W czerwcu słodka truskaweczka🍓🍓, w lutym synek👶 lub córeczka👧
-
WIADOMOŚĆ
-
Namisa wrote:Dobry wieczór dziewczyny 🥰
Chciałam tylko powiedzieć że podczytuję was regularnie i zaglądam w zasadzie codziennie z myślą "Co tam u moich ulubionych truskaweczek?" 😄 Z tym że przeważnie nie mam nic mądrego do dodania bo, co oczywiste, nie znam się ani na wyprawce, ani na ciążowej diagnostyce, więc tylko sprawdzam i cieszę się gdy u was wszystko dobrze 💚
Kremówka tylko spokojnie, na pewno maluch jest cały i zdrowy, nie piłaś w końcu tego hektolitrami. W ogóle z tym koprem to tez bym nie przypuszczała że takie jazdy są - całe dzieciństwo mama mnie nim poiła, bo dobry na brzuszek. I wszystkie dzieci w mojej rodzinie podobnie; kojarzę że jak dziecko się pojawiało w rodzinie to od razu koper w zasięgu ręki, to często była pierwsza rzecz poza mlekiem jakie piły już kilkumiesięczne dzieci w mojej rodzinie. Dobrze że dzisiejsza wiedza i jej dostępność nam pozwala na eliminowanie takich rzeczy.
Cukierniczka pysznie wygląda ♥️
Ja dziś świętuje domowo z winkiem i orzechami na endometrium 💪 Miałam świetną terapię dziś, było ciężko, pierwszy raz odkąd chodze pojawiły się nawet łzy. Ale czuję że się coś zmienia, ja wewnetrznie ewoluuje, a to najwazniejsze. To jedna z rzeczy za którą tęskniłam będąc w ciąży - energia fazy folikularnej 😅☀️🙏
Dobrego wieczoru kochane 💚Namisa lubi tę wiadomość
👫 31lat
09.01.2023: Aleksander ❤️ 4100g i 61cm do kochania 💙🥰 -
verliebtindich wrote:Hej Dziewczyny!
Ja się mało melduję, bo po prostu nie mam siły, ani czasu, a jak już wejdę poczytać, to nie nadążam 🙄
Nie wiem, czy bardziej męczy mnie ciąża czy remont, ale energii totalnie brak, dziś zaczynamy 9tc.
Za tydzień zaczynam przeprowadzkowy urlop i zamierzam z niego już nie wracać, a za niecałe 2 tygodnie mamy wizytę
Objawy nadal nie są bardzo uciążliwe- trochę mdłości, czasem zgaga, najgorszy brak energii, no ale oczywiście nie narzekam, bo mogło być gorzej.