Forum Starając się - ogólne WIECZORNICA WINEM ZAKRAPIANA
Odpowiedz

WIECZORNICA WINEM ZAKRAPIANA

Oceń ten wątek:
  • kierzynka Autorytet
    Postów: 4296 5603

    Wysłany: 2 grudnia 2014, 19:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej Jus ;) włąsnie Malutka to już gdzieś od marca sie nie odezwała a biedronka już jakiś dłuzszy czas temu ;)

    Jus1985 lubi tę wiadomość

    qdkko7eso4id4zg9.png
    (02.02.2015 - 17t 5d)
  • Lucy91 Autorytet
    Postów: 1515 826

    Wysłany: 3 grudnia 2014, 06:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    izabelka04 wrote:
    Lucy może to znak <3
    Obyscie miały racje :-) jeszcze kilka dni i się wyjaśni :-)

    izabelka04 lubi tę wiadomość

    Mój Aniołek (*) 20.03.2021
  • amela Autorytet
    Postów: 3538 4894

    Wysłany: 3 grudnia 2014, 12:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej wszystkim :-)
    Oj mnie nie bylo o Was @
    Mala dawala popalic . Teraz juz mamy swoj rytm dnia o nocy i jest super.

    Iza gratulacje :-) ♡ udalo sie ;-) jak sie czujesz?

    Ja juz miesiac temu wrocilam do wagi sprzed ciazy :-)

    Mamusie jak sie czujecie ?
    Aniu co u Was ?

    ex2btrd8qii9i9cu.png
    http://avatars.zapodaj.net/images/1e838c757e81.gif
  • amela Autorytet
    Postów: 3538 4894

    Wysłany: 3 grudnia 2014, 12:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kierzynka nie zauwazylam ! Gratuluje rowniez :-) jak sie czujesz ?

    U nas na watku sierpniowych mam juz duzo sie nie dzieje. Mamy taka grupe na facebook i tam non stop siedzimy.

    Ale chetnie wroce na watel wieczornicy ;-) ehh jakue wspomnienia ;-)

    Ania_84, kierzynka, cedr697, Kajoni lubią tę wiadomość

    ex2btrd8qii9i9cu.png
    http://avatars.zapodaj.net/images/1e838c757e81.gif
  • Ania_84 Autorytet
    Postów: 39244 31307

    Wysłany: 3 grudnia 2014, 13:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Amela hej :D

    my tez mamy FB grupe wieczornica :D
    hihih :)

    u nas poki co powolutku do przodu .. i realny termin biopsji jader luty/marzec..jak sie znajda łazjy to pozneij kwalifikacja do in vitro .. :)

    a jak nie to IUI z nasieniem dawcy

    Jus witamy ponownie :)

    MalutkaEve niestety jak zniknela gdzies luty/marzec tak do tej pory nic :(

    A biedronka gdzies kiedys sie pojawiala i znowu zwiala :)

    amela, Jus1985 lubią tę wiadomość

    Bezplemnikowcy też mają dzieci ;) 35odc.
    1 podejście (31.12.15) - cb
    2 Podejście (24.05.16) :) 13dpo beta 66,72/ 15dpo 183,22 19dpo 1432,94
    74dii09kx3vbi21s.png
    Novum Wawa
  • amela Autorytet
    Postów: 3538 4894

    Wysłany: 3 grudnia 2014, 14:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    O fajnie :-) dawno ta grupe zalozylyscie ?
    Tez mysle o malutkiej.. kurcze myslalam ze moze sie pojawi :-(

    No to juz niedlugo :-) oj cos sie znajdzie napewno ;-)

    Mala mi sie rozpakowala??

    Jeszcze troche i bede mogla z winkiem zasiasc do forum ;-)

    Ania_84, Kajoni lubią tę wiadomość

    ex2btrd8qii9i9cu.png
    http://avatars.zapodaj.net/images/1e838c757e81.gif
  • Ania_84 Autorytet
    Postów: 39244 31307

    Wysłany: 3 grudnia 2014, 14:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Grupa powstala 24 kwietnia 2014 roku :D
    jak ktos chetny to zapraszamy :D do mnie na priva dane i dolaczamy :D

    Tak Mała mi juz rozpakowana :D

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 3 grudnia 2014, 14:19

    amela lubi tę wiadomość

    Bezplemnikowcy też mają dzieci ;) 35odc.
    1 podejście (31.12.15) - cb
    2 Podejście (24.05.16) :) 13dpo beta 66,72/ 15dpo 183,22 19dpo 1432,94
    74dii09kx3vbi21s.png
    Novum Wawa
  • kierzynka Autorytet
    Postów: 4296 5603

    Wysłany: 3 grudnia 2014, 14:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej Amela ;) widzę że nam wreszcie koleżnaki sie zaczynają odzywać ;) wieczornica nam juz tu prawie pustką przymierała ;)

    Ania_84, amela lubią tę wiadomość

    qdkko7eso4id4zg9.png
    (02.02.2015 - 17t 5d)
  • amela Autorytet
    Postów: 3538 4894

    Wysłany: 3 grudnia 2014, 14:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dopiero pomalu zaczynam muec jakus czas dla siebie, bo mala wypelnia grafik po brzegi ;-)

    Ja chce do grupy ;-)
    wyslalam Ci Aniu zaproszenie to wtedy bede Ci mogla napisac wiadomosc :-)



    Pewnie jest sporo nowych kolezanek ;-)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 3 grudnia 2014, 14:41

    Ania_84 lubi tę wiadomość

    ex2btrd8qii9i9cu.png
    http://avatars.zapodaj.net/images/1e838c757e81.gif
  • Ania_84 Autorytet
    Postów: 39244 31307

    Wysłany: 3 grudnia 2014, 15:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    juz przyjete :D

    amela lubi tę wiadomość

    Bezplemnikowcy też mają dzieci ;) 35odc.
    1 podejście (31.12.15) - cb
    2 Podejście (24.05.16) :) 13dpo beta 66,72/ 15dpo 183,22 19dpo 1432,94
    74dii09kx3vbi21s.png
    Novum Wawa
  • Lucy91 Autorytet
    Postów: 1515 826

    Wysłany: 3 grudnia 2014, 19:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie @. Cóż następny cykl będzie zielony :-)

    Jus1985 lubi tę wiadomość

    Mój Aniołek (*) 20.03.2021
  • amela Autorytet
    Postów: 3538 4894

    Wysłany: 3 grudnia 2014, 21:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lucy mu sie chyba nie znamy, ze tak napisze;-)
    Wiec sie witam :-)
    Ja wieczornice opuscilam jakis czas temu, ale jak i u Was pojawia sie szkraby to tez tego czasu bedzie juz mniej niestety :-(

    Lucy91 lubi tę wiadomość

    ex2btrd8qii9i9cu.png
    http://avatars.zapodaj.net/images/1e838c757e81.gif
  • Lucy91 Autorytet
    Postów: 1515 826

    Wysłany: 4 grudnia 2014, 07:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej hej. Tak właśnie się zastanawiam dlaczego nicku nie kojarzę :-) a na wieczornicy jestem juz sporo :-P

    amela lubi tę wiadomość

    Mój Aniołek (*) 20.03.2021
  • kierzynka Autorytet
    Postów: 4296 5603

    Wysłany: 4 grudnia 2014, 08:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    amela była na samym poczatku ;) może dlatego się nie kojarzycie ;)

    amela lubi tę wiadomość

    qdkko7eso4id4zg9.png
    (02.02.2015 - 17t 5d)
  • Anatolka Autorytet
    Postów: 8010 6903

    Wysłany: 4 grudnia 2014, 08:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kierzynka - avon'owko - mam pytanie, bo w katalogu gwiazka jest taka szczoteczka do czyszczenia buzi na baterie z dwiema nakladkami (sylikonowa i zwykla) - czy to jest spoko urzadzenie? Wpadlo mi w oko jak ostatnio robilam zamowienie i tak sie zastanawiam czy jest cokolwiek warte w praktyce?

    1usa3e5e6fqireg4.png

    3ca106616b.png
  • amela Autorytet
    Postów: 3538 4894

    Wysłany: 4 grudnia 2014, 09:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    My juz od 8 nie spimy ;-)
    Wczoraj pierwszy raz Nela jadla kleik ryzowy ! Srednio jej smakowal :-D

    Milego dnia ;-*

    Ania_84, cedr697 lubią tę wiadomość

    ex2btrd8qii9i9cu.png
    http://avatars.zapodaj.net/images/1e838c757e81.gif
  • Ania_84 Autorytet
    Postów: 39244 31307

    Wysłany: 4 grudnia 2014, 09:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lucy91 wrote:
    U mnie @. Cóż następny cykl będzie zielony :-)
    buuu ;/

    ale spoko luz masz jeszcze czas kierzynka dala ci 3 michy :D

    kierzynka lubi tę wiadomość

    Bezplemnikowcy też mają dzieci ;) 35odc.
    1 podejście (31.12.15) - cb
    2 Podejście (24.05.16) :) 13dpo beta 66,72/ 15dpo 183,22 19dpo 1432,94
    74dii09kx3vbi21s.png
    Novum Wawa
  • Lucy91 Autorytet
    Postów: 1515 826

    Wysłany: 4 grudnia 2014, 16:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kierzynka to mnie goni z ta ciąża bardziej niż mąż :-D

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 4 grudnia 2014, 16:13

    kierzynka lubi tę wiadomość

    Mój Aniołek (*) 20.03.2021
  • Ania_84 Autorytet
    Postów: 39244 31307

    Wysłany: 4 grudnia 2014, 16:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lucy91 wrote:
    Kierzynka to mnie goni z ta ciąża bardziej niż mąż :-D
    wiesz bo szuka zeby miec kolege/kolezanke dla swojego dziecka :D i to jeszcze nad morzem :D

    kierzynka, Lucy91 lubią tę wiadomość

    Bezplemnikowcy też mają dzieci ;) 35odc.
    1 podejście (31.12.15) - cb
    2 Podejście (24.05.16) :) 13dpo beta 66,72/ 15dpo 183,22 19dpo 1432,94
    74dii09kx3vbi21s.png
    Novum Wawa
  • kierzynka Autorytet
    Postów: 4296 5603

    Wysłany: 4 grudnia 2014, 20:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ania dobrze mówi ;p

    qdkko7eso4id4zg9.png
    (02.02.2015 - 17t 5d)
‹‹ 1665 1666 1667 1668 1669 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Choroba Hashimoto a ciąża - co musisz wiedzieć?

Hashimoto co to za choroba i jak się objawia? Przede wszystkim charakteryzuje się przewlekłym stanem zapalnym tarczycy (tzw. limfocytowym zapaleniem tarczycy). Jak ją rozpoznać i jak leczyć? Hashimoto a ciąża - jaki wpływ może mieć choroba Hashimoto na płodność kobiet oraz przebieg ciąży?

CZYTAJ WIĘCEJ

Ciąża pozamaciczna - czym jest i jakie są objawy ciąży pozamacicznej?

Ciąża pozamaciczna (ektopowa) zdarza się raz na 90-100 przypadków ciąży. Jest to ciąża, która zamiast w macicy rozwija się poza nią. Objawy ciąży pozamacicznej nie są jednoznaczne. Trudno ją czasem rozpoznać, bo na początku objawy są podobne do ciąży o prawidłowym przebiegu. Na późniejszym etapie pojawia się ból podbrzusza, krwawienie oraz brak prawidłowego przyrostu hormonu hCG. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Foliany - niezbędny składnik dla kobiet starających się o dziecko i kobiet w ciąży

Niewątpliwie kwas foliowy jest jednym z najważniejszych składników dla przyszłej Mamy. Dlaczego suplementacja kwasem foliowym, a właściwie jego aktywnymi formami (folianami) jest tak istotna? Jaką rolę odgrywa kwas foliowy? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego