Forum Starając się z pomocą medyczną Angelius Provita- Katowice
Odpowiedz

Angelius Provita- Katowice

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 października 2019, 17:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej. Czy któraś z Was miała w cyklu po histero/laparo plamienia w środku cyklu?
    P.S. Miałam tylko usuwanego polipa.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 17 października 2019, 17:02

  • m_d_f Autorytet
    Postów: 1735 749

    Wysłany: 17 października 2019, 17:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja nie miałam, ale ja miałam laparoskopie w drugiej połowie cyklu i ten cykl z laparo był bardzo krótki.

    Starania o drugie dziecko

    HSG - marzec 2018 (16 cs) - oba jajowody drożne
    Laparoskopia z histeroskopią - listopad 2018 (25 cs)
    Badanie nasienia - morfologia 3% (styczeń 2018) -> 6% (lipiec 2018); HBA 89%, DFI 22%, HDS 2% (04.2019)

    Hormony w normie
    LH:FSH poniżej 0,6 (?)
    AMH w normie (2,39 ng/ml)
    TSH w normie

    Diagnoza:
    Endometrioza 4. st. - lewy jajnik i jajowód w zrostach z jelitami
    Torbiel endometrialna na prawym jajniku - 05.2019

    Leczenie:
    Rozpoczęcie ultra długiego protokołu - Diphereline (26.06) Stymulacja (27.08) -> 12 pęcherzyków
    Punkcja -> 8 komórek IMSI -> 5 zapłodnionych
    Transfer w 3. dobie jeden zarodek 8A - nieudany
    Zamrożony 3AB
  • Cichaa Autorytet
    Postów: 573 371

    Wysłany: 17 października 2019, 18:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja po histero nic nie miałam

    Starania od 05.2014
    1 procedura - 4 transfery 😔
    JA: mięśniaki, skopane cytokiny, kir Bx, AMH 2,92,

    ....i nie wiem co dalej
  • Baba1 Autorytet
    Postów: 910 665

    Wysłany: 17 października 2019, 19:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja miałam hostero z laparo i usuwane mięśniaki i nic nie miałam żadnych plamień pózniej
    Dziewczyny jutro zaczynam zastrzyki genopeptyl dam radę ?? czy są bolesne 😳

    Donia
  • bz10 Autorytet
    Postów: 1643 1644

    Wysłany: 17 października 2019, 19:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Baba1 wrote:
    Ja miałam hostero z laparo i usuwane mięśniaki i nic nie miałam żadnych plamień pózniej
    Dziewczyny jutro zaczynam zastrzyki genopeptyl dam radę ?? czy są bolesne 😳
    Dasz radę! Nie są bolesne, chociaż ja przy pierwszym miałam takie emocje ze aż mi się słabo z wrażenia chyba zrobiło 🙈😆 ale naprawdę nie bolą, mnie najlepiej „wchodziły” blisko pępka ✊✊

    Baba1, Pia88 lubią tę wiadomość

    5 lat starań, niedoczynność tarczycy, hashimoto, wysoka prolaktyna, endometrioza IIst.13.XI transfer 2BB :-(, 04.II crio 2AB :-( , crio 04.04, 5dpt-23,2; 7dpt-70; 9dpt-209; 19dpt- 6194; 26dpt ❤️ :-) l22n4z17e4pubq4y.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 października 2019, 20:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzięki za odpowiedź 👌 Zatem to nie to.

  • Baba1 Autorytet
    Postów: 910 665

    Wysłany: 17 października 2019, 20:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    bz10 wrote:
    Dasz radę! Nie są bolesne, chociaż ja przy pierwszym miałam takie emocje ze aż mi się słabo z wrażenia chyba zrobiło 🙈😆 ale naprawdę nie bolą, mnie najlepiej „wchodziły” blisko pępka ✊✊
    Dziękuje za odpowiedz 😘a czy daje się go o tej samej godzinie ?
    Chyba mój bedzie mi go dawał chyba sama za bardzo panikuje

    Pia88 lubi tę wiadomość

    Donia
  • bz10 Autorytet
    Postów: 1643 1644

    Wysłany: 17 października 2019, 20:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Baba1 wrote:
    Dziękuje za odpowiedz 😘a czy daje się go o tej samej godzinie ?
    Chyba mój bedzie mi go dawał chyba sama za bardzo panikuje
    Mój mąż mi zrobił właśnie ten pierwszy i stwierdził ze więcej nie jest w stanie bo było mu bardziej słabo niż mnie 🤣🤣

    Baba1, czekamynadzidzie, Pia88 lubią tę wiadomość

    5 lat starań, niedoczynność tarczycy, hashimoto, wysoka prolaktyna, endometrioza IIst.13.XI transfer 2BB :-(, 04.II crio 2AB :-( , crio 04.04, 5dpt-23,2; 7dpt-70; 9dpt-209; 19dpt- 6194; 26dpt ❤️ :-) l22n4z17e4pubq4y.png
  • MeHe Ekspertka
    Postów: 225 73

    Wysłany: 17 października 2019, 20:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bella93 wrote:
    MeHe, Heidi, Cichaaa, a co to był za antybiotyk?
    doxycyklina + orgametril

  • Karola84 Autorytet
    Postów: 549 428

    Wysłany: 17 października 2019, 20:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny . Powiedzcie jak to jest z tym padaniem Kirów ? To robimy tylko my ? Czy facet tez ? Czekam na badanie kariotypow w Rudzie zlecone przez panią dr. Chciałam w tym czasie jeszcze coś zrobić . Została nam już tylko ostatnia procedura:(

    - Leczenie od kwietnia 2018 (dr M. Biernat)
    - wrzesień 2018 laparo+ histero
    - endometrioza III st
    - hashimoto + insulinooporność
    - mąż ok :)
    1 IVF - styczeń 2019 : 4 komórki / 2 dojrzałe/ 1 zarodek/ 1 nie doczekał mrożenia. Beta 0.
    2 IVF - sierpień 2019 : 3 komórki/ 1 zarodek/brak transferu.
    3 IVF - styczeń/luty 2020: 2 komórki/2 zarodki 4A, 4B/transfer dwóch zarodków w 3 dobie/ beta 8dpt - 0,59, 12dpt - 38,5, 14dpt- 2,70 :(((
    - Marzec 2020 - nadzieja w dr MP
  • Baba1 Autorytet
    Postów: 910 665

    Wysłany: 17 października 2019, 20:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    bz10 wrote:
    Mój mąż mi zrobił właśnie ten pierwszy i stwierdził ze więcej nie jest w stanie bo było mu bardziej słabo niż mnie 🤣🤣
    Mój mąż wcześnie wstaje i będę musiała z nim wstawać i właśnie nie wiem czy potem po tym pierwszym będę mogła sobie sama dawać ale trochę pózniej ??

    Donia
  • Meggie1 Autorytet
    Postów: 2326 2269

    Wysłany: 17 października 2019, 20:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Baba1 wrote:
    Ja miałam hostero z laparo i usuwane mięśniaki i nic nie miałam żadnych plamień pózniej
    Dziewczyny jutro zaczynam zastrzyki genopeptyl dam radę ?? czy są bolesne 😳
    Brałaś antyki przed? To Twoje pierwsze in vitro? Ja miałam zacząć w niedziele gonapeptyl, ale jutro mam zrobić progesteron (w środę miałam za niski) i się okaże.

  • xagax Autorytet
    Postów: 1982 1709

    Wysłany: 17 października 2019, 20:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny mam pytanko, robiłyscie kiedyś test owulacyjny zamiast ciążowego? Bo tak jakoś dziwnie się w tym cyklu czuję i coś mnie natchnęło, żeby zrobić dziś test owulacyjny 28 dzień cyklu, jakieś 14-16 dzień po ovu i dwa testy wyszły pozytywne 😀Myślicie, że mogę być w ciąży? Oczywiście jutro z rana lecę do rosmana po test 😀Jak wygląda ten test Bobo z rosmana? Jakie ma opakowanie, bo dużo osób pisało, że dobry? Tylko nie wiem czy u nas jest 😏

    *od 2016 starania o dziecko
    *Marzec 2017 pierwsza wizyta w klinice niepłodności
    *Grudzień 2017 laparoskopia+ hinteroskopia
    -usunięcie przegrody
    -Endometrioza 1 stopnia
    *Styczeń 2018 Mąż operacja żylaków,zero poprawy morfologia 1-2%
    *Kwiecień 2019 IMSI długi protokół
    -04.04.2019 transfer😢 -8dpt beta 0.5 -10dpt beta 0.1 brak mrożaczków
    *Maj 2019 badanie kariotypów-wynik ok
    *Sierpień 2019 badanie na trombofilię-wszystko ok
    *Sierpień 2019 badanie kirów
    *Styczeń 2020 biopsja endometrium
    *Luty 2020 IMSI
    -14.02.2020 transfer 2-3 dniowców
    #6dpt beta 8,08 #8dpt 27,4 #10dpt 24,5 #11dpt 15,5😢
    -sierpień 2020 histeroskopia -wszystko ok
    -wrzesień biopsja end. z nk :wynik 1600/10
    -12.10 transfer jedynego mrożaka blastka 2bb
  • Meggie1 Autorytet
    Postów: 2326 2269

    Wysłany: 17 października 2019, 20:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Karola84 wrote:
    Hej dziewczyny . Powiedzcie jak to jest z tym padaniem Kirów ? To robimy tylko my ? Czy facet tez ? Czekam na badanie kariotypow w Rudzie zlecone przez panią dr. Chciałam w tym czasie jeszcze coś zrobić . Została nam już tylko ostatnia procedura:(
    KIR-y robią kobiety, dzień cyklu nie ma znaczenia.

  • xagax Autorytet
    Postów: 1982 1709

    Wysłany: 17 października 2019, 20:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Karola84 wrote:
    Hej dziewczyny . Powiedzcie jak to jest z tym padaniem Kirów ? To robimy tylko my ? Czy facet tez ? Czekam na badanie kariotypow w Rudzie zlecone przez panią dr. Chciałam w tym czasie jeszcze coś zrobić . Została nam już tylko ostatnia procedura:(
    Kiry robiłam tylko ja😀to tylko pobranie krwi 😀

    *od 2016 starania o dziecko
    *Marzec 2017 pierwsza wizyta w klinice niepłodności
    *Grudzień 2017 laparoskopia+ hinteroskopia
    -usunięcie przegrody
    -Endometrioza 1 stopnia
    *Styczeń 2018 Mąż operacja żylaków,zero poprawy morfologia 1-2%
    *Kwiecień 2019 IMSI długi protokół
    -04.04.2019 transfer😢 -8dpt beta 0.5 -10dpt beta 0.1 brak mrożaczków
    *Maj 2019 badanie kariotypów-wynik ok
    *Sierpień 2019 badanie na trombofilię-wszystko ok
    *Sierpień 2019 badanie kirów
    *Styczeń 2020 biopsja endometrium
    *Luty 2020 IMSI
    -14.02.2020 transfer 2-3 dniowców
    #6dpt beta 8,08 #8dpt 27,4 #10dpt 24,5 #11dpt 15,5😢
    -sierpień 2020 histeroskopia -wszystko ok
    -wrzesień biopsja end. z nk :wynik 1600/10
    -12.10 transfer jedynego mrożaka blastka 2bb
  • Meggie1 Autorytet
    Postów: 2326 2269

    Wysłany: 17 października 2019, 20:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    xagax wrote:
    Hej dziewczyny mam pytanko, robiłyscie kiedyś test owulacyjny zamiast ciążowego? Bo tak jakoś dziwnie się w tym cyklu czuję i coś mnie natchnęło, żeby zrobić dziś test owulacyjny 28 dzień cyklu, jakieś 14-16 dzień po ovu i dwa testy wyszły pozytywne 😀Myślicie, że mogę być w ciąży? Oczywiście jutro z rana lecę do rosmana po test 😀Jak wygląda ten test Bobo z rosmana? Jakie ma opakowanie, bo dużo osób pisało, że dobry? Tylko nie wiem czy u nas jest 😏
    A wyszedł taki na maxa pozytywny? Ciemniejsza niż kontrolna? Mi owulacyjne często wychodziły prawie pozytywne niestety a nigdy w ciąży nie byłam. Oby u Ciebie było inaczej i ciążowy tez był pozytywny! ✊

  • xagax Autorytet
    Postów: 1982 1709

    Wysłany: 17 października 2019, 20:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Meggie1 wrote:
    A wyszedł taki na maxa pozytywny? Ciemniejsza niż kontrolna? Mi owulacyjne często wychodziły prawie pozytywne niestety a nigdy w ciąży nie byłam. Oby u Ciebie było inaczej i ciążowy tez był pozytywny! ✊
    Już kilka razy robiłam owulacyjny i niestety nigdy nawet krechy nie było, a dziś jest, ale jaśniejsza niż kontrolna😀Jutro kupię właściwego testa 😀A dziś pomarzę, że to cud 😛

    *od 2016 starania o dziecko
    *Marzec 2017 pierwsza wizyta w klinice niepłodności
    *Grudzień 2017 laparoskopia+ hinteroskopia
    -usunięcie przegrody
    -Endometrioza 1 stopnia
    *Styczeń 2018 Mąż operacja żylaków,zero poprawy morfologia 1-2%
    *Kwiecień 2019 IMSI długi protokół
    -04.04.2019 transfer😢 -8dpt beta 0.5 -10dpt beta 0.1 brak mrożaczków
    *Maj 2019 badanie kariotypów-wynik ok
    *Sierpień 2019 badanie na trombofilię-wszystko ok
    *Sierpień 2019 badanie kirów
    *Styczeń 2020 biopsja endometrium
    *Luty 2020 IMSI
    -14.02.2020 transfer 2-3 dniowców
    #6dpt beta 8,08 #8dpt 27,4 #10dpt 24,5 #11dpt 15,5😢
    -sierpień 2020 histeroskopia -wszystko ok
    -wrzesień biopsja end. z nk :wynik 1600/10
    -12.10 transfer jedynego mrożaka blastka 2bb
  • Meggie1 Autorytet
    Postów: 2326 2269

    Wysłany: 17 października 2019, 20:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    xagax wrote:
    Już kilka razy robiłam owulacyjny i niestety nigdy nawet krechy nie było, a dziś jest, ale jaśniejsza niż kontrolna😀Jutro kupię właściwego testa 😀A dziś pomarzę, że to cud 😛
    Nie masz żadnej apteki 24h? 😜 ja bym nie wytrzymała hehe

    Pia88 lubi tę wiadomość

  • monik123 Autorytet
    Postów: 2979 2326

    Wysłany: 17 października 2019, 20:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Meggie1 wrote:
    Nie masz żadnej apteki 24h? 😜 ja bym nie wytrzymała hehe
    Też o tym pomyślałam 😁

    Pia88, Meggie1 lubią tę wiadomość

    Starania od 02.2016
    Nk 24->10% HBA 52% morfologia 2%-4%
    2xIUI :(
    02.2019 pICSI - 4 zarodki - 1xcb
    06.2020 pICSI - 8 zarodków
    08.2020 - crio 1x 2BB ;(
    Zostało 7 ❄
  • xagax Autorytet
    Postów: 1982 1709

    Wysłany: 17 października 2019, 20:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Meggie1 wrote:
    Nie masz żadnej apteki 24h? 😜 ja bym nie wytrzymała hehe
    Nie wpadłam na to, że mogę do całodobowe jechać i jutro będę koczować pod rossmanem od rana 😀A do tego zaraz idę do roboty i nie zdążę już 😏A o co chodzi i Ciebie z tym progiem?Może tak być, że w tym cyklu nie będziesz miała stymulacji?

    *od 2016 starania o dziecko
    *Marzec 2017 pierwsza wizyta w klinice niepłodności
    *Grudzień 2017 laparoskopia+ hinteroskopia
    -usunięcie przegrody
    -Endometrioza 1 stopnia
    *Styczeń 2018 Mąż operacja żylaków,zero poprawy morfologia 1-2%
    *Kwiecień 2019 IMSI długi protokół
    -04.04.2019 transfer😢 -8dpt beta 0.5 -10dpt beta 0.1 brak mrożaczków
    *Maj 2019 badanie kariotypów-wynik ok
    *Sierpień 2019 badanie na trombofilię-wszystko ok
    *Sierpień 2019 badanie kirów
    *Styczeń 2020 biopsja endometrium
    *Luty 2020 IMSI
    -14.02.2020 transfer 2-3 dniowców
    #6dpt beta 8,08 #8dpt 27,4 #10dpt 24,5 #11dpt 15,5😢
    -sierpień 2020 histeroskopia -wszystko ok
    -wrzesień biopsja end. z nk :wynik 1600/10
    -12.10 transfer jedynego mrożaka blastka 2bb
‹‹ 1704 1705 1706 1707 1708 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Koronawirus a starania o dziecko i ciąża

Czy kobiety w ciąży mają większe ryzyko zarażenia się koronawirusem? Czy są w grupie ryzyka? Z jakim zagrożeniem wiąże się dla matki i dla rozwijającego się dziecka, zakażenie koronawirusem? Czy matka może przekazać swojemu nienarodzonemu dziecku wirusa? Czy dziecko może być zagrożone wadami rozwojowymi?

CZYTAJ WIĘCEJ

Stres oksydacyjny w plemnikach jako przyczyna męskiej niepłodności

Wiadomo, że stres może mieć negatywny wpływ na funkcjonowanie całego organizmu. Ale co ma wspólnego stres oksydacyjny z plemnikami? Czy może być on przyczyną męskiej niepłodności? Dowiedz się, skąd bierze się stres oksydacyjny oraz jak diagnozuje się jego obecność w męskim nasieniu?

CZYTAJ WIĘCEJ

Jak radzić sobie z trudnymi pytaniami, gdy cierpisz na niepłodność i masz problemy z zajściem w ciążę?

Tylko osoby, które doświadczyły przedłużających się starań o dziecko, wiedzą jak trudne mogą być pytania ze strony innych... "A Wy kiedy będziecie mieli dziecko?" jest jednym z najczęstszych. Jak odpowiadać na trudne pytania? Jak radzić sobie z emocjami podczas przedłużających się starań o dziecko? I dlaczego problemy z płodnością są tak trudnym emocjonalnie doświadczeniem? Przeczytaj artykuł doświadczonego psychologa - Justyny Kuczmierowskiej, która na codzień pracuje z parami borykającymi się z niepłodnością! 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego