Forum Starając się - ogólne WIECZORNICA WINEM ZAKRAPIANA
Odpowiedz

WIECZORNICA WINEM ZAKRAPIANA

Oceń ten wątek:
  • Ania_84 Autorytet
    Postów: 39244 31310

    Wysłany: 5 lipca 2014, 09:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dzien doberek :)
    ja dzis jeszcze trohe pracuje , pozniej szykuje ubranie na jutro :) bo crzcimy siostrzenca :)

    kaarolaa lubi tę wiadomość

    Bezplemnikowcy też mają dzieci ;) 35odc.
    1 podejście (31.12.15) - cb
    2 Podejście (24.05.16) :) 13dpo beta 66,72/ 15dpo 183,22 19dpo 1432,94
    74dii09kx3vbi21s.png
    Novum Wawa
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 5 lipca 2014, 09:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    o to tez rodzinny imprezka sie szykuje :)

  • Ania_84 Autorytet
    Postów: 39244 31310

    Wysłany: 5 lipca 2014, 10:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    noo mam nadzije tylko z emnie jutro @ nie zaskoczy i poczeka albo do wieczora albo do pon ;)

    Bezplemnikowcy też mają dzieci ;) 35odc.
    1 podejście (31.12.15) - cb
    2 Podejście (24.05.16) :) 13dpo beta 66,72/ 15dpo 183,22 19dpo 1432,94
    74dii09kx3vbi21s.png
    Novum Wawa
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 5 lipca 2014, 10:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    zlituje sie i bedzie caly dzien spokojnie czekala do wieczorka ;)

  • Anutka Autorytet
    Postów: 7531 3723

    Wysłany: 5 lipca 2014, 13:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewuszki konczy mi soe abonsment premium i nie bede miala cotygodniowych informacji o dziecku a bardzo spodobalo mi sie podgladanie wielkosci dziecka - ten obrazek, czy moglaby mi ktoras z was pprzesylac poczawszy od 13 tc te informacje i zdjecie ??? [email protected] :-) bde wzieczna

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 5 lipca 2014, 13:53

    1usavcqg3fbgb4ge.png
    3jgx3e3kec0agggp.png
    f2w3rjjgjb0z63zo.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 5 lipca 2014, 14:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Anutka tez nie mam abonamentu i mi to nie przeszkadza...tyle ile jest przeczytam, a reszte poszukam sobie w necie np na dzieci.pl...tam jest fajnie i duzo opisane co sie dzieje z dzieckiem i z naszym organizmem :)

    Lucy91, Anutka lubią tę wiadomość

  • Anutka Autorytet
    Postów: 7531 3723

    Wysłany: 6 lipca 2014, 11:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kaarolaa wrote:
    Anutka tez nie mam abonamentu i mi to nie przeszkadza...tyle ile jest przeczytam, a reszte poszukam sobie w necie np na dzieci.pl...tam jest fajnie i duzo opisane co sie dzieje z dzieckiem i z naszym organizmem :)
    A kukne :-) ja czytam czasami na babyonline :-)

    kaarolaa lubi tę wiadomość

    1usavcqg3fbgb4ge.png
    3jgx3e3kec0agggp.png
    f2w3rjjgjb0z63zo.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 6 lipca 2014, 19:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej kochane, jak niedziela mija???

  • Anutka Autorytet
    Postów: 7531 3723

    Wysłany: 6 lipca 2014, 19:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kaarolaa wrote:
    hej kochane, jak niedziela mija???

    1usavcqg3fbgb4ge.png
    3jgx3e3kec0agggp.png
    f2w3rjjgjb0z63zo.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 6 lipca 2014, 20:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Anutka???????????????

  • Anutka Autorytet
    Postów: 7531 3723

    Wysłany: 7 lipca 2014, 06:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kaarolaa wrote:
    Anutka???????????????
    Cos mi sie oopsulo i pusty post :-) niedziela minela ok oprocz mysli, ze dzis zniwu do pracy :(

    1usavcqg3fbgb4ge.png
    3jgx3e3kec0agggp.png
    f2w3rjjgjb0z63zo.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 7 lipca 2014, 10:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Anutka wrote:
    Cos mi sie oopsulo i pusty post :-) niedziela minela ok oprocz mysli, ze dzis zniwu do pracy :(
    ale zobacz jutro juz 12 Ci wskoczy wiec glowa do gory :) a kiedy masz teraz wizyte???

    Anutka lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 7 lipca 2014, 10:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    i po zastrzyku... bylam w sobote rano, pecherzyki sa jednak dwa a nie jeden :)) 21mm i 23mm endometrium 10,4
    dzisiaj czuje klucie w jajnikach i chodze siku co chwile, od dzisiaj mam brac 2 x luteine... jutro monitorowanie czy pekly i czekanie... w poniedzialek 14.07. mam zrobic test z krwi czy nie za szybko?
    pozdrawiam

    kaarolaa lubi tę wiadomość

  • kierzynka Autorytet
    Postów: 4296 5603

    Wysłany: 7 lipca 2014, 11:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja w piatek byłam na badaniach krwi które zlecił mi ginekolog. Babka nie mogła znaleźć żyły a jak znalazła to nic nie ciekło i wbiła mi sie w zyłę w dłoni od zewnątrz i myslałam że mi ręka odpadnie tak mi z bólu zdrętwiała. A teraz mam mega siniaka i wyglądam jakbym się z kimś biła ;) za tydzien idę do ginka po wyniki i zobaczymy co tam będzie ;) Jeszcze na dodatek będę w czasie okresu i nawet mi obiecanej cytologii nie zrobi.

    Anutka lubi tę wiadomość

    qdkko7eso4id4zg9.png
    (02.02.2015 - 17t 5d)
  • kierzynka Autorytet
    Postów: 4296 5603

    Wysłany: 7 lipca 2014, 11:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    aaaa jeszcze tylko 3 tygodnie do urlopu ;) cudownie!

    qdkko7eso4id4zg9.png
    (02.02.2015 - 17t 5d)
  • Ania_84 Autorytet
    Postów: 39244 31310

    Wysłany: 7 lipca 2014, 11:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kierzynka mój M tak ma ale podobno zyly sie kurcza od stresu :)

    Bezplemnikowcy też mają dzieci ;) 35odc.
    1 podejście (31.12.15) - cb
    2 Podejście (24.05.16) :) 13dpo beta 66,72/ 15dpo 183,22 19dpo 1432,94
    74dii09kx3vbi21s.png
    Novum Wawa
  • kierzynka Autorytet
    Postów: 4296 5603

    Wysłany: 7 lipca 2014, 11:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hehe i mi kobieta mówi że w ciąży trzeba się tak kłuć co miesiąc ;)

    qdkko7eso4id4zg9.png
    (02.02.2015 - 17t 5d)
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 7 lipca 2014, 11:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kierzynka wrote:
    hehe i mi kobieta mówi że w ciąży trzeba się tak kłuć co miesiąc ;)

    tzw. badanie krzywej cukrowej - robi się co miesiąc

  • Ania_84 Autorytet
    Postów: 39244 31310

    Wysłany: 7 lipca 2014, 11:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mnie kłuc moga ;p mam zyly na wierzchu :P

    kierzynka lubi tę wiadomość

    Bezplemnikowcy też mają dzieci ;) 35odc.
    1 podejście (31.12.15) - cb
    2 Podejście (24.05.16) :) 13dpo beta 66,72/ 15dpo 183,22 19dpo 1432,94
    74dii09kx3vbi21s.png
    Novum Wawa
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 7 lipca 2014, 12:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mnie tez moga kluc ile chca, niegdy nie ma problemu z zylami :) jak je widza to az ciesza bo wiedza, ze nie bedzie problemu :)

    Angelabd kciuki za pecherzyki, fajnie ze sa 2 :)

    Angelabd lubi tę wiadomość

‹‹ 1568 1569 1570 1571 1572 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Układ immunologiczny a problemy z płodnością, czyli czym jest niepłodność immunologiczna

Układ immunologiczny, czyli inaczej odpornościowy ma niebagatelny wpływ na płodność. Niekiedy czynniki immunologiczne mogą być bezpośrednią przyczyną niepłodności. Czy problemy z implantacją zarodka albo nawracającymi poronieniami mogą być wywołane przez czynniki immunologiczne? W jakich przypadkach rozważyć konsultację ze specjalistą - immunologiem? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Smog - czy smog w Polsce może obniżać płodność?

Polska jest jednym z najbardziej zanieczyszczonych krajów na świecie. To niestety przykry fakt. Jesteśmy świadomi, że smog negatywnie wpływa na nasz organizm - płuca, serce. Ale czy może również upośledzać naszą płodność? Czy może dodatkowo obniżać parametry nasienia? Czy możemy mądrze się przed tym zabezpieczać, czy to już histeria? Zadaliśmy to pytanie ekspertom, przeczytaj co usłyszeliśmy!  

CZYTAJ WIĘCEJ

Ciążooporna - historia kobiety, która pragnie zostać Mamą ♡

Emilia mówi o sobie, że jest ciążooporna. Jej walka o bycie Mamą trwa już kilka lat, więc sama zaczęła nazywać siebie dinozaurem ciążooporności. Przeczytaj prawdziwą historię kobiety starającej się o dziecko. Kobiety, która pomimo wielu trudnych doświadczeń nie poddaje się i nie traci nadziei. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego