województwa w naszym kraju.

    Taka_babka dobrze dziewczyny doradzają, może faktycznie specjalista Ci pomoże, ale na pewno to pora na dzicko, inaczej proszę nie myśleć.

    Kciukasy za wszystkich i wiruski $$$$###$$$####&&&&&&###@@@@&&&&&

    Rubii lubi tę wiadomość

    3i49f71x2dxie3wa.png
  • enka90 Autorytet
    Postów: 613 405

    Wysłany: 8 sierpnia 2018, 17:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ale nas tutaj dużo się zrobiło :) cześć dziewczyny! Abi cudnie :) Teraz czekają Was dłuuuugie 3 tygodnie ale na pewno wszystko będzie dobrze :) Dbaj teraz o siebie podwójnie :*

    Dziękuję Marcowa, że pytasz :) U mnie bez zmian chociaż dzisiaj lekko odczuwam podbrzusze. Staram się nad tym nie skupiać bo to pewnie normalne :) Super, że już lepiej się czujesz. Fajnie, że masz jezioro :) Ja mam blisko rzekę ale jest tak gorąco, że ani myślę się ruszyć.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 8 sierpnia 2018, 17:48

    l22npx9iqktnebij.png
    Hashimoto, Letrox
  • ABI90 Autorytet
    Postów: 4512 1454

    Wysłany: 8 sierpnia 2018, 17:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wiecie co, ja ogolnie jutro z samego rana chce jechać powtorzyc betę i jesli bedzie wyzsza jak ostatnio to bede juz spokojna :-)

  • Marcowa2017.23 Autorytet
    Postów: 981 207

    Wysłany: 8 sierpnia 2018, 17:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Abi ja z synkiem miałam termin na 28.03- mam sentyment do tej daty :) chociaż pamiętam wizytę tego dnia i już bardzo ale to bardzo chciałam rodzić :P wtedy lekarz pomógł mi i wykonał bolesny masaż. Następnego dnia jechałam na poród ;) co za wspomnienia ;)

    3i49f71x2dxie3wa.png
  • Marcowa2017.23 Autorytet
    Postów: 981 207

    Wysłany: 8 sierpnia 2018, 17:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ABI90 wrote:
    Wiecie co, ja ogolnie jutro z samego rana chce jechać powtorzyc betę i jesli bedzie wyzsza jak ostatnio to bede juz spokojna :-)
    Śmiało jedź :) zobaczymy jak ładnie przerasta :D <3

    3i49f71x2dxie3wa.png
  • Rubii Autorytet
    Postów: 2016 577

    Wysłany: 8 sierpnia 2018, 17:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Abi jedz i sprawdz a zobaczysz ze dobrze przyrasta. Znow bedziesz nas tyle trzymac w niepewnosci z tymi wynikami :D

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 8 sierpnia 2018, 17:56

    atdchdgeqzuerwi7.png

    Długo wyczekiwany cud <3
‹‹ 138 139 140 141 142 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Przyczyny niepowodzenia in vitro - jakie?

Procedura in vitro to niekiedy jedyna szansa dla par bezskutecznie starających się o dziecko i walczących z niepłodnością. Choć skuteczność metody jest wysoka, niestety nie zawsze kończy się sukcesem... Jakie są najczęstsze przyczyny niepowodzeń przy IVF?

CZYTAJ WIĘCEJ

Ciąża bliźniacza – wszystko co musimy o niej wiedzieć

Ciąża bliźniacza to rodzaj ciąży wielopłodowej, podczas której w macicy kobiety rozwijają się jednocześnie dwa płody. Ciąże bliźniacze stanowią około 1,25% wszystkich ciąż, czyli średnio jeden na sto porodów kończy się przyjściem na świat nie jednego, a dwójki dzieci. Współcześnie coraz więcej ciąż to właśnie ciąże bliźniacze. Przeczytaj i dowiedz się m.in. jak powstaje ciąża bliźniacza, jakie są jej rodzaje i jakie może powodować ryzyka. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Zespół Policystycznych Jajników – objawy PCOS, leczenie podczas starania o dziecko

Zespół Policystycznych Jajników również znane jako PCOS lub Policystyczne Jajniki, to jedno z najczęstszych zaburzeń endokrynologicznych u kobiet. Jakie są objawy PCOS? Jak wygląda proces diagnozy i leczenia? I najważniejsze jak PCOS wpływa na płodność i starania o dziecko. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego