Świeże staraczki 2019
-
WIADOMOŚĆ
-
Anetka32 wrote:W sumie to już nie daleko , ciekawa jestem co powie lekarz . W sumie u Ciebie wszystko takie unormowane...
Faktycznie mnie na CLO mówiono że pół roku stymulacji to jest maks
Ale na 4 miesiącach odstawilam, bo po pierwsze owu miałam po drugie zamiast stymulować pęcherze to stymulowal miesniaka A po trzecie uposledzal endometrium . Nieiwem jak to jest z letrozolami - napewno endo wspierają ale ile można je brać 👀👀👼🏻6tc 👼🏻9tc
28.05.2020⏸🍀
18.01.2021
💙Adaś 10:58, 50cm 2660g
💙Staś 11:00, 47cm 2330g
Spełniłam swoje największe marzenie. Zostałam mamą ♥️ -
nick nieaktualnyAnetka32 wrote:Możesz wkleić zdjęcie testu ciazowego? Kiedy miałaś ostatnia @ ? Była normalna taka jak zwykle ? Czy inna ?
-
Chcialam tylko napisac że dzis krotko po 10:00 pozegnalam najlepszego przyjeciela. Zasnął u mnie na rękach i jest juz w kocim niebie, gdzie nic go nie boli.
👸: 1,70cm ->4.86cm ->6.05cm ->129g ->174g♀️ ->395g ->522g ->683g ->998g ->1449g ->1881g ->2193g ->2518g-> 2720g
Diana: 23.02.2021
Weronika(ur. 25tc): 08-24.06.2019(*)
Okolice Warszawy -
nick nieaktualnyZosia12345 wrote:Ostatnią miesiączkę miałam 29 listopada, wydaje mi się że była taka jak zawsze. W tamtym cyklu miałam plemienia od 17 listopada do wystąpienia miesiączki 29 listopad. Jak wkleja się tutaj zdjęcia bo nigdy tego nie robiłam.?
-
VianEthel2 wrote:Chcialam tylko napisac że dzis krotko po 10:00 pozegnalam najlepszego przyjeciela. Zasnął u mnie na rękach i jest juz w kocim niebie, gdzie nic go nie boli.Kubuś 30.08.2020 3250g, 54cm szczęścia. 💙
Mikołaj 2.01.2022 💙 -
nick nieaktualnyadaska wrote:Dlatego nie mam już siły 😔 mój organizm jest tak słaby ze łapie choroby jedna za druga. Jak nie stymulacja to nie wiem co mi zostanie ... Może inseminacja? Ale to tez jedna wielka niewiadoma. Dobija mnie to, ze ktoś jest od 3,4 miesięcy na stymulacji i BUM a ja czekam i czekam... i gowno z tego.