Forum Starając się - ogólne Starania- zostac mama w 2014 roku :-)
Odpowiedz

Starania- zostac mama w 2014 roku :-)

Oceń ten wątek:
  • nescafe Autorytet
    Postów: 468 286

    Wysłany: 19 października 2013, 13:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Staraczka ja chce dla ciebie dobrze;) a to ze z cierpliwoscia u mnie kiepsko to racja;)

  • Caroline Przyjaciółka
    Postów: 132 49

    Wysłany: 19 października 2013, 13:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    jeszcze wczorja chciałam podziałac z meżem bo nigdy nie wiadomo czy ta owulacja byla u mnie, a on zasnął i sie wkurzyłam

    34bw6vgct4x5p7xj.png

    f2wlanli70ba512s.png

    05.2013 [*]
  • nescafe Autorytet
    Postów: 468 286

    Wysłany: 19 października 2013, 13:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Caroline wrote:
    staram sie od 3 mcy...wiem że to krótko, ale ja mam 26 lat i czuję że mi czas ucieka...strasznie dłużą mi się te cykle... za dużo o tym myślę...
    Ale 26 to nie jest 36 ;) spokojnie do 36 wyrobisz sie z 2 albo 3 dzieciaczkow.

    Caroline lubi tę wiadomość

  • staraczka24 Autorytet
    Postów: 2435 939

    Wysłany: 19 października 2013, 13:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    motyl papa :*

    caroline co to jest 3 cykl ? kobieto będzie dobrze !

    nescafe ja wiem ze chcesz dobrze- jednak ja widze rozowa kreske :D no nie ma ze nie :D ale zrobie innej firmy test i zobaczę,

    Caroline lubi tę wiadomość

    Naj­piękniej­szych chwil w życiu nie zap­la­nujesz. One przyjdą same.
  • staraczka24 Autorytet
    Postów: 2435 939

    Wysłany: 19 października 2013, 13:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    glowa mnie boli ;/ glupia pogoda ! mało teog mam katar !

    Naj­piękniej­szych chwil w życiu nie zap­la­nujesz. One przyjdą same.
  • Caroline Przyjaciółka
    Postów: 132 49

    Wysłany: 19 października 2013, 13:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    nescafe wrote:
    Ale 26 to nie jest 36 ;) spokojnie do 36 wyrobisz sie z 2 albo 3 dzieciaczkow.
    możliwe, chyba że wcześniej trafie do psychiatryka, bo jeszcze troche i zwariuje od tego myślenia. Daję sobie czas do końca roku. Potem pierdzielne to wszystko w chol...re

    34bw6vgct4x5p7xj.png

    f2wlanli70ba512s.png

    05.2013 [*]
  • nescafe Autorytet
    Postów: 468 286

    Wysłany: 19 października 2013, 13:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Staraczka noo ;) jakiś cień cieniowatego jest, nie gadam ze nie. Ale wiadomo ostrożnie.

    staraczka24 lubi tę wiadomość

  • staraczka24 Autorytet
    Postów: 2435 939

    Wysłany: 19 października 2013, 13:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    caroline jak pierdzielneisz wszystko w chole.rke to się uda ! :)

    Naj­piękniej­szych chwil w życiu nie zap­la­nujesz. One przyjdą same.
  • staraczka24 Autorytet
    Postów: 2435 939

    Wysłany: 19 października 2013, 13:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    fm w dalszym ciągu nie działa;/

    Naj­piękniej­szych chwil w życiu nie zap­la­nujesz. One przyjdą same.
  • nescafe Autorytet
    Postów: 468 286

    Wysłany: 19 października 2013, 14:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No tnie sie tnie :/ w sumie zawsze tak było tam

  • irving23 Znajoma
    Postów: 19 1

    Wysłany: 19 października 2013, 14:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    miałam jechać do mamy, a M. nie ma i nie ma... pewnie nie pojadę :(

  • nescafe Autorytet
    Postów: 468 286

    Wysłany: 19 października 2013, 14:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Haha napisałam nie , ze fajnie było tam. Tylko ze zawsze tak było. Haha telefon zmienił.

  • irving23 Znajoma
    Postów: 19 1

    Wysłany: 19 października 2013, 14:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Caroline wrote:
    możliwe, chyba że wcześniej trafie do psychiatryka, bo jeszcze troche i zwariuje od tego myślenia. Daję sobie czas do końca roku. Potem pierdzielne to wszystko w chol...re


    tez sobie dałam czas do nowego roku... później idę do lekarza :) tzn. M. idzie :P

  • nescafe Autorytet
    Postów: 468 286

    Wysłany: 19 października 2013, 14:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    irving23 wrote:
    miałam jechać do mamy, a M. nie ma i nie ma... pewnie nie pojadę :(
    Razem mieliście jechać? Sama jedz ;)

  • staraczka24 Autorytet
    Postów: 2435 939

    Wysłany: 19 października 2013, 14:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dziewczyny macie jakiś pomysl co mam robic żeby mi czas szybciej leciał ?
    nescafe kuzyn dziś przyjechal ...........................................
    podnobno będzie spal na tym starym mieskzaniu - w dodatku przyjechal z mama i bratem, tylko oni nie widza ze tam nie ma podlaczonej kuchenki w kuchni wiec nic sobie nie ugotują, p już wie chc3e z nim tylko spedzic weekend i kij im w oko ! jak się okaze ze się wprosza do nas to osobiście ich wyprosze !

    Naj­piękniej­szych chwil w życiu nie zap­la­nujesz. One przyjdą same.
  • irving23 Znajoma
    Postów: 19 1

    Wysłany: 19 października 2013, 14:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    nescafe wrote:
    Razem mieliście jechać? Sama jedz ;)


    M. Miał jechać do swojej ja do swojej, a on pojechał pomóc koledze w przeprowadzce i zabrał samochód, a mamy psa, ja bez psa nie pojadę :P

  • irving23 Znajoma
    Postów: 19 1

    Wysłany: 19 października 2013, 14:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    staraczka24 wrote:
    dziewczyny macie jakiś pomysl co mam robic żeby mi czas szybciej leciał ?
    nescafe kuzyn dziś przyjechal ...........................................
    podnobno będzie spal na tym starym mieskzaniu - w dodatku przyjechal z mama i bratem, tylko oni nie widza ze tam nie ma podlaczonej kuchenki w kuchni wiec nic sobie nie ugotują, p już wie chc3e z nim tylko spedzic weekend i kij im w oko ! jak się okaze ze się wprosza do nas to osobiście ich wyprosze !


    aby czas szybciej leciał? Oszalalas :D

  • staraczka24 Autorytet
    Postów: 2435 939

    Wysłany: 19 października 2013, 14:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    irving nie oszalałam !nudzi mi się okropnie ! a gdize tu do 16;/

    Naj­piękniej­szych chwil w życiu nie zap­la­nujesz. One przyjdą same.
  • irving23 Znajoma
    Postów: 19 1

    Wysłany: 19 października 2013, 14:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    aaaaaaaaaa w pracy hehehe myslalam ze chcialaś aby Ci sobota wolna zleciała, a Ty w pracy, to przepraszam :) ale mało zostało przeciez - zrób sobie kawke / herbatkę zanim wypijesz to juz 15 :) a później zleci :P

  • staraczka24 Autorytet
    Postów: 2435 939

    Wysłany: 19 października 2013, 14:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    irving nie lubie pic w pracy kawy i herbaty :D nie wiem czemu ale nie lubie haha

    Naj­piękniej­szych chwil w życiu nie zap­la­nujesz. One przyjdą same.
‹‹ 8 9 10 11 12 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Brak ochoty na seks... - najczęstsze przyczyny niskiego libido u kobiet

Czym jest libido i jakie czynniki mają największy wpływ na popęd seksualny? Co robić, kiedy brak ochoty na seks? Przeczytaj o najczęstszych przyczynach niskiego libido u kobiet oraz dowiedz się, jak możesz poradzić sobie z tym problemem. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Adaptogeny - Ashwagandha, Korzeń Maca, Shatavari

Każdego dnia przybywa par, które po wieloletnich staraniach o dziecko, osiągają swój cel dzięki unikalnym ziołom - adaptogenom. Powiedzmy sobie otwarcie: kto sprawniej przywróci ład i porządek w świecie sztucznie zdezorganizowanym przez człowieka, jak Matka Natura? Świetnie, że zaczynamy korzystać z jej pomocy. Jeśli to zagadnienie nie jest Ci jeszcze znane, koniecznie przeczytaj artykuł do końca.          

CZYTAJ WIĘCEJ

7 sposobów jak przetrwać przesilenie wiosenne i jak szybko zajść w ciążę!

Przesilenie wiosenne dla wielu kobiet jest trudnym okresem przejściowym, kiedy mogą pojawiać się problemy ze snem, nadmiernym zmęczeniem, brakiem energii, czy obniżoną koncentracją. Wszystko to może mieć wpływ na gospodarkę hormonalną i kobiecą płodność. Jak w tym czasie przygotować się do ciąży? Jakie są skuteczne sposoby na poprawę płodności? Jak szybko zajść w ciążę, wprowadzając proste nawyki do codziennego stylu życia?

CZYTAJ WIĘCEJ