X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Wsparcie wszystkich starajacych sie
Odpowiedz

Wsparcie wszystkich starajacych sie

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 maja 2017, 10:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 27 listopada 2017, 15:02

  • Igibarz Przyjaciółka
    Postów: 193 38

    Wysłany: 28 maja 2017, 10:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Juz otwieram :D

    Olga 28.11.2011r ❤

    setcgqq4v93erwex.png
    ckai3e3kjszhe9l0.png
  • Pola☺ Przyjaciółka
    Postów: 519 37

    Wysłany: 28 maja 2017, 10:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Anet jak ja cię znajdę ;-)

    W oczwkiwaniu na upragione szczęście
    Amelka 27.02.2010
    08.02.2017 Ciąża pozamaciczna

    http://ovufriend.pl/graph/b4c8b9a06a292567105baebc85e50c29
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 maja 2017, 10:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 27 listopada 2017, 15:02

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 maja 2017, 10:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    /

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 27 listopada 2017, 14:58

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 maja 2017, 11:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 27 listopada 2017, 14:58

  • Pola☺ Przyjaciółka
    Postów: 519 37

    Wysłany: 28 maja 2017, 11:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    To mnie zapros u Igi jestem w znajomych

    W oczwkiwaniu na upragione szczęście
    Amelka 27.02.2010
    08.02.2017 Ciąża pozamaciczna

    http://ovufriend.pl/graph/b4c8b9a06a292567105baebc85e50c29
  • Igibarz Przyjaciółka
    Postów: 193 38

    Wysłany: 28 maja 2017, 11:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wy na prawde jakas inna Karoline chyba ogladacie :D

    Olga 28.11.2011r ❤

    setcgqq4v93erwex.png
    ckai3e3kjszhe9l0.png
  • Pola☺ Przyjaciółka
    Postów: 519 37

    Wysłany: 28 maja 2017, 11:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Anet super z Ciebie dziewczyna ładna :-)

    Dziewczyny moze grupa na Messenger tam bynajmniej zdjęcia można wklejac :-)

    Anet_86 lubi tę wiadomość

    W oczwkiwaniu na upragione szczęście
    Amelka 27.02.2010
    08.02.2017 Ciąża pozamaciczna

    http://ovufriend.pl/graph/b4c8b9a06a292567105baebc85e50c29
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 maja 2017, 11:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    /

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 27 listopada 2017, 14:58

  • Pola☺ Przyjaciółka
    Postów: 519 37

    Wysłany: 28 maja 2017, 11:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Igibarz wrote:
    Wy na prawde jakas inna Karoline chyba ogladacie :D

    Moja droga jesteś bardzo ładna !-).

    A co ja mam powiedziec moj mąż wyglada jak moj brat haha super ;-)

    W oczwkiwaniu na upragione szczęście
    Amelka 27.02.2010
    08.02.2017 Ciąża pozamaciczna

    http://ovufriend.pl/graph/b4c8b9a06a292567105baebc85e50c29
  • Igibarz Przyjaciółka
    Postów: 193 38

    Wysłany: 28 maja 2017, 11:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja jestem za grupa jak najbardziej :D

    Olga 28.11.2011r ❤

    setcgqq4v93erwex.png
    ckai3e3kjszhe9l0.png
  • Pola☺ Przyjaciółka
    Postów: 519 37

    Wysłany: 28 maja 2017, 11:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Anet_86 wrote:
    Polcia, dobry żarcik :) nie umywam się do Was, takie dżagi :P
    i fajnego masz brata :D buhahaha też mam dziarkę :)

    Ej to nie jest zabawne hahahaha no kurcze wszyscy nam tak mówią hahaha. A corka blad z innej beczki masakra.

    Anet sliczna z Ciebie dziewczyna :-) no ja mam juz dwa tatuaże ;-) jeszcze na żebrach.

    W oczwkiwaniu na upragione szczęście
    Amelka 27.02.2010
    08.02.2017 Ciąża pozamaciczna

    http://ovufriend.pl/graph/b4c8b9a06a292567105baebc85e50c29
  • Pola☺ Przyjaciółka
    Postów: 519 37

    Wysłany: 28 maja 2017, 11:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja tez jestem gruba a szczególnie moj brzuch i uda z chęcią bym pobiegala ale brak mi motywacji

    W oczwkiwaniu na upragione szczęście
    Amelka 27.02.2010
    08.02.2017 Ciąża pozamaciczna

    http://ovufriend.pl/graph/b4c8b9a06a292567105baebc85e50c29
  • Igibarz Przyjaciółka
    Postów: 193 38

    Wysłany: 28 maja 2017, 11:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja chce sobie zrobić ale jakoś nie mogę sie przełamać :D

    Olga 28.11.2011r ❤

    setcgqq4v93erwex.png
    ckai3e3kjszhe9l0.png
  • Pola☺ Przyjaciółka
    Postów: 519 37

    Wysłany: 28 maja 2017, 11:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Igibarz wrote:
    Ja chce sobie zrobić ale jakoś nie mogę sie przełamać :D

    No powiem ci ze ja 2 lata sie zamierzałam ale w końcu zrobiłam jak zrobiłam jeden to później chcialam drugi.

    Kurde dziewczyny tak sie tu zaczytalam ze zapomnialam o wodzie ze do wanny leci i tyle sie nalalo ze jeszcze trochę bi by sie wylalo haha

    W oczwkiwaniu na upragione szczęście
    Amelka 27.02.2010
    08.02.2017 Ciąża pozamaciczna

    http://ovufriend.pl/graph/b4c8b9a06a292567105baebc85e50c29
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 maja 2017, 11:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    /

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 27 listopada 2017, 14:58

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 maja 2017, 11:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 27 listopada 2017, 14:58

  • Igibarz Przyjaciółka
    Postów: 193 38

    Wysłany: 28 maja 2017, 11:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja jak tu piszę to o Bożym swiecie zapominam, dobrze że dziecka jeszcze nie zgubiłam :D

    Ja kiedyś sobie zrobię na pewno, tylko nie mam jeszcze koncepcji gdzie i jaki :)

    Olga 28.11.2011r ❤

    setcgqq4v93erwex.png
    ckai3e3kjszhe9l0.png
  • Pola☺ Przyjaciółka
    Postów: 519 37

    Wysłany: 28 maja 2017, 11:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Anet_86 wrote:
    Mój wykres w tym cyklu na ovu to jakaś porażka. Strasznie niska tempka, ciekawe czy to czegoś nie oznacza. Jak tak czytam to myślę o progesteronie czy czasami nie jest za niski, bo na wykresie widać jakieś podrygi, ale słabe. A ovu codziennie mnie informuje, że mam płodne. Jakbym taka płodna była to dawno miałabym całą gromadkę uroczych dzieciaczków... W czwartek zrobię badania to może coś się wyjaśni.

    Ja tak samo juz raczej nie zrobiw sobie wiecej yeraz skupiam sie na czyms innym

    Anet u Ciebie to faktycznie szalenstwo na tym wyktesie u mnie urzymuje sie na poziomie dzisiaj tylko tak mocno podskoczylo ale juz sie z mezem rano serduszkowalismy nie chce niczego przegapic mnie ovu informowalo przedwczoraj ze byla ovulacja ale nie wiem czy tym sie sugerowac moim zdaniem to tylko przypuszczenia.

    Ale mozesz miec zbyt niki progesteron zrobisz badania to sie wyjaśni.

    Ja skopiuje link i na messenger cu go wyśle. Igi tobie też

    W oczwkiwaniu na upragione szczęście
    Amelka 27.02.2010
    08.02.2017 Ciąża pozamaciczna

    http://ovufriend.pl/graph/b4c8b9a06a292567105baebc85e50c29
‹‹ 36 37 38 39 40
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

"Nie mogę zajść w drugą ciążę" - czym jest niepłodność wtórna?

Gdy wspomnienia z porodu zaczną blednąć, a pierworodny synek lub córeczka wyrosną z etapu pieluch i kaszek, pojawienie się myśli o dalszym powiększeniu rodziny najprawdopodobniej będzie tylko kwestią czasu. Niestety, nie każdej kobiecie udaje się zajść w ciążę po raz drugi. Dlaczego tak się dzieje? Czym jest niepłodność wtórna i jak sobie z nią radzić? 

CZYTAJ WIĘCEJ

CZYTAJ WIĘCEJ

Jak zajść w ciążę? 4 składniki na poprawę płodności, które znajdziesz w koktajlach.

Jak zajść w ciążę? Jak w naturalny, łatwy, a przy tym smaczny sposób możesz poprawić swoją płodność? Wystarczy, że każdego dnia będziesz przygotowywać super-odżywczy koktajl płodności. Jakie dobroczynne składniki możesz znaleźć w naszych przepisach? Jaką rolę odgrywają one w kontekście płodności? Oto 4 najważniejsze składniki na poprawę płodności, które znajdziesz w smoothies! 

CZYTAJ WIĘCEJ