Świeże staraczki 2019
-
WIADOMOŚĆ
-
KARO wrote:O kurcze, ale jestem jeszcze w tym zielona Dziś mam 14dc. Na jutro wypada mi owulacja wg kalendarzyka , cykl praktycznie zawsze mam 28dniowy. Śluzu nie badałam przy szyjce. Tylko to co na zewnątrz no i "badałam" jak widać to też duże słowo
KARO lubi tę wiadomość
W oczekiwaniu na czwarty cud ...
33lata
2.05.2016r-poronienie
-
Dziewczyny mam do was głupie pytanie 😂 Czy jeśli staracie się o dzidzie i jak jesteście po owulacji już to bierzecie gorącą kąpiel czy gorąca woda ma jakiś wpływ na ewentualne zagnieżdżenie? 🤔😏
-
Ania 89 wrote:Mi się wydaje że nic nie ma na to wpływu. Tzn to co zewnątrz bo przecież jaki wpływ może mieć temperatura wody jak we wnatrz jest stała temperatura:)
-
Ania 89 wrote:A i ja jestem hmm ze cztery dni od pozytywnego testu owu a już piersi zaczynają pobolewac. Zależy od cyklu czasami późno bolą czasami szybko czasami lekko a czasami mocno:)
-
Nera1986 wrote:Masz termometr owulacyjny?
Nie mam. Ja to z tych co zakładały, że skoro cykl jest regularny, śluz zawsze w płodne, które wskazuje też kalendarz (choć bez konkretnej obserwacji) , lekarz mówi "wszystko jest dobrze" to nie będę się jakoś spinać i po prostu będę się starać o Maleństwo. Mąż zbadał nasienie w zasadzie bardziej ze względu na bezpłodność siostry - żeby sprawdzić czy czasem ten problem i jego nie dotyczy. Dopiero teraz odkąd trafiłam na forum pomyślałam, że powinnam jak Wy "kontrolować" cykl Więc jeśli teraz się nie uda i przyjdzie @ zaopatrze się w testy owulacyjne itd.Nera1986 lubi tę wiadomość
29 lat
6 cs
Termin @ 29.03
Czekamy na pierwsze Maleństwo ❤️ -
Mysza1990 wrote:Adaska nie ma sensu robić testu owulacyjnego bo po zastrzyku będzie wychodził pozytywny tak samo jak ciążowy 😁
Mysza1990 lubi tę wiadomość
👼🏻6tc 👼🏻9tc
28.05.2020⏸🍀
18.01.2021
💙Adaś 10:58, 50cm 2660g
💙Staś 11:00, 47cm 2330g
Spełniłam swoje największe marzenie. Zostałam mamą ♥️ -
Jestem po.
Prawy jajnik 8mm
Lewy 14 mm ❤️
Endo 7mm